Hakutulokset

  1. V

    Onko oikeaa tapaa surra?

    Tuttu tunne ja vastaus on että ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa surra. Olen menettänyt lyhyen ajan sisällä sekä äidin että isän ja molemmat kuolemat tulivat yllättäen, koska vanhempani olivat nuoria. Kuolemia ei edeltänyt myöskään mitään sairautta vaan ne olivat yllättäviä luonnollisia kuolemia...
  2. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Heippa taas, olen pitänyt pienen nettitauon, koska viime viikon lopulla ei yksinkertaisesti hermo kestänyt lukea muiden kokemuksia. Täällä joku mainitsi joskus että ultraan mennään iloisina katsomaan vauvaa ja jos kaikki ei olekaan ok niin se on iso shokki. Mun kohdalla pitää puhua kyllä...
  3. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Heippa! Mulla nyt viikkoja 12+3 ja tällä hetkellä ei ole kovin raskaanaoleva olo. Paha olo on poistunut, samoin kuin suurempi väsymyskin. Päivisin muutamat housut kiristää vyötäröltä mutta juuri muuta ei huomaa. Iltaisin sitten turvottaa niin että voi kuvitella sen olevan vauvamaha. Tutut jo...
  4. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Sus soo :hug: pahoitteluni koko perheelle. Sellaisesta vaivasta ajattelin muilta kysellä kuin iskias. Pistää tuonne lonkan alaosaan, juuri pakaran yläpuolelle ja on pahimmillaan silloin kun pitää kumarrella ja kyykistellä. Olen lukenut että se on raskausaikana yleinen vaiva mutta ihmetyttää...
  5. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~tammikuussa~

    Hei taas kaikille! Hetkeen en ole kirjoittanut mutta päivittäin kuulumisia lueskellut. Eilen oli toinen neuvola ja hyvillä mielin jatketaan odotusta. Sydänäänet kuuluivat ihan heti ilman etsimistä ja niin se pikkuinen rauhoitti äidin mielen taas hetkeksi. Meillä neuvolan täti sanoi että saa...
  6. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Hei kaikille! Olen vähän pihalla palstan tapahtumista kun en ole hetkeen päässyt lueskelemaan. Iso :hug: kaikille, joilla on ollut huonoja uutisia. ON: Mä sain joulurauhan tiistaina kun kävin yksityisellä ultrassa. Viikot oli mun omien laskujen mukaan silloin 8+2 ja saman tuloksen sai...
  7. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Huomenta kaikille, Täälläkin päästy uuden rv:n alkuun, omien laskujen mukaan nyt 7+1. Pahaolo painottuu mulla iltapäivään ja iltaan, samoin kuin mahan turvotus ja muut tuntemukset. Aamuisin ei muuta kuin väsymystä. Kerrottiin viikonloppuna isovanhemmille kun ei sitten nähdä niitä ennen kuin...
  8. V

    HEINÄMAMMAT 2008 ~joulukuussa~

    Voi itku! Tikkipää ja Rapu :hug: Itselle iski taas niin isko pelko persuuksiin... soitin jopa paikalliselle lääkäriasemalla varatakseni aikaa alkuraskauden ultraan. Sanoivat siellä että aikaisintaan viikolla 8 + jotain näkyis/kuuluis, joten päätin sitten olla varaamatta. Mullahan on se...
  9. V

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    No täällä on ainakin toinen esikoisen odottaja, jolla on samanlaiset pelot kun sullakin! Olenkin tässä naureskellut että aika "rento" odottaja täällä kun ihan kolme positiivista testiäkin piti tehdä ennen kuin uskoin. Mulla tuntuu painottuvan enemmäin ilta-aikaan nuo oireilut. Eilen piti...
  10. V

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Moikka! Täällä alan pikkuhiljaa totuttautua ajatukseen että raskaana todella ollaan, vaikka kovin epätodellinen olo on vieläkin. Oireista suurin on varsinkin iltaisin koittava kylmyys ja se ettei silmät vaan pysy auki enää klo 21.30 jälkeen. Saunassa on tullut istuttua jo muutamana iltana kun...
  11. V

