Hakutulokset

  1. E

    K-kavereita ympäri Suomen

    Täällä olisi ensi kuussa (eli helmikuussa) 25v täyttävä äiti, joka kaipaisi kaiken ikäisistä äideistä sekä tulevistakin äideistä ja mikä ettei myös isistä k-kavereita. Tällä hetkellä olen itse kotiäitinä, lapset on 2v ja 4v, mutta syksyllä saatan lähteä opiskelemaan. Jättäkää yv:nä osoitetta...
  2. E

    oulusta äitejä???

    \ Kelpaisko pumppernikkelille kahvittelu ym seura? Ollaan kans tämän kuun jälkeen Hiirosesta. :) Lapsia on kaksi, parin kuukauden päästä 4v ja 2v.
  3. E

    Oululaiset

    Onko täällä oululaisia, jotka kaipais uutta kyläpaikkaa? Täällä semmoista kaipaa 24v kotiäiti Puokkarilta kera kahden lapsen. Jos kiinnostaa, niin jättäkää osoitetta tänne tai laittakaa yv:tä. Tutustutaan!
  4. E

    Norjassa asuvia äitejä?

    Olisko mahdollista tätä kautta löytää Norjassa asuvia suomalaisia äitejä? Tässä saattaa olla muutto Pohjois-Norjaan edessä ja olisi kiva lukea jo siellä asuvien kokemuksia, miten ootte sopeutunu jne. Laittakaa yv:tä tai jättäkää mailiosoite tähän, niin otan yhteyttä.
  5. E

    13.-16.6.04

    Hei! Olitko tuona aikana vastasyntyneesi kanssa Oys:sissa? Täällä "kohtalotovereita" huhuilee kahden (ens vuonna kolmen) pikkuisen äiti Oulusta. Laittakaa yv:tä, jookos? :)
  6. E

    II-asteen repeämät emättimessä, miten seuraava synnytys?

    Mulla tuli eka sektiolla ja toinen normaalisti alateitse, mutta tehden tuhoa emättimessä. Tuli II-asteen repeämät ja ikuinen muisto todella kivuliaasta tikkien ompelusta. Siinäpä kammo seuraavaa synnytystä odotellessa! :o Onko muita, joilla samoja kokemuksia? Miten seuraava synnytys meni...
  7. E

    Missä kaikki Oululaiset on?

    Täällä ainakin yksi oululainen! Mulla myös poika 8kk ja tyttö, joka on jo melkein 3v, :heart: Missä päin Oulua asustatte?
  8. E

    1982 syntyneet äidit?

    :wave: :wave:
  9. E

    oulun seudulta shoppailu/kävely/kahvittelu seuraa?!?

    Käyhän jättämässä hakemus Oulun seudun kotiäidit- yhteisöön. Meitä on siellä pieni kiva porukka, joka juttelee yhteisössä kaikesta maan ja taivaan välillä ja tapaamisiakin järjestellään. Osoite on http://groups.msn.com/oulunseudunkotiaidit
  10. E

    1982 syntyneet

    helmikuussa :wave:
  11. E

    VSD

    unohdin kiittää annukkaa hyvistä linkeistä. kiitos! :hug:
  12. E

    VSD

    \ se oli mielestäni todella suppea. odotin aiheesta enemmänkin...
  13. E

    VSD

    onko kenenkään muun pienellä lapsella VSD? meidän pojalla huomattiin synnärillä jo kotiinlähdötarkastuksessa paha sivuääni ja äkkiä ultraan. siellä selvisi, että on subaortaalisella alueella sijaitseva VSD ja todennäköisesti tarvitsee lekkauksen myöhemmin. tuon jälkeen olemme käyneet jo...
  14. E

    oulun kotiäideille

    yhteisömme jotenkin ihmeessä pääsi hukkumaan johonkin bittihelvettiin... :( mutta uusi löytyy osoitteesta http://groups.msn.com/oulunseudunkotiaidit ;)
  15. E

    kesäkuu -04 syntyneet

    meilläkin poika syntynyt 13.6. tulkaahan kaikki mukaan kesäkuussa syntyneiden omaan yhteisöön. osoite on http://groups.msn.com/kesamamit04, jättäkää valvojalle hakemus, niin pääsette mukaan! :)
  16. E

    oulun kotiäideille

    :attn: kaipaisimme lisää kotiäitejä joukkoomme, tulkaahan jättämään hakemus valvojalle, niin pääsette mukavaan joukkoomme! :) :hug:
  17. E

    pitsan ohje

    jos meinaat ihan semmosta pellillistä tehdä, niin laitahan näin: 3 dl lämmintä vettä ripaus suolaa 2-3 rkl öljyä 1/2 pussia kuivahiivaa ja niin paljon vehnäjauhoja, ettei takerru taikina sormiin kaikki aineet tuossa järjestyksessä kulhoon ja kääntää ja vääntää niin kauan että taikina on...
  18. E

    paikkakunta gallup

    \ :wave: samaten!
  19. E

    G:minkäikäisiä lapsia teillä ja...

    20v olin kun esikoinen syntyi ja 22v kun toinen putkahti maailmaan. :) nyt lapset siis 2v4kk ja 4kk. :heart:
  20. E

    oulun kotiäideille

    :wave: nosto...

Yhteistyössä