Hakutulokset

  1. B

    Noni, ja kuis vaikeeta elämä on ku on nii per*eleen monta kämppää ettei pysy ees laskuissa

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200802087222437_vi.shtml |O |O |O |O MULLA ON NIIIIN HUONO ILTA JA NYT HUUDAN KUN VAAN VI'TUTTAA JA KOHDISTAN SEN MUKA TYPERÄÄN HOLLYWOODJUORUUN. ja pointtihan on siinä, että oireilen lajille tyypillistä mielialanvaihtelua ja nyt ottaa päähän. Tolla...
  2. B

    Lastenhuonepinojuttukysymys!

    Kun ne on noin vimosen päälle pistetty ojennukseen, niin onko kuvausta varten ja saako lapset ihan oikeasti leikkiäkkin niissä huoneissa ja niillä leluilla? Antaa tulla vaan :xmas:
  3. B

    G: Ohuen ohut vai tavallinen?

    Mä kun olen niitä ihmisiä että mitä ohuenpi, niin sitä parempi (noin niinku leikkeleissä ) . Maistuu 'enemmän'. Mutta minkäs penteleen takia ne pitää rytätä limittäin siihin lootaan niin ettei sieltä saa kuin suikaleita :kieh:
  4. B

    lumihiutale-82 ja Jakatta!! Missä ootta?

    Hohoi! :wave: Tietääkö kukaan? Uusia nikkejä tms...
  5. B

    löytyykö Turusta taikka muualta?

    vieläkö tänne mahtuu yksi kroonisesta vauvakuumeesta ja raskauskateudesta kärsivä, perusnegatiivinen, nuorehko ei-hössöttäjätyyppi.. B) ihmettelen tässä oikeastaan, että onkohan tämmösiä enemmänkin ah, niin: lapsoset on 2v ja kuopus reilut 2kk

Yhteistyössä