    HEINÄKUISET 2008, OSA 2 (marraskuu)

    Uusi ilmoittautuu, vaikkakin varovaisesti :wave: Testi näytti plussaa tiistaina ja viikkoja laskelmieni mukaan 4+4. Lasketaanhan se niin että oviksesta + kaksi viikkoa? Tästäkin kysymyksestä ehkä huomaa että ensimmäistä odotellaan. Oireita ei juurikaan ole, mitä nyt menkkatuntemukset puuttuu...
  12. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Huomenta kaikille! Täällä takana erittäin huonosti nukuttu yö. Syynä siihen oli plussatesti, jonka tein eilen iltapäivällä. Jännittää niin pirusti että viime yö meni ihan harakoille kun pyörin sängyssä ja mietin kaikenlaista. Aamulla oli pakko testata uudelleen ja melkeinpä kontrolliviivan...
  13. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Caffee Eipä ole ennestään lapsia, esikoista yritellään. Oon aina ollut aika kova "keksimään" itselleni oireita ja varmaan stressailenkin tahtomattani liikaa... viime kierrossa kokeilin ovistikkuja, mutta haaleata viivaa näytti vaan koko ajan. Sen lisäksi olen ollut huomaavinani että kaikki...
  14. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Caffee81 Tuo edellinen olisi niin voinut olla mun kirjoitus! Mulla oli ihan samat ajatukset ja varasin ajan, joka on myös 5.11.07 :whistle: Meillä yk on laskutavasta riippuen 5-7. Ensimmäiset oikeat kuukautiset tuli nimittäin vasta pari kuukautta pillereiden lopetuksen jälkeen, joten...
  15. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Huomenia kaikille! Oon taas lueskellut usein mutta en kirjoitellut, koska tuntuu siltä ettei ole ollut oikein mitään sanottavaa. Tein tuossa lauantaina ja eilen negatiiviset testit ja tänään jo tuhruttelee, joten eiköhän sinne voi laittaa jo kp 1/ 30-32. Tuntuu siltä että kierto venyy päivällä...
  16. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Huomenta kaikille! Tänään kp 1 eli onneksi ei kierto ainakaan venynyt. Tässä kierrossa ajattelin yrittää rauhoittumista muutenkin kuin tämän vauvahaaveilun suhteen ja keskittyä niihin hyviin asioihin mitä elämässäni on ja nauttia tästä alkavasta syksystä. Tulen sitten kuukauden päästä taas...
  17. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Huomenia kaikille. Testasin apteekin omalla negan. Vähän ristiriitaiset tunteet tällä hetkellä. Toisaalta tekisi mieli itkeä ja parkua :'( :kieh: mutta toisaalta lohduttelen itseäni sillä että ei tätä yritystä vielä kovin kauan takana ole... Kunpa joku voisi vaan luvata että meille se vauva...
  18. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Olen yrittänyt pysyä taustalla mutta ahkeraan olen käynyt teidän juttuja lukemassa. Mä aion testailla vasta jos menkat on myöhässä, eli aikaisintaan siis torstaina. Tai sitten vasta viikonloppuna. Oireita ei kyllä tunnu olevan, mutta se onkin nyt sitten uutta muutamaan viime kiertoon nähden...
  19. V

    Voimakas metallin maku suussa?

    Osaattekos sanoa, mistä tällainen voisi johtua? Jostain (varmaankin näiltä) sivuilta olen lukenut että sellainen voisi olla raskausoirekin.. Mulla nyt kp 25/30 ja muutaman päivän on suussa tuntunut kuin siellä olis avainnippu tai kolikko kielen alla, maku on siis vahva. Alkaa kohta puoliin...
  20. V

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Onneksi olkoon Taika-79[/b] :flower: :flower: Toivottavasti syyskuussa seurataan perässä =)

Yhteistyössä