Hakutulokset

  1. T

    Opettajan kortiin joku kaunis runo tms hakusessa

    Eli olemme siis antamassa koko luokan kanssa yhteistä lahjaa ja korttiin olisi kiva jokin värssy kiroittaa... Takana on 2 yhteistä vuotta
  2. T

    Tomaatti allergisen lapsen pitsa

    Eli mitäs olette tuossa tapauksesa laittaneet pitsapohjan päälle? Tällä mammalla löy ajatus täysin tyhjää tässäkohtaa....
  3. T

    Tomaatti allergisen lapsen pitsa

    Eli mitäs olette laittaneet pitsapohjan päälle joilla kärsitään tomaatti allergista?
  4. T

    Hyvä korvalääkäri pääkaupunkiseudulla?

    PikkuJätti Tapiolassa on ainakin ollut Johan Hedström
  5. T

    Cocillanaa Ventolinen ja Flixotiden lisäksi?

    Onko teillä singulair(en nyt tähän hätään muista sen halvemman lääkkeen nimeä) myös käytössä? on todella hyvä ja rauhoittaa yöt!
  6. T

    Paha korvatulehduskierre

    Varaa aika yksityiselle korvalääkärille! Tuohon rarkaisuna on korvienputkitus. Jonoa yksityisellä puoella ei ole juuri laisinkaan. Me olemme parhaimmillaan olleet seuraavana päivänä putkituksessa ja muutenkin maksimissaan 2 viikkoa jouduttu odottamaan. Jos vakuutus on niin sieltä saa...
  7. T

    Huhuu Heinäkuussa 2007 lapsen saaneet

    Mielläkään ei tyttö ole koolla pilattu... Vaaka näyttää13,5kg ja pituuss piirun päälle 90 kotimittauksella.. On ollut aina huono syömään.... Uhma on kova... Enempi ja vähempi päivän aikana käydään asioista neuvottelua tai oikeastaan suoraa huutoa neidin puoleleta :o Tykkää kovasti...
  8. T

    Heinäkuussa 2007 lapsen saaneet

    nostoa nostoa
  9. T

    Heinäkuussa 2007 lapsen saaneet

    Laitoin tuonne leikki-ikäiset puolelle aloitusta, käykääpä kurkkaamassa jos innostuitte!
  10. T

    Huhuu Heinäkuussa 2007 lapsen saaneet

    Kohta on 3 vuotta mennyt kun pienokaisemme syntyivät.. Olisi kiva lueskella miten menee! Laitettaisiin pinoa taas pystyyn!
  11. T

    millanen rytmi teidän 3-vuotiailla on?

    Meillä mennään illalla sänkyyn noin 20.30 ja noin 10-15 menee kunnes on unten mailla Aamulla herätään 07.30-08 välillä eli noin 11 tuntia tulee unta vuorokaudessa sillä päikkyjä meille ei nukuta.
  12. T

    porvoolaisia paikalla? kuperkeikka päiväkoti asiaa?

    Olen siis tuo porvoolainen kyselee vielä. Jos haluat jutella niin laita yv:tä.
  13. T

    Vaikea ummetus

    Meille lääkäri kirjoitti movicol junioria ja se toimi. Kannattaa vaan sekoittaa se mahdollisimman makeaan.. On karseen makuista.
  14. T

    Haluatko auttaa tutkimuksessani?

    mä voisin kanssa kattoa kysymykset
  15. T

    Heinäkuiset 2007, kysymys

    Meillä on 92 haalari ja takki 98 housut 92... Eli jos ei kauhean iso niin veikkaisin että tuo 92 riittää mutta jos vähääkään isompi niin ottaisin 98. Niin ja meillä siis tyttö
  16. T

    kokemuksia polvilumpion kiristys operaatiosta

    otetaan ilolla vastaan. Lähinnä siis miten toipuminen on sujunut.... Mulle tehty ko toimenpide viikko sitten ja välillä meinaa usko loppua toipumisen suhteen.....
  17. T

    Porvoolaiset äipät!!!

    Olen siis nyt kirjautuneena
  18. T

    Joku jättänyt päikkärit pois vajaa 2-vuotiaana?

    Meillä on jätetty päikyt pois alle 2 vuotiaana. molemmat muksut. Hyvin on pärjätty noin 11-12 tunnin yö unilla. Ja jus tuollaista venkoomista oli ennenkuin jätettiin unet pois.
  19. T

    Kuivaksiopettelu

    Heitämpä tänne viel tämmöisen kommentin..... Eli tosiaan meillä oli potta olkkarissa, mutta kun vaipat jäivät pois niin ostettiin supistaja pöntön päälle ja sen jälkeen jätettiin potta pois ja vessassa hommat hoidettin. Tää supistaja on ollut tosi loisto ostos... Mun pointti oli se että sai...

Yhteistyössä