Hakutulokset

  1. S

    HUONEPELIÄ?

    \ laita se nuohousjuttu sinne piippuun!!
  2. S

    Oletko tilannut Disney storesta?

    ei kun se verkkokauppa on täällä suomessa, tavalliset postikulut. Ei ollut mielestäni kalliita ja ovat laadukkaita, pesuja on kestäneet ja kulutusta kunnolla. Ja tosiaan, 6v poika kuluttamassa vaatteita... :)
  3. S

    Oletko tilannut Disney storesta?

    Minä olen nitan verkkokaupasta tilannut disneyn vaatteita, on sopivan "lapsellisia" niinkuin 6v kuuluu mielestäni olla vielä. Suosittelen!
  4. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 20 ja mies 25. Yhdessä oltu pian 4 vuotta joista reilu 3 vuotta saman katon alla. Lapsia ei ole, ainakaan vielä ;)
  5. S

    tetraplegia ja "mahaneppari"

    Sama juttu meillä eli lapsen sydänäänien seuranta jäi vähäiseksi. Eikä ymmärtänyt kutsua lääkäriä paikalle sitten kun huomasi häikkää käyrässä.
  6. S

    senjalle ja pass10n:lle

    Yritin laittaa sulle sähköpostia mutta ei onnistunut, olisikohan tuossa sun osoitteessa jokin virhe?
  7. S

    tetraplegia ja "mahaneppari"

    Miten on asiat sujuneet kätilön kanssa jälkikäteen? Onko edes anteeksipyyntöä tullut? Meillä kätilö ja lääkäri yritivät salata virheensä, ei uskottu heitä vaan tehtiin valitus. Nyt on asia edennyt siihen pisteeseen että aletaan miettimään korvaussummaa johon lapsemme on oikeutettu. Saa nähdä...
  8. S

    tetraplegia ja "mahaneppari"

    Meillä samanlainen tapaus...eli kätilö mokasi tytön synnytyksen. Nyt tyttö kohta 3 vuotias, ei edes ryömi, käsien käyttö olematonta. Syöminen onneksi sujuu.
  9. S

    Hmm.. nyt vähän pelottaa..

    ja kondyloomakin on semmonen että se on voinut tarttua sinuun tai mieheesi jo vuosia sitten ja nyt vasta alkaa oireilla.elikkä ei tarkota sitä että on välttämättä vieraissa käyny,on voinu tulla aikasemmista suhteista.
  10. S

    Suositelkaa

    Jotain hyvää nassun hoito sarjaa.Mulla ennen raskautta hyvä iho ollut.Nyt sitten pikku näppyjä täynnä ja ihohuokoset ihan tukossa nenän vierestä ja(poskien alue)naamani myös punoittaa.En ole syönyt pillereitä synnytyksen jälkeen synnytyksestä n.vuos.Aina kun punasten aika lähestyy iho näyttää...
  11. S

    "helpoin" asento synnyttää?

    Minä synnytin puoli istuvassa asennossa, pidin polvitaipeista kiinni, en suosittele, todella hankalaa, mut ei multa edes kysytty, jos epiduraali laitetaan, ei voi kuulema sunnyttää jalkojen päällä, koska epiduraali vie tunnon jaloista, mut itse en tätä väitettä allekirjoita.
  12. S

    hyppykiikku,mitä mieltä?

    \ tuskimpa kukaan vauvaansa kopassa makuuttaa sen hereillä ollessa...
  13. S

    2-vuotiaan "itsetyydytys"

    ihan normaalia se on et pikkunen on kiinnostunut omista vehkeistää. Meillä poju räpläilee ja venyttelee "veikkaa" aina kun on tilaisuus. =) Rupes jopa jöpöttää kun äiti laitto talkkia vaippa ihottumaan.
  14. S

    Taas carena vaunuista

    Carenahan on ns. halpis-merkki, niinkuin Emma yms. Laatu ei tietenkään voi olla sama kuin yli puolet kalliimmissa Briioissa, Teutonioissa ja Emmaljungissa. Se kannattaa ottaa huomioon. Minun ystävälläni on Carena-yhdistelmät (en muista mallia), ovat minusta kiikkerämmän oloiset kuin omat...
  15. S

    Britax

    Meillä on vyöistuin Britax Kid. Vissiin eri malli mistä Diesel mom tuossa kirjoitti, koska meidän istuin on viime vuoden testivoittaja. Se on todella hyvä! Samassa autossa meillä on myös Two-Way Elite. Meidän uuteen autoon kokeiltiin kaukalon jälkeen neljää eri istuinta ja tämä Elite kävi...
  16. S

    sian kanssa

    Huhhuh, kiitos tästä ketjusta. Nyt tajuan kuinka ihana mies minulla oikeasti on :o p.s. onko nää ihan oikeasti totta, löytyykö tosiaan tollasia?
  17. S

    Minkälaiset kaksostenrattaat?

    Riippuu vähän käyttötarpeesta. Meillä on Briion Twinettet, kävelen pidempiäkin matkoja rattaiden kanssa joten isot ilmakumipyörät olivat ehdoton vaatimus. Oran ja Emmaljungan vastaavat mallit olivat taas niin leveitä että minun makuuni olivat liian hankalia yksin esim. kaupoissa liikkumiseen...
  18. S

    galluppi

    mmmmm...tätä pitää oikein miettiä... nuorempaa on ollut vain parin vuoden verran..mutta se tuntui isolta kun mä oli 15 ja poika sitten 13....meillä oli pikku veto ja olihan tää poju ihan söötti...;) sitten toiseen suuntaan niin olen ollut mua 14 vuotta vanhemman kanssa..
  19. S

    Turkki, Analya

    olemme lähdössä mieheni kanssa kahdestaan turkin alanyaan kesäkuussa..... kertokaa siellä käyneet, minkälaista oli? noko joku ehdoton paikka mikä kannattaa katsastaa? kävittekö matkan aikana muussa kaupungissa/maassa? ilmasto? kiitoksia :D
  20. S

    Lasten ruoka

    \ Silloin kannattaa kyllä tarkistaa käsimatkatavaroitten paino, sillä purkit painavat kuin synti, ja koneeseen tarvitaan muutenkin valtavasti rekvisiittaa. Meillä ei ole koskaan purkit pamahdelleet ja aikas paljon ollaan reissattu. Jos se pelottaa, voisihan purkit pakata muovipussin sisälle?

Yhteistyössä