Hakutulokset

  1. F

    Millaisen takan te rakentajat olette valinneet? Onko ollut hyvä valinta?

    Niin kertokaapa oletteko olleet tyytyväisiä. Itse olemme hankkimassa takkaa Takkamestareilta, sellaista isoa takkaleivinuunia. Vielä ei olla ihan varmoja tuleeko pintaan kaakelointi vai rappaus. Kertokaapa kokemuksianne, onko esim. kaakelitakka helppo pitää puhtaana jne.... :flower:
  2. F

    Kannattaako hankkia keskuspölynimuri vaiko ei?

    Eli siinä se kysymys jo tulikin! Niin paljon ristiriitaista tietoa oon saanut että kysyn nyt teiltä apua, että saisin asiaa jotenkin selkenemään. Allergialiiton sivuilla näyttävät suosivan pölypussitonta Dyson imuria. Se tulisi toki halvemmaksikin. Auttakee jos vaan kokemuksia on! =)
  3. F

    Hyvää yötä kaikille!

    :wave: Nyt tää likka lähtee nukkumaa vihdoin viimein!! :wave:
  4. F

    Onko kenelläkään Kastellin juhlasuosikki 135 taloa?

    Niin, olisi kiva kuulla jos sellainen joltain löytyy. Se on muistaakseni nro 16 suosikkikuvastossa. Itse olemme laajentaneet sitä kahdella makuuhuoneella lisää ja yhdistäneet yhden makuuhuoneen olohuoneeseen. Koen vaikeutta siinä keittiön suunnittelussa ja olisikin kiva kuulla kokemuksia tai...
  5. F

    Onko kellään vieska-talosta kokemuksia?

    Olisi kiva kuulla vieska-taloista jos jollain on tai on jotain kokemuksia!!
  6. F

    kirsikka!!!!

    teille on juuri tulossa sen kokoinen talo kun olemme myös suunnitelleet. Kertoisitko onko teillä jonkun talotehtaan vai pitkästä tavarasta ja kertoisitko vähän budjetista? Voit lähettää minulle vaikka y:nä. Olisi kiva kuulla vähän pyöritäänkö yhtään samoissa hinnoissa, ettemme kuvittele liian...

Yhteistyössä