Hakutulokset

  1. S

    Onko täällä ketään...

    tarvis vähän apua... Kun mä en pääse muille kuin tänne plussan sivulle :o ei huutoon, ei pankkiin, ei iltalehteen, ei mihinkään muualle kuin tänne ja postikaan ei toimi :/ . Mitä mä teen |O
  2. S

    PORI ja lastentarvikekirpparit!!!

    Tietäiskö/muistaisko joku mihin aikaan ne avaa ovensa? Jokohan ois tunnin päästä auki?
  3. S

    tyhjää täynnä... testasin vaan...

    ei toiminu :ashamed: No, mut joku tämän nyt kuitenkin lukee, niin kysynpä sitten samassa, miksei aloitusta voi itse poistaa, kun ei kerran vastauksiakaan ole...
  4. S

    Miksen mä pysty lähettämään YV?

    Herjaa vaan virhettä koko ajan :o :kieh: :headwall:
  5. S

    Muita vitiligo-lapsia?

    Meillä 5-vuotiaalla, ensimmäiset jäljet tuli jo alle ½vuotiaana ja tuntuu jatkuvasti vaan lisääntyvän. Lääkärit povanneet täyttä albinoitumista, ehkä sekin olisi parempi kuin tämä :/ . Tuli meinaan vaan taas niin paha mieli kun äsken pihalla käytiin ja saatiin taas aimo kasa tuijotuksia ja...
  6. S

    Miten pakataan säkkituoli postin/matkahuollon matkaan?

    Ja tarttishan se tietty ehjänä ja puhtaana saada perille B) . Suht isohko kankainen lasten säkkituoli siis kyseessä... Ei taida tarpeeksi isoa pahvilaatikkoa löytyä :whistle: , meneekö pelkässä muovissa...
  7. S

    test

    :headwall: :kieh: ei pysty
  8. S

    Entäs nokia N73? Onko sitä kellään???

    kun ei 6151 keltään löytynyt, niin miten on N73:n laita :D Mistä siihen saa automaattisen näppäinlukituksen päälle? Kun ei osaa eikä löydy \|O :headwall: :kieh:
  9. S

    Nokia 6151 kellään? Ongelma päiväyksen kanssa

    Kun näytössä on ensin operaattorin logo ja sen alla pitäisi olla päiväys muodossa 1. touko 2007, ennen niin olikin, vaan nyt se päiväys on muuttunut mieheni nimeksi :o Miten sen saa takaisin päiväykseksi???

Yhteistyössä