Hakutulokset

  1. J

    mikä maa se olikaan jonka esiintyjällä

    (nainen) oli punainen asu ja niitä "tarroja"? Meikä tykkäs siitä! :D
  2. J

    pakko tulla tänne notkuu

    jotta pysyn hereillä, olis kiva nähä viisujen pisteenlasku.. :whistle:
  3. J

    KOKEMUKSIA?:)

    onko teillä kokemusta noista netistä tilattavista one step liuskatesteistä? herkkyys 25! Onko luotettavia? vääriä haamuja/plussia/jotain viivoja?! Nyt ois meneillää raskauslaskurin mukaa viikot 3+5. Tein toissapäivänä tollasella testillä ja näytti aivan SELKEETÄ negaa. Sitten tein seuraavana...
  4. J

    JÄNNITTÄÄ!

    kirjotin tonne odotuspalstalle aikasemmin tosta acon testistä ja kattelen sitä just ja vaaleenpunanen viiva näkyy. Oon lähössä nyt ostaa uuden testin ni tuun tänne sit purkautuu koht et mitä se näyttää!! ..En oo tätä palstaa käytelly et oon uus tällä seudulla. :)
  5. J

    acon

    tein testin eilen päiväpissasta. Eli olin siis käyny monta kertaa pissalla ennen sitä. Eli siis en tiedä onko toi nyt luotettava vai mitä. :/ Ku ensin sen 5min jälkee siinä näky sellanen viiva et jos jossain oikeessa kulmassa katto ni sit näky ehkä jotain. mut sit myöhemmin oli tullu selkee...
  6. J

    vuodosta

    Onko muilla ollu alkuraskaudessa sellasta kunnon limaista vuotoa, missä on vähän ruskeaa jännästi seassa sen liman sisällä...?? vaihtelevasti, joku päivä on, toinen taas ei mitään?! :whistle:
  7. J

    Yh-ÄIDIN uusiMIES?

    Kerronpa tässä jutun.Eräs yh-äiti, jolla oli vanhin poika jo aika iso, äiti tapasi MIEHEN. Tämä mies ei koskaan oppinut pitämään tästä "isosta" pojasta. Mies oli aina "karkea" ja ilkeä tälle pojalle. Kannustavia ja hyviä sanoja ei kuulunut koskaan. Sen MIES sanoi pojalle, jotta SITTEN KUN...
  8. J

    kertokaapa mielipiteenne!!

    :D Olen saanut aikamoista palautetta, mm. Jepeltä.. :laugh: Mutta kertokaapa mulle hyvät immeiset, kumpi "parempi" : 130t e laina ja 120 neliön talo talleineen vai 200t e laina ja 170 neliön luxus talo???? Ihan muuten vaan haluun tietää onko meitä "järki immeisiä" muitakin, vai meneekö laatu...

Yhteistyössä