Hakutulokset

  1. M

    Mese / live kavereita !!!

    Hei !!! Olen 4 lapsen koti-äiti,etelä-suomesta. Lapset iältään 11,8,2 ja 7kk.Koululaiset päivät koulussa ja noitten pienten kanssa sitten päivät kotosalla.Kaipaan uusia tuttavuuksia meseen ja vaikka ihan oikeeseen tapamiseen/kyläilyyn.Auto minulla päivisin käytössä.Mailailu on vähän...
  2. M

    Pierusta toiseen..

    Mikä muuten on,ku noita englantilaisia dokumentteja tulee..järestään niillä ihmisillä on huonot hampaat!!! Ihan vinot ja hyvä että suuhun mahtuu...Onko siellä niin huono hammashuolto vai mikä?! :| Meillä suomalaisillakin on paremmat ja kaunimmat hampaat !!! =) Onko kukaan muu kiinnittänyt...
  3. M

    kantapalat

    Miksi leivistä jätetään aina ne kantapalat??Meillä ei tunnu kelpaavan kellekkään muulle ,ku mulle!! Nehän on parasta leivissä....rapeaa,eikä mössöö!!! Varsinki joku paahtis... :x
  4. M

    Mummoni nukkui..

    pois äsken...klo. 22.25.. :( Äitini soitti sairaalasta.
  5. M

    21-vuotiaan adoptoitu??

    Onko sen ikäisellä mitään asemaa..niiku rintaperillisenä?Adoptio tapahtui vuonna1980. Lapsen ollessa jo 21.Asunut mummon ja papan kanssa,nyt molemmat kuolleet. Ja 2 omaa biologista lasta.
  6. M

    Nutrilett

    Onko Nutrilett- laihduttajia?? Kuinka nopeesti on tippunut paino?
  7. M

    Mikä on hyvä turvaistuin

    6kk--- eteen päin. Oon selannut kaikki malli ja en osaa päättää.Saksassa olisi yksi malli. Pitäis tilata sieltä :(
  8. M

    Onko Thaimaahan lähtiöitä 02/08 ??

    Elikkäs oltais lähössä 28.2.2008 ja 2 viikkoo reissussa.Kohde on Cha Am!!
  9. M

    Onko kukaan tilannut Baby Paradicestä?

    Mitään?? Mainostavat halpana ja helppona! Yksi turvaistuin malli kiinnostaisi siellä.
  10. M

    purtavaa??

    Mitä ootte antaneet vajaa 8kk vauvelille purtavaksi,jos ikenet kutisee?Näkkärii,ruisleipää...??
  11. M

    Zento- turvaistuin

    Elikkäs mitä mieltä ootte Brion Zento istuimesta.Kokemuksia?
  12. M

    Onko kukaan meinannu hukkua??

    Meinaan lapsena? Mä oon,stadikalla joskus 4-5veenä. Se miks nyt mull tuli mieleen tää aihe.Kun on hukkunut lapsia niin paljon tänä keväänä,kesänä. Järkkyä!! Just eilen juttelin mutsin kans. et miten siin tapahtu, kun olen nähnyt nyt aikuisena unia siitä. Sanoinki miehelle et en olis tässä...
  13. M

    no kokeillaan

  14. M

    Puinen soutuvene!!!!

    Onko kellää käytöstä poistunutt puista soutuvenettä joka vielä pysyy kasassa.?? Semmosen voisin ostaa kohtuu hinnalla.Tulis lapsille hiekkalaatikoksi. Köpöstä oon katellu, mutta ei oo ollut, kun itseveistettyjä. Ja hinta aina läh.1000eur... |O
  15. M

    Jaahas,nyt kyllä tää

    ....lähtee ulos. On tullu taas roikuttua koko päivä tääl,tai koneen ääressä. Sataako siellä? Meillä paistaa ainakin aurinko =) Heissuli vei.. :wave:
  16. M

    Missä teillä vauvat

    köllöttelee ku tää ootte? Mull tos puuhapeitolla makoilee ja ihmettelee lelujansa (6kk). Läppäri sit täs lattialla. Ja tietty TV pauhaa täysillä :o Mitä tuhlausta :whistle:
  17. M

    Talonrakentajat...

    Minkä firman paketin ootte ottaneet? Ja ootteko olleet tyytyväisii? Meillä Laplitalo ja ollaa oltu tyytyväisii.Kaikki on tullu ajallaan ja jotain puuttunut on tullu jälkeen päi.... =)
  18. M

    Keittiö kuvia??

    Laitetaako? Vai onko niit jossain? Ku on hää,talo ja lemmikki kuviakin. Vai onko nii sekane ettei viitti.. :whistle: :laugh:
  19. M

    Imetys ja raskaus

    Eli onko kukaa tullu raskaaksi ku imettää? Mä haaveilen 4 sta ja meijän vauveli on 6kk,mut en sen takii haluis viel lopettaa imettämistä. Ei olla käytetty mitää ehkäsyä,eikä aijota.Aattelin jos tulee nii,sit tulee. Mitenkäs muilla?? =)
  20. M

    Myydään!!!

    Mammamekko.Ostettu stokkalta viime kesänä.Kerran pidetty. tete-a-tete. koko M ovh.89.90..nyt 60 eur. On ihan reilu malli,menee isommallekkihttp://www.aijaa.com/v.php?i=642882.jpg

Yhteistyössä