Hakutulokset

  1. T

    Sattuuko kellään olemaan laskosverhon ompeluohjeita?

    Mä oon joskus pari vuotta sitte löytäny laskosverhon ompeluohjeet Eurokankaan kotisivuilta =)
  2. T

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    No tämä mun viesti saattaa saada monenlaista kommenttia, mutta pakko kertoo ku kysymys oli niin "fiksu": me asutaan about 100m päässä psykiatrisesta hoitokodista, jonka parempikuntoset pääsee ulos lyhyelle kävelylle ilman saattajaa. No, oltiin tässä viime viikolla miehen ja meijän vajaa 1v:n...
  3. T

    näinkö väärin salkkareissa?

    \ En tiedä näyttelijän nimeä, mutta Salkkareissa tytön nimi on Juulia =)
  4. T

    Haitallista supistelua?

    Onko sulla eka lapsi tulossa? Mä ootin vuos sitte talvella ekaa ja varhaiset supistukset kävi huolettaa, joten soitin neuvolaan ja kysyin mikä on normaalia. Ennakoivien supistusten turvallinen määrä/vrk ei jääny mieleen, mutta mun mielestä se luku oli hirveen suuri! Mulla supisti sillon 5-6...
  5. T

    Millaisesta elämäntilanteesta yritätte vauvaa äidit n.20v?

    Me ollaan oltu yhdessä pian 4v ja alusta asti kumpikin oli sitä mieltä että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Minä olin 20 ja mies 27 ku alettiin olla yhessä, puolen vuoden päästä kihloihin ja sitten muutto 47 neliön vuokrakaksioon. Kumpikin työttömänä mutta oltiin vaikeuksista huolimatta sitä...
  6. T

    Millaisesta elämäntilanteesta yritätte vauvaa äidit n.20v?

    Me ollaan oltu yhdessä pian 4v ja alusta asti kumpikin oli sitä mieltä että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Minä olin 20 ja mies 27 ku alettiin olla yhessä, puolen vuoden päästä kihloihin ja sitten muutto 47 neliön vuokrakaksioon. Kumpikin työttömänä mutta oltiin vaikeuksista huolimatta sitä...
  7. T

    Millaisesta elämäntilanteesta yritätte vauvaa äidit n.20v?

    Me ollaan oltu yhdessä pian 4v ja alusta asti kumpikin oli sitä mieltä että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Minä olin 20 ja mies 27 ku alettiin olla yhessä, puolen vuoden päästä kihloihin ja sitten muutto 47 neliön vuokrakaksioon. Kumpikin työttömänä mutta oltiin vaikeuksista huolimatta sitä...
  8. T

    Millaisesta elämäntilanteesta yritätte vauvaa äidit n.20v?

    Me ollaan oltu yhdessä pian 4v ja alusta asti kumpikin oli sitä mieltä että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Minä olin 20 ja mies 27 ku alettiin olla yhessä, puolen vuoden päästä kihloihin ja sitten muutto 47 neliön vuokrakaksioon. Kumpikin työttömänä mutta oltiin vaikeuksista huolimatta sitä...
  9. T

    19.2.05 tai 16.6.06 synnyttäneet

    Meille synty poika Mikkelissä 17.6.06 =)
  10. T

    tissistä vieroittaminen

    Ootteko kokeillu erilaisia korvikkeita? Meijän poju siirty uuden raskauden takia korvikkeille 5kk iässä eikä huolinu Tuttelin jauhekorviketta ruokalusikallista enempää (eikä huoli vieläkään), joten siirryttiin juomavalmiiseen Nan -korvikkeeseen. Sitäki on myös jauheena, mutta ei olla kokeiltu...
  11. T

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    \ No hyi kauheeta :( :ashamed: Nimi kertonee jotain vanhemmista, ehkä isästä??
  12. T

    Tässäpä katseltavaa ja musiikkia vauvallesi!

    meidän 5kk poju puhkes kaameeseen parkuun ku äijä ALKO LAULAA ESOPANJAA!! :o
  13. T

    löytyykö vm-83 mammoja?

    täällä yks PIEKSÄMÄELTÄ!!! poika 2, 5kk. Lähialueelta olevat, laittakaa yksityistä!!
  14. T

    Paljonko jäi kiloja raskaudesta

    heh, jäi mitä kiloja? :laugh: mä laihduin raskauden alussa 5kg ja se sama tuli takas synnytykseen mennessä. kaikkein mukavinta oli että synnytyksessä lähti yhteensä 8kg eli olen synnytyksen jäljiltä hoikempi kuin kolmeen vuoteen :D :D
  15. T

    Hätäkaste nimet

    Meillä oli Ville Valtteri ja Sini Emilia. Pojasta tuli tuo Ville Valtteri, mutta mies ei antanu laittaa Valtteria kutsumanimeksi ku on kuulemma liian erikoinen.. ja mä olisin niin tykänny siitä nimestä :'(
  16. T

    löytyykö vm-83 mammoja?

    Täällä yksi Pieksämäeltä :wave: :wave: Onko täältä muita???
  17. T

    Tytön nimeksi tuli Louna Sara Emilia. Mielipiteitä nimestä?

    Tosi kaunis ja omaperäinen =) Onnea koko perheelle!!
  18. T

    Vaipoista

    \ KYLLÄ!!! Ja suositellaan lämpimästi :D :D :D
  19. T

    Eripari rinnat!!!

    mulla oli samankokoset vielä kolmen viikon imetyksen jälkeen vaikka jo sairaalassa toinen teki maitoa enemmän, mutta nyt (liki 7 viikkoa takana) tää toinen on paljon isompi ja tuottaa edelleen enemmän kuin parinsa! Isompaa ei saa tyhjäksi millään, pakkautuu koko ajan ja hohtaa kuumana kun toinen...
  20. T

    Missä oli vauvasi,kun kävit

    mä en jaksanu 5min vessatauon ajaks viedä vauvalaan, joten pikkumies oli NUKKUVANA huoneessa. suihkut ajoitin vauvan isän vierailuaikaan, jolloin isä piti pikkusta silmällä. Yks hoitaja totes viimesinä päivinä aika happamasti ettei olla tavattu vaikka kyseinen hoitaja on huoneessa aiemminki...

Yhteistyössä