Hakutulokset

  1. S

    No kukas meistä mammoista huomenna töissä?

    Minä olen huomenna ja ylihuomenna.
  2. S

    Kysymys kauniisti lapsensa pukeville:

    Meillä myös yritän pukea ykköset lapsille juhliin mutta kun ei tyttö suostu laittamaan hametta vaan aina pitäisi olla farkut myös juhlissa. Ja minä en ole tyyppiä joka antaa periksi niin sit meillä taistellaan ja hame on yleensä juhla asu. Merkillä ei ole väliä kunhan on siisti esim pojalla...
  3. S

    Onko kenellekään määrätty Miranaxia migreeniin?

    Mulla myös tuota migreeniin ja lääkäri kielsi ehdottomasti Buranan. Nyt mulla myös Imigrania nenäsuihkeena ja tabletteina.
  4. S

    Kaveri sanoo ystävyyssuhteemme irti, jos muutamme maalle.

    Tuon minäkin olen huomannut et kaupungista on pidempi matka tänne maalle kuin täältä kaupunkiin, Ei onneksi kaikkien ystävieni mielestä vaan heille tulee mittariin yhtä paljon kilometrejä kuin meille. mut usein sanotaan et tulkaa te käymään kun kuitenkin käytte täällä/kaupungissa kaupoissa ja...
  5. S

    kuka jouuu tänään töihin?

    Mä menen klo 14 ja pääsen huomenna klo6, mut teen omasta tahdosta ylimääräisen 8 tuntisen eli normaalista menisin klo22.
  6. S

    Hyvää yötä!

    Nyt lähden nukkumaan niin jaksan huomenna töihin ja olla 16 tuntia.
  7. S

    kaveri joutui putkaan ja

    Soita sinne missähän on nyt ja kysy neuvoa miten kirjoitat ja mihin osoitteeseen ja siellä osaavat neuvoa miten voit rahaa toimittaa. :hug: Voimia sulle, jos ystäväsi on pitkään vankilassa tai vähemmänkin aikaa niin pidä yhteyttä.
  8. S

    Anoppi ei hoida..

    :flower: :hug: Mummille! Sinä olet varmasti miniällesi ja pojallesi ihana apu.
  9. S

    Anoppi ei hoida..

    meillä lapset ovat juuri nyt sillä harvinaisella yökyläreissulla anoppilassa. Ovat olleet viimeksi vuosi sitten ja ikänsä puolesta molemmat ovat reippaita eikä siis mitään pikku vauvoja. Mut heille ei vaan yleensä sovi mut tänään oli pakkotilanne kun heidän poikansa piti päästä kavereiden kanssa...
  10. S

    Ketäs täällä vielä notkuu?

    :wave: Minä täällä myös!
  11. S

    galluppi, jos syöt ja ruuastasi löytyy

    Minulta jää syömättä jos löydän ruuasta hiuksen,karvan yms. Mut jos ruoto,jänne niin jatkat syömiostä tutkien joka palan. Pakastevihanneksista löysin juuri etanan jolla oli se kuori selässä eli multa jäi syömättä se pussi vihanneksia vaikka olin jo kypsentänyt ne mikrossa.
  12. S

    Avointyöhakemus, mutta puh.nro ei pakollinen?

    Sähköpostilla tai kirjeellä monesta paikasta kutsutaan eivät siis oleta sinunkaan odottelevan puhelimen vieressä jatkuvasti.
  13. S

    Saatte mun sähköpostini joka tuli just

    Jenni (4.v) kysyi isoäidin syntymäpäivillä: "Miten vanha sinä olet, mummi?"-"Kultaseni, minulla on ollut niin monta syntymäpäivää, etten enää oikein muista omaa ikääni", mummi vastasi leikillään. Hetken miettimisen jälkeen tuli avulias ehdotus: "Katso pikkuhousujen kauluksesta. Minun...
  14. S

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Minäkin rekisteröidyn vihdoinkin. olen kirjoitellut ja seuraillut sivusta pitkään ja nyt oma nimimerkki. Olen siis Salon ja Turun välimaastosta, auto on eli vapaahetkinä mielellään tutustumme uusiin ystäviin. YV:tä saa laittaa tulemaan asiasta kuin asiasta.

Yhteistyössä