Hakutulokset

  1. C

    Poreamme

    Jep, mut ihmisestä irtoo rasvaa, siksi pesen sen käytön jälkeen ettei pinty. Pölyt ja muut huuhtaisen aina ennen käyttöä pelkällä vedellä ettei lasten tartte räpiköidä pesuainejäämissä. Tolullakin olen joskus pesaisissut mut tuntuu et se Tolu vain kerrostuu kun se on niin "saippuaista"...
  2. C

    Hyvännäköisimmät mies näyttelijä?

    En tiedä sen jätkän nimeä mut näytteli siinä Muumiossa ja Muumion paluussa. Pitkätukkainen tumma mies, ratsasti hepalla ja johti niitä ratsujoukkoja! se on NIIN IIIIIIIIIHANA :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :p :p...
  3. C

    Poreamme

    Minä pesen jokaisen käyttökerran jälkeen kloritilla ja pehmeällä liinalla. Meidän vedenlaatu vaihtelee, keväisin ja syksyllä se on kellertävää joten ammehan pinttyisi ilman klooria. Ja muutenkin tykkään jättää raikkaan kloorin tuoksun kylppäriin lasten kylpyhetken jälkeen. Klooria me laitetaan...
  4. C

    PÄIVÄHOITO KAIKILLE MAKSULLISEKSI!!!

    Mua naurattaa niin hitosti nuo löpinät "perheen laatuajasta" ja "äidin tarttee saada omaa aikaa". Lapset pitäisi ilmaiseksi saada hoitoon et äidit vois vaan läsöttää :laugh: :laugh: Nykyään ehkäisy on niin helppoo ja varmaa et nuo heikkolahjaiset yhteiskunnan elättiäidit voisivat huoletta...
  5. C

    Haaveet pinoon :)

    Ihmisellä pitäisi olla haaveita ja unelmia joihin pyrkiä. Itse olen mielestäni kaiken saavuttanut mistä olen haaveillut. Nyt olisi vaan nautittava elämästä mut olo on vain kohtuullisen tyhjä ja päämäärätön. Haaveilen siitä että keksisin jotain haaveilun arvoista..
  6. C

    Olen uusi täällä!

    \ :o :o :o :o :o
  7. C

    Olen uusi täällä!

    \ Käämit kärähtää nopsaan mut yritän pinnistää hymy huulilla =)
  8. C

    Olen uusi täällä!

    \ Mistäs arvasit :D :snotty: B)
  9. C

    Osaako kukaan latinaa, edes vähän??

    \ :ashamed:
  10. C

    Olen uusi täällä!

    Tai itseasiassa vanha, olen aiemmin ilkeillyt harmaana mut nyt päätin rekisteröityä :wave: Onko ketään hereillä enää.. vai jäinkö heti yksin pulisemaan..

Yhteistyössä