Hakutulokset

  1. K

    mitäs arvelette

    Onko teillä ulkokissa, joka liikkuu vapaana? lintujen ja oravien kirput tuppaa tarttumaan keväällä kissoihin. Ne ei elä kissassa eikä ihmisessä ja häipyvät kesän mittaan. Näin sanoi eläinlääkäri. Meillä kutisin minä viime kesänä.
  2. K

    tutista vieroittaminen

    \ Minäpä huudatinkin kolme viikkoa! Aina ajattelin, että kyllä tämä huomenna lakkaa, mutta ei. Säälitti, mutta onneksi itkua ei ollut kuin iltaisin, eikä päivisin tuttia kyselty. Syynä ajankohtan oli lähestyvät 2-v. synttärit, eli tutti oli jo korkea aika ottaa pois. Muuten ei ole kiirettä...
  3. K

    Yliaika ja käynnistys

    Mulla menossa 40+4 ja samalla lailla mietityttää ja pelottaa kuin ketjun aloittajalla. Ultrissa vauva vastannut lähes viikkoa isompaa kuin la, eli sen perusteella se on jo reilusti myöhässä. Masu on repeemispisteessä ja vauva senkun kasvaa vaan. Ei mahu liikkumaan jne. mutta mulla ei mitään...
  4. K

    Miten kissat suhtautuneet vauvaan?

    Tänään olis laskettu aika, mutta ei mitään tuntemuksia. Miehen kanssa ollaan paljon pohdittu, miten kaksi kissaamme suhtautuvat uuteen tulokkaaseen. Ovat aika omalaatuisia katteja monella tapaa. Vauvan sänkyyn ovat menneet nukkumaan ympärillä olevista verhoista huolimatta. Ja hoitopöydälle...
  5. K

    PHKS Kokemuksia?

    Itse olin miehen kanssa viikolla PHKS:ssa tutustumiskäynnillä ja meille sattui todella mukavan oloinen kätilö esittelijäksi ja samoin osastollakin oli mukava nainen kertoilemassa. Tämä kätilö kanssa sanoi, että aluksi isät odottelee käytävässä alkututkimuksen, mutta sen jälkeen kyllä kaikessa...
  6. K

    Kokemuksia Gessleinin vaunuista

    Olisin kiitollinen Gessleinin vaunuihin liittyvistä kommenteista. Olisin kiinnostunut ostamaan esikoiselle Gessleinin ratasvaunut, jossa siis pehmeä kantokoppa. Ovatko hintansa veroiset?
  7. K

    lemmikkinsä menettäneet...

    Kissamme jouduttiin lopettamaan pari kuukautta sitten. Kyllä se oli kova paikka ja suru oli valtava. Onneksi jäi kuitenkin koirat vielä rapsutettavaksi. Vieläkin on kissaa ikävä välillä, mutta näin on paras. Uutta kissaa ei oteta vähään aikaan, vaikka pahimman surun keskellä jo niin meinasin...
  8. K

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    äiti leijona, isä härkä, poika kaksonen.
  9. K

    PÄTKISKAKKU

    Eiköhän se kermaviilikin käy yhtähyvin. Luulisin ainakin, en ole vielä kokeillut, mutta ajattelin kokeilla. :flower:
  10. K

    kysyikö joku kasvis-soijapadan ohjetta

    täältä löytyy myös ihan hyviä ohjeita http://www.piltti.fi/index.asp

Yhteistyössä