Hakutulokset

  1. Ä

    No, entäpä onko viiden kanssa raskasta?

    Niin, siinähän se jo tulikin :)
  2. Ä

    Ei helvata sentään

    Tää ei ole enää todellista. Aika on pysähtynyt. Päivät,viikot ja kuukaudet kuluvat kuin huomaamatta. Kotoa ei juurikaan pääse poistumaan kuin kauppaan. Milloin on lapset kipeänä, milloin olen ittse sairaana. Yleensä nautin kiireettömyydestä ja siitä, ettei todellakaan tarvitse lähteä...
  3. Ä

    Tiesittekö että

    Suomessakin ympärileikataan Kymmeniä ellei satoja Tyttölapsia vuosittain? Jos Jumala (tai mikä lie) olisi tarkoittanut tyttöjen olevan tietynlaisia niin he olisivat jo syntyessään sellaisia, eikä niitä tarvitsisi enää leikellä tai oikeammin silpoa kuten nykyisin tapahtuu. Toivon aiheesta...
  4. Ä

    Jippii

    :heart: Viides vaavi saa tulla, jos on tullakseen. Turhis, mutta pitäähän se salaisuus jossakin paljastaa. Ja ps. en mainosta, mutta luomuehkäsy taitaa ainakin meillä toimia eli keskeytetty:)
  5. Ä

    Miten määritellä synti?

    Eräässä ketjussa oli keskustelua synnistä mutta kukaan näistä keskustelijoista ei kuitenkaan kyennyt määrittelemään syntiä omin sanoin... Eli mitä synti on teidän mielestänne? Kuinka te ymmärrätte synnin? Eli itse pyysin tuossa ketjussa määrittelemään sen ja en saanut vastauksia Minulle...
  6. Ä

    Kouluruokailu ja mausteallergia

    Mitenkähän nämä siitepölyallergiasta johtuvat mausteherkkyydet mahtavat ajan myötä muuttua; vuosi sitten todettiin koivun ja lepän voimakas siitepölyallergia ekaluokkalaisellamme ja nyt on vain mausteista suola, oregano ja sipuli sallittuja (kovien maha ja rintakipujen vuoksi). Kovin on raukalla...
  7. Ä

    AVIOEHDOSTA!!!!!!!

    Meillä ongelmana hankalat isovanhemmat. Tyrkyttävät väkisin avioehtoa eivätkä edes onnitelleet häiden johdosta. Me emme halua avioehtoa ja osa syy oli naimisiin menolle juuri turvata aviopuliso kun toinen kuolee. Meillä on 4 yhteistä lasta, yhteinen omistusasunto, yhteiset lainat ja yhteinen...
  8. Ä

    Onko kukaan turvautunut jälkiehkäisyyn?

    Miksi? Millaisin oirein? Jos oireita, niin kuinka pitkään ja alkoiko heti? Menikö kierto sekaisin? Itse jouduin turvautumaan ja nyt tuntuu, että koko kroppa on sekaisin, vaikka jälkiehkäisystä on jo 4 viikkoa! Ei kiva ei.

Yhteistyössä