Hakutulokset

  1. N

    Mitä mä teen tän niskakivun kanssa?!

    Neljättä päivää jo niska ja pää niin kipee että aivan itkettää (taas kerran) aiemmin oon selvinny buranalla ja venyttelyllä mut nyt ei auta venyttely, kauratyyny, piikkimatto eikä panadol. Buranaa en siis saa syödä kun oon raskaana. Hermot menee kun en edes pysty tekemään mitään kun särkee niin...
  2. N

    G: Kun täälä on niin usein näitä jotka ei missään nimessä aio ottaa kivunlievitystä synnytyksessä

    Niin kuinkas moni on varma että aikoo ottaa? Minä ainakin aion ottaa jos vaan ehditään laittaa koska 2 synnytystä jo takana enkä kummastakaan olis ilman epiduraalia ja spinaalia pärjänny.
  3. N

    Saako noita seaband rannekkeita apteekista?

    Vai pitääkö netistä tilata?
  4. N

    MIstä hyvä ja edullinen kerrossänky lasten huoneeseen?

    Mielellään sellanen joka menis sit pitemmänkin aikaa :whistle:
  5. N

    MIllä viikoilla alkanut maha näkyä kolmatta odottaessa?

    Meille nyt siis tulossa ylläri kolmonen ja ainakin tonne np-ultraan asti (rv12) haluaisin pitää salassa niin mietin vaan et onkohan se edes mahdollista :D
  6. N

    Raskaus ja omega3 jossa myös a,d ja e vitamiinit samassa

    Saako käyttää raskaana ollessa? Tyhmä kysyy :ashamed:
  7. N

    Mä luulen että mun masennus on tulossa takasin

    Ja mä en vittu jaksa sitä samaa paskaa taas uudestaan kun en oo vielä edellisestäkään kunnolla selvinny :'( Pakko oli johonki saada purkautua kiitos.
  8. N

    Apua tahra valkosissa housuissa!

    Millä mä saan sen pois? Sisko lainas niitä ja vannotin että tuo ne puhtaana takas mutta hups kuinka kävikään :headwall:
  9. N

    Kauanko on muilla kestäny toimitus H&M:ltä?

    kiitos ja kumarrus :flower:
  10. N

    Poika meni tänään ekaa päivää kerhoon..

    .. ja nyt on ihan kamalan haikee olo :'( :heart:
  11. N

    Psykoterapeutti käski mun mennä päivystykseen...

    hakemaan masennuslääke resepti heti tänään kun oon jo niin pahassa jamassa ja omalääkärille on aika vasta ens viikolla.. niin mitä mun pitää oikeen sanoa siinä luukulla että ne tietää miks mä olen sielä? :ashamed: mulla on myös ahdistuneisuushäiriö niin siks on vähä vaikeeta edes mennä sinne :/
  12. N

    Onkoha tää nyt enää normaalia? menkoista

    Alotin cerazette pillerit 2vko sitte ja nyt vuodan jo kuudetta päivää niin paljon et sidettä saa vaihtaa tunnin välein ja super tamponikin päästää 3tunnis läpi :| On mulla aina ollu runsaat menkat mut aina ennen tää pahin on kestäny vaan 2 päivää. Voiskohan tää johtua noista cerazeteista?
  13. N

    Pikkumies sai tänään nimekseen

    Nemo Oliver :heart:
  14. N

    Keskivaikea masennus ja ahdistuneisuushäiriö

    Onko kukaan selvinny noista ilman lääkkeitä? kun mulla eilen todettiin molemmat mut mitään lääkkeitä en haluais syödä :/
  15. N

    Millä sais nopsasti pari kiloa pois keskiviikkoon mennessä?

    eikös mansikka ja ananas ainaki poista nestettä?
  16. N

    e-pillerit vai minipillerit?

    Huomenna jälkitarkastus eli sillon pitäs tietää mut kun en osaa päättää kummat ottasin :/ en imetä joten sen puolesta ei väliä. Voiko kumpiakaan alottaa ennen ku menkat on alkanu?
  17. N

    apuja hiivatulehdukseen liittyen!

    Mistä mä tiedän kumpi mun kannattaa ostaa puikko vai voide? vai otanko varmuuden vuoks molemmat? kun ei oo koskaan ennen ollu niin en tiedä :/ vai kannattaako mun edes hoitaa sitä vielä kun antibiooteista sen sain ja kuuria on vielä 7pv jäljellä?
  18. N

    Tietäskö joku fucidin voiteesta?

    että saako sitä ilman reseptiä?

Yhteistyössä