Hakutulokset

  1. Ä

    Clomifen

    "MeaMimosalle vastaus ite söin puol vuottaja mul oireina, rinnan arkuus, pahoinvointii, väsymys ja mielialanvaihtelut
  2. Ä

    Clomifen

  3. Ä

    Mitä teitte pienelle enkelillenne keskenmenon jälkeen?

    minulla on takana tuulimuna 09/07 tasan vuosi synnytin lääkkeillä pikkuisen rv 8+4 mutta sikiö oli ollut kohdussani jo kaksi viikkoa kuolleena eli kuollut rv 6+4. me päätettiin että meidänpikkunen tuhkattiin sairaalan kautta ja tuhkat päättyi törnävän muistolehdolle ja minä hankin sinne...
  4. Ä

    Clomifen

    hei liityin. minulla on esikoinen 04/06 ja kaksi enkelivauvaa 09/07 ja 09/08 sen jälkeen raskautta ei oo alkanu ja olen syönyt nyt puoli vuotta clomeja ja teroja ei ole ollut mitään apua. :'(
  5. Ä

    Meidän pieni kuoli kohtuun.

    voimia. tiedän mitä kävit läpi. mulla on tuulimuna 09/07. viime elokuussa odotin vauvaa. rv: 8+4 kun meille kerrottiin että vauva on nukahtanut ikiuneen rv 6\4. synnytin kauniin enkelivauvan. ja nyt hänelle on hankittu muistolaatta. pikkuinen tuhkattiin hautumaalle
  6. Ä

    Raskaanako?

    KAKKI VIITTA RASKAUTEEN. :hug:
  7. Ä

    Synnärille ??

    KANNATTAA LÄHTEÄ, IHANAA. ONNEA SYNNYTYKSEEN
  8. Ä

    irc-galleria

    m :attn: mun nickki on siellä S\H
  9. Ä

    Kenen miehet oli viime viikonloppuna Levillä ukkoporukalla "laskettelemassa"?

    en mä oo kieltäny sit menemästä yhtää mihinkään. se saa mennä jos haluaa. sen oma päätös se on. asia on vain niin et se ei haluu lähtee,
  10. Ä

    Kenen miehet oli viime viikonloppuna Levillä ukkoporukalla "laskettelemassa"?

    no voi, jos on sen luonteinen. onneks meillä ei oo
  11. Ä

    Kenen miehet oli viime viikonloppuna Levillä ukkoporukalla "laskettelemassa"?

    tietää ettei päästä sinne koskaan. voimii
  12. Ä

    Mikä teillä kaikista katsotuin lastenohjelma?

    tomi trakrotri, puuha-pete ja lazy town
  13. Ä

    Näänkös mä eilisen salkkarit jostain?

    eikös ne näy myös salkkareitten sivuilta? siel ainaski näkyy se "oonan" "pepin" "miron" tekemä video jota ei näytetty ollenkaan teeveessä. kandee kattoo
  14. Ä

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    tääl yritetään ja yritetään. toivotaan toivotaan että mahottomuus muuttuis mahdolliseksi
  15. Ä

    Äidit vm 88

    hei, haluaisko joku ruveta kirjoittelemaan vanhan kunnon etanapostia? laittakaa yv miulle
  16. Ä

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    :attn: muistaako kukaan enää mua. no palasin takaiSin. olen taas valmis yrittämään. mähä lähdin hetkeksi aikaa pois ku selvisi että mun kolmas raskaus keskeytyi kuolleen sikiön syntymään. nyt meillä on sitten kaksi enekelivauvaa ja nuutti. mutta haluaisin sitä toista "elävää" vauvaa. joten mut...
  17. Ä

    Äidit vm 88

    täällä on vm 88. lapsi 04/06 ja kaksi enkelivauvaa
  18. Ä

    Lastensuojeluilmoituksesta

    hei anteeksi nyt vain ei tarvi nostaa tuollasta meteliä ja rubeta syyttelemään. kai nyt tiedän koska olen itse myös joutunut tekemään ilmoituksen ja silloin olen tiedustellut kaiken sosiaalityöntekijältä
  19. Ä

    Lastensuojeluilmoituksesta

    niillä ei ole lupaa kertoa kuka asiasta on kertonut. että ole huoletta. niillä on salassapitovelvollisuus. joten voit olla ihan huoletta. ne voi soittaa isnulle ja kysyä lisätietoa mutta lapsen vanhemmille ne eivät voi kertoa kuin se että teistä on tehty.........
  20. Ä

    nimi ehdotuksia kissalle

    meillä on musta kissa nimeltään täplä pinkki pupujussi ja valkonenn kissa lumipallo purpura :)

Yhteistyössä