Hakutulokset

  1. The Lady

    G: Turvaistuimista kokemuksia?!

    Katselin netistä turvaistuimia. Onko kellään Fincaron turvaistuinta, onko hyvä? Mitä muuta istuinta suosittelisit ja miksi? :wave: =)
  2. The Lady

    7kk kuumeessa+nuhassa

    Auttakaa, miten saa kuumeiselle lapselle nestettä alas?? Ei oikeen neiti suostu juomaan. Yöllä oli 39 kuumetta, supolla on laskenut 38 asteeseen. Ja miten minä sen suun kautta annettavan parasetamolin saan alas....kääk, apua...ei oo ennen ollu kuumeessa... :ashamed: :'( Ollu eilisillasta asti...
  3. The Lady

    *KULLANKERÄT Joulukuussa*

    :heart: :heart: Se on sitten joulukuu ja kullankerät siirtykööt tänne! :heart: :heart:
  4. The Lady

    Paras suklaakakku/piirakka??

    :wave: Kertokaas joku suklaaherkkuohje että vois leipoo jussiks!! Tai linkkiä jonnekki hyvälle sivustolle. :p :p
  5. The Lady

    4D Ultra

    Oletteko käyneet, ja jos olette, missä vaiheessa kannattaa kysellä aikoja? Onko ollut kallista? Kiinnostaisi ihan hirveästi mennä :heart: Di 9+6.
  6. The Lady

    Esikoisesta haaveilevalle meseseuraa!

    Siispä =) Voit lisätä mut meseen tai mailata k.salla@hotmail.com :wave: Olen 27 vuotias oululainen. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia!!! :attn: ;)
  7. The Lady

    ***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

    Mä laitan tän ketjun pystyyn, jos saa kannatusta niin kiva!! :flower: :heart:
  8. The Lady

    Tyhmät kysymykset Part 1

    Mä oon siis tollo ku mä en tiiä mitä tarkottaa kaikki termit mitä täällä vilisee esim. kp/ja sit joku numero. Noniin tulipahan nolattua sitten itseni. Jos täällä on muita ihan tillintallintolloja ni kysymyksiä tänne!! :laugh: Sit joku guru vastaa tietysti... B) :whistle:

Yhteistyössä