Hakutulokset

  1. mamma81

    seurapelejä/leikkejä???

    kellään ideoita pari kappaletta 50vuotis juhliin? itellä ajatuskatkos kiitti :p
  2. mamma81

    tää on ehkä väärä paikka kysyä....

    mutta.... tietääkö kukaan mistä voisin hankkia ns.valmiin puheen 50-vuotta täyttävälle... humoristinen... näin netissä joskus mutten muista sivua.... en osaa ite kirjoittaa puheita, oisin mielummin mulkannu vähän valmista omaan suuhun sopivaksi.... kiitos jo sjoku voisi auttaa mua.... :saint:
  3. mamma81

    pimennysverhoista

    siis mistä niitä saa ja minkö hintasia.. ku netistä kattelin niin löysin paikkoja jossa saa mittätilaustyönä enkä muunlaisia löytäny! ois kiva jos sais lastenhuoneet pimeeksi ku kesäki tulossa.... onko vaihtoehtoja pimennysverhoille.. siis hyviä??
  4. mamma81

    hyviä ohjeita kaipailen!

    siis ristiäiset sunnuntaina enkä tiä vielä mimmosen voileipäkaukun teen!!! HYVIÄ ohjeita kiitos! kiitos! :flower:
  5. mamma81

    ja joulu on ovella

    ainaki melkein... just sain viimiset lahjat pakettiin! eli enää ei tartte stressata senkää asian takia, jos vaikka joutuu lähteen synnyttään muutaman viikon sisää!!! JES!!
  6. mamma81

    olen parturiin menossa ja

    en tiedä mitä tekisin, joten muistelisin ett joku tiesi jonku mallisivun netissä... mikä se oli?? eikö täällä ketään joka muistaa sen sivun? olisin tosi kiitollinen
  7. mamma81

    ja p****a mäihä jatkuu

    kesällä ku olin siin tyräleikkaukses nii olisi kaiken loppuvan jo siihen vaan ei. Viime viikolla jouduin sairaalaan vattakipujen takia ja leikattiin sitte terve umppari pois, ei siinä mitään, mutta ku meinasi vauvaki tulla (viikkoja vasta28) ja tulehdusarvot nousi 120! mutta ei ollu tietoo mikä...
  8. mamma81

    onko ketään operoitu raskaana???

    mulla siis leikattiin napatyrä kesällä eikä lääkärit osaa sanoa ennustetta miten meidän käy, ku ei ole varmuutta että leikkuuhaava kestää... eli onko ketään joka olisi operoitu raskaana ja miten teidän on käyny?!?!? stressaa ku ei tiiä!!!!
  9. mamma81

    voi ärsytys

    kun tätä maitoo pitää tulla jo raskausaikana... taas yksi paita märkä ja muutama kuukausi ois vielä jäljellä.... :headwall:
  10. mamma81

    onko teillä koskaan

    sellaista tunnetta, että just teille sattuu ja tapahtuu koko ajan ja vielä sellaista miten normaalisti ei pitäisi käydä??? alkaa pikku hiljaa potuttaa tää mun olotila... oon oikea lääkäreitten koekaniini. Aina sattuu jotain sellaista mistä kellään ei ole kokemusta! jos ens vuonna ilmoitan...
  11. mamma81

    Raskaus&Leikkaus

    onko täällä muita joita on leikattu vattan seudulta raskausaikana? Haluaisin vaan tietää onko teidän leikkaushaava kestänyt raskausajan, ku toi on nyt pään vaivana, että entä jos tää ei kestä... sehän ei olisi hyvä juttu... miten teillä on menny?? auttakaa nyt ettei tarttisi stressata tätäkin...
  12. mamma81

    mistä löydän runoja..

    kun vauva on syntynyt niin siitä ilmoittamiseen? ois kiva ilmoittaa runolla kuin sillä normaalilla tyylillä... kiitti
  13. mamma81

    mistä saa suht.halvalla

    mammahousuja????? niillä kiristys-jutuilla? vieläkö tampereella on alennusmyynnit eessä? alkaa käymään olo ahtaaksi ja likaiseksi ku ei ole ku yhet housut mitä voin käyttää töissä, eikä ale-aikoina löydy vaatteita! alan oikeesti tartteen jo jotain.......
  14. mamma81

    tiesittekö??? ette nyt tykkää musta....

    mutta ei se tupakki ihan läpi paha tapa ole! tiän kymmeniä ihmisiä,jotka ois kuollu jo aikoja sitten elleivät olisi polttaneet tupakkia! eli kivityöntekijät: kivipöly on tupakkia pahempaa! ja tupakan myrkyt mitkä jää keuhkoihin SUOJELEE keuhkoja kivipölyltä, mikä on tupakkaa varmempi tappaja...
  15. mamma81

    suosituksia

    lämminvesivaraajalle???? onko kellään? pitäisi sellainen hommata, mutta ois kiva ku ois suosituksia
  16. mamma81

    millä viikolla?

    mun pitäisi tilata se rakenne(?)ultra? ja kun pitäisi käydä tre:n koskikeskuksessa niin paljon maksaa ja numero???
  17. mamma81

    mitä arveletta?

    mulla ois vielä 1½viikkoo saikkua jäljellä, mutta saankohan lisää: oon raskaana ja just leikattu napatyrä,eli ei sais nostella painavia, mutta töissä laatikot painaa n.20kiloo... ja haavan kuitenki pitäisi parantua ettei pääse repeen uudesti...
  18. mamma81

    miten määriteltiin?

    keskonen? ku mulla pelkästään sellainen kuva että alle 2500grammaa,,,, mikä se oli se aika sittena?
  19. mamma81

    iik!

    Tää mestahan on muuttunu ihan älyttömästi! ei meinaa oikein osata tehä mitään......
  20. mamma81

    miepä meen kattoon tänää

    semmosta pari päivää vanhaa pikku poikaa. oli ollu kuulemma alle kolmikiloinen.... voi vitsi....

Yhteistyössä