Hakutulokset

  1. U

    11-vuotias kuoli aura-auton alle

    Niin, ketä se auttaa alkaa nahistelemaan perheelle kohdistuneesta menetyksestä...Valitettavan surullinen yhteensattumien ketju. Lapset leikkineet tien lähellä ja aurailija vaistomaisesti jarruttanut säikähtäen että hei nyt nuo lapset tulee tielle ja auto kaatunut toisen päällee.....Todella...
  2. U

    Ei enää toivoa

    :flower: Ken lasta toivoo se lapsen saakoon...Eihän se aina näin helppoa ole...Mutta yrittänyttä ei laiteta :heart: Itsellä on iso perhe ja jokainen lapsi niin rakas ja ihana :heart:
  3. U

    Ei enää toivoa

    Minä olen sitä mieltä, että jos toiveessa on lapsi ja on tehty sterilisaatio, niin huomenna purkuaika, muutaman kierron yritys ja sitten hoitoihin! Se verran iso asia on, ettei kannata luopua jos mies on "päättänyt" ettei hoitoja tehdä. Menkää yhdessä keskustelemaan aiheesta!! Siinä ei ole...
  4. U

    Rakenneultra onnellisesti ohi

    Samoin on minulla ollut ainakin neljässä raskaudessa. Olen käynyt niskapoimu-ultrassa ja kun se on ollut ok, on mieli rauhoittunut kummasti :heart: Iloista odottamista vauvaa odottaville ja onnea vauvaa toivoville :hug:
  5. U

    Onko muita 50 vuotiaana lasta

    Varmasti äiti on rakas rippilapselle ikään katsomatta ja päinvastoin :heart:
  6. U

    Haluaisin vielä äidiksi

    Itsellä on helppo olla kun ei ole ehkäisyä käytössä. Jos lapsi suodaan, otetaan kiitollisena vastaan :heart: Ikää kohta 42, nuorimmainen 6kk söpöliini :heart:

Yhteistyössä