Hakutulokset

  1. S

    Kukaan koukussa tajunnanvirta-peliin?

    koukkuun jääty :D
  2. S

    Antonin ja Oliverin veljelle nimi?

    Severi
  3. S

    Kuinka usein syötte viikossa...

    A joka päivä on vaihtoehtinen kasvisruoka B 3-4*viikossa
  4. S

    HUUTIS jos HV ylittyy

    Aika tyhmää... Eikös sinne voi kirjautua uudella tunnuksella? Tuohan mahdollistaa näitä hupihuutajia :( siis jos ei muuta kuin nega....
  5. S

    tyttökissalle nimi

    peppers Fatali FireGirl :D
  6. S

    HUUTIS jos HV ylittyy

    Ja huutaja ei lunasta, mitä tapahtuu? Annetaan nega?Ei muuta? Entäs jos HV ylittyy ja myyjä ei myy tuotetta? Sama juttu? Vai?
  7. S

    tyttökissalle nimi

    Nana.....
  8. S

    tyttökissalle nimi

    Meillä oli poika Illi onka emo oli Lilli :D Nyt löytyy Nelli... On ollut myös tyttö kissa Minni
  9. S

    tyttökissalle nimi

    Nelli :D
  10. S

    Kuka on Lapsilisä?

    Kuiskaa edes :whistle:
  11. S

    En ymmärrä! (huutonet)

    Kiitos! Hätäilin suotta, nyt näkyy :D ja näyttää olevan näyteikkunan ylimpänä :D Jospas nyt saisi myytyä....
  12. S

    En ymmärrä! (huutonet)

    Ostin huutokohteelleni tilaa näyteikkunaan ja galleriaan sekä tekstin korostettuna. Sain tekstin punaisella korostettuna ja omilla sivuilla, mihin laitan omat kohteeni, se on näyteikkunassa. Mutta "yleisellä" puolella kohdettani ei näy missään? :headwall: :headwall: :headwall:
  13. S

    Paljonko olisit valmis maksamaan?

    Nyt jännitän onko joku oikeasti valmis maksamaan 875? (tuon verran tarjottu, huuto päättyy, HV ei ylity koska se oli niin korkea kun halusin vain katsoa lähtisikö sitä kukaan huutamaan) Mutta nyt ainakin tiedän että ihmiset ovat valmiita maksamaan (ainakin huutamaan =) )enemmän kuin uskoinkaan...
  14. S

    Tota miksi lukittiin tuo ketju?

    Juu niin voikin olla....mä en enää usko koko juttuun. Meni jotenkin "yli", alkuun uskoin kirjoittajaan, siskon tarinaan en.
  15. S

    Onko teillä jokin "ikäraja" koska viimeisen kerran raskaaksi?

    Aina olen ajatellut että 35-v, mutta nyt olen miettinyt että miksi olen noin ajatellut :whistle: (Täytän tänä vuonna tuon (vaikka ei ikinä uskoisi enkä uskokkaan, varmasti äitini laittanut jossain vaiheessa ikääni ylimääräisiä vuosia) ja haaveilen vielä "iltatähdestä") B)
  16. S

    Mistä löydän?

    Voi vitsit, kuulostaa just siltä takilta mitä etsin! huomenna pakko mennä katsomaan.....
  17. S

    Mistä löydän?

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=70549340 Jotain tämän tyyppistä etsin, mutta mieluiten harmaana...Vero Moda? Lötyyköhän kaupungistamme? Pitää ottaa selvää...kiitti!
  18. S

    Mistä löydän?

    Kiitti..pitää käydä katsomassa vielä sieltä(jäikin anttila väliin. Kävin Sokoksella, H&M:llä, Seppälässä, Lindexillä, carlsonilla.....missäs muualla?)
  19. S

    Tää on varmaan ainut palsta, jolla la-su-aamuisin ihmetellään, et mihin ukot on kadonneet.

    Ajatelkaa jos joku aamu miehet etsisivätkin meitä täällä :D

Yhteistyössä