Hakutulokset

  1. P

    G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

    olin 19 vuotta, mutta täytin viikon päästä 20 vuotta
  2. P

    jokela

    niin uusi yrity jälleen... :laugh: Mietin että mitä se B sinne viestiin ilmaantu???? :x
  3. P

    jokela

    mistäköhän tuli se (B) sinne tekstin loppuun???? :whistle:
  4. P

    jokela

    Kaipailisin kävely, kahvi seuraa jokelasta tai lähistöltä... olen kahden pojan äiti. 26 vuotias.[b] =) piia.sillanpaa2@suomi24.fi
  5. P

    10kk, matala hb

    Meillä tytön hb oli alhainen sen takia kun söi vähän lihaa ja joi tosi paljon maitoa. Me saatiin ohjeeksi vähentää maitoa ja lisätä lihaa!
  6. P

    kasvohalvaus

    Nosto
  7. P

    kasvohalvaus

    hei! onko kenenkään toisen lapsella toinen puoli kasvoista halvaantunut synnytyksessä? meidän esikoisella(3v) on ja haluaisin kuulla kokemuksia muilta että onko halvaus lähtenyt pois? meille lupailtiin että vuoden ikään mennessä lähtis mutta ei ole mennyt! eihän siitä muuta haittaa ole kuin...
  8. P

    1981 vuonna syntyneet äidit

    :D tyttö 11 kk
  9. P

    kysymys??

    :laugh: !!!! Se, joka toisia pohjasakaksi kutsuu on varmasti todella korkealuokkainen persoona. Luulen, että nämä sivut eivät ole sinua varten. Ai niin! Saatoin itsekkin noin kahdeksan vuotta sitten kahdenkymmenen ikävuoden hujakoilla luokitella ihmisiä ykkös ja kakkosluokan kansalaisiksi...
  10. P

    Leppävaarasta tytöille seuraa

    Kaivattas juttu,ulkoilu ja leikki seuraa.Tuntuu et päivät joskus matelee niin olis kiva tavata muitaki ihmisiä ku kotona vaan istuskella...Itse olen 23v ja tyttö 8 kk.Pannussa olisi vielä kupponen tai parikin =) schroderus.piia@kolumbus.fi
  11. P

    Siis Jumbolle tapaaminen

    Piti laittaa viestiä tuohon Jumbon tapaamisen ketjuun, mutta onnistuin säheltää... :whistle:
  12. P

    30.9 to. klo 10.00 ns. aukiolla

    Joo, mä en kans viittinyt tulla tuohon ekaan tapaamiseen kun ei ollut tietoo, et oisko se ollut vai ei. Siis jos nyt otettais uusiksi. Eli ne joille sopis tapaaminen ens. viikon to. 30.9 klo 10.00 niin laittakaa viestiä alle, jos vaikka nyt onnistuis... =) :wave:
  13. P

    mummoa,tätiä etsitään

    Tasapainoinen 3-lapsinen perhe vantaalta kaipais välillä tukea ja hengähdys taukoa lasten kanssa jaksamiseen. Löytyiskö tätä kautta luotettavaa ja mahdollisesti uskovaa lapsista pitävää ja tekemisen puutteessa olevaa henkilöä...ota rohkeasti yhteyttä ja katsotaan oisko molemmin puolista iloa...

Yhteistyössä