Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Täälläkin on jo jakauduttu. 4.7 oli se suuri päivä , kun vauvat vihdoin saapuivat maailmaan. Salissa käynnistettiin homma kalvojen puhkaisulla. A-poika syntyi käsi poskella 2minuutin ponnistuksella.(Käsi oli aiemmin työnnetty pois, mutta luiskahti kuitenkin takaisin) Mitat olivat 2435g ja 46cm...
  2. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Satuka: meillä ykkösellä oli alkuun ihan väärä rytmi. Oli suht tyytyväinen yöllä jos häntä piti sylissä ja näin. Sitten otettiin käyttöön vippaskonstit. Haalari ja hatty päähän ja hana täysille viereen ja näin nukutettiin. Huijjattiin siis vähän ja pikkuhiljaa saatiin käännettyä rytmiä. Mutta...
  3. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Täällä ollaan, paikat puolet auki jne jne... Salissakin oltu ja viikko sairaalassa. Nyt kotona, kun mitään ei tuntunu tapahtuvan. Vauvat meinas siis syntyä viikoilla 34+3, en saanu vauhdistusta ku niin pienet viikot ja synnytys jämähti. Toissapäivänä meinattiin jatkaa kalvojen puhkaisulla...
  4. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Onnittelut Kipalle! Adenea kertoi tekstiviestillä että täällä syntymäuutisia. Ollut niin vilkas viikonvaihde etten ole ehtinyt aiemmin onnittelemaan ... Jaksamisia etsiväkaksosille sairaalaan.. :hug: Täällä turvotusta. Jalat muistuttaa puupökkelöitä ja naamakin on sen näköinen...
  5. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Adenean kuulumisia kaipailisin. Hällä oli tänään aika äitipolil... Laitoin jo viestinkin ku sain hänen puhelinnumeron eilen. Saas nähän vvastaako rouva :) Toivottavasti kaikki ok.. Täällä voidaan edelleen hyvin hyvin paksusti ja odotellaan vieraita. Aurinkoisin terveisin , Nainevaimoäiti...
  6. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Minäkin sain viimeyönä tuta, mitä on levottomat jalat. Miehellä on levottomat jalat syndrooma (itse diagnosoitu, mutta aika varma diagnoosi :kieh: ) ja aina vispaa ja vatkaa jalkoja ja mua ottaa päähän. Nyt puskin jalkani sen jalkojen alle illalla, et sain unen. Tuntu et muuten niitä ois pitäny...
  7. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kattinka 35 v. la 19.6 tyttö +tyttö 2 ja 3 lapsi (Sir Stavanger) HooWee la 24.6 2 ja 3 lapsi (K-HKS) Kipa72 la 25.6. 2 ja3 lapsi (K-HKS) Ronja-78 la 6.7. esikoiset tyttö+poika (Kät) Satuka 30v. la 8.7. esikoiset (K-HKS) * 13.5. rv 32 tyttö ja tyttö n.1700 g* Äitee2 17.7. 3 ja4 lapsi...
  8. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    KAttinka onko sulla tosiaan 37rv... huhheliheijjakta :) Meinasitko neljäänkymppii päästä :whistle:
  9. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Enpä osaa muuta sanoa, kuin että saat voimia siihen tehtävään sitten, jos eivät ole terveitä. Mutta uskotaan kuitenkin että kaikki on ihan hyvin. Minäkin oon molemmilta tytöiltä ennen h-hetkeä miettinyt, että entä jos eivät olekkaan terveitä. Kuitenkin suurinosa lapsista syntyy terveinä...
  10. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Adenea, kyllä mulla meni se parituntia siellä käyrineen kaikkineen. Aikataulussa oli, heti ku oli aika kutsuttiin ... :) Siellä Tayssin takana riviparkissa on yleensä iltapäivisinki tilaa autoille ja ei oo mikään hirmukallis pysäköidä . Vink vaan :attn:
  11. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Kannatti toivottaa HOOWEELLE hyvät yöt, ku oli saanu nukuttua.. Valvoitko viimeyön vai joko oot tositoimissa , ku yleensä aamulla jotain kirjotat...
  12. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Adenea. Mut otettiin aluksi kätilön luo, joka otti käyrää ja verenpaineet ja muutenki kyseli kuulumisia. Oli aivan ihana kätilökin. Sellanen joka puhu mahan läpi vauvoille tosi hellyttävästi, että elä nyt karkuun lähde jne... :) Sit menin ultrattavaksi. Mä en muista noita arvoja...
  13. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ultrakuulumisia vihdoinkin. Tärkeimmät, vauvat voivat hyvin. Molempien istukkavirtauksen liian korkeita, eli istukat eivät toimi täysillä, kuitenkin vauvelit vaikuttivat virkeiltä ja olivat hyvin kasvaneet. Painoarviot molemmilla vauvoilla 1,8kg. Suunniteltiin perätilasynnytystä , ellei Aatu sit...
  14. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Mä en tiedä miksi mua niin jännittää tämän päivän lääkäri. Oli pakko tulla sanomaan. Pakkasin kassin, sillä jos noi mun supistukset on saanu paikkoja auki, edessä on kai ainaki parin viikon pötkötys. Toivottavasti mun paikat ois urhoollisesti KIINNI!!! Mua myös vähä jännittää se että onko...
  15. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Hui hoowee, sulla on jo hurjasti viikkoja. Jaksamisia loppumetreille :... Toivottavasti tänä yönä saat hyvät unet. Mulla klo 13 tänään ultra. Jänskättää, tulen sit kertoon kuulumiset. Nainevaimoäiti ja tasan 32 Adenea ja kattinka : Kyllä nää supparit ihan oikeasti sattuu. Ovat...
  16. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    pikkuvadelma : mulla oli eka ultra 18+5, jossa selvis et odotan kaksosia. Eka kertaa kävin neuvolassa 14 plus jotain ja ihmeteltiin että kohtu on kasvanu niin paljon... Täällä mennään entiseen tapaan. Valitusvirttä tulis jos antas tulla. :snotty: Maanantaina taas ultraan. Toivottavasti...
  17. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ei noita kuvia kuivin silmin voinu kattoa!!.. Niin täydellisiä, vaikkakin hirvittävän pieniä. :hug:
  18. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    sori ku lihavoin melkein koko tekstin, mut en oikeen osannu :ashamed:
  19. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Adenea. Toi Kaisa korhonen on tosi ihana lääkäri. Sanoinkin sen hänelle... [b] Satuka : Ihana että olit jaksanut kertoa kuulumisia. Hienoa että kaikki hyvin. Aika vauhdikas ensisynnytys. Minä täällä kärvistelen ku mulla jotenkin toi a-vauva painaa tonne lantioon niin että oikeen puolen...
  20. N

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    En muista enää lukuja mutta se oli vähän yli yhden enemmän eli jos arvo raja ois ollu 1,4 ni se oli jotain 2,6.. Voi ollakkin että ovat tarkkoja ja toisaalta hyvä niin. Käskivät seurata vauvojen liikkeitä ja varsinkin ton B:n, koska se on laiskempi liikkumaan. Adenea ilmeisesti se kohdunsuu...

Yhteistyössä