Hakutulokset

  1. Annuli81

    PP12 ja hcg arvo aika matala, 76.6 =(. Onkohan vielä toivoa onnistuneesta raskaudesta???

    Heippa, Mulla oli toisessa icsi-raskaudessa hcg 43 pp11 ja pp14 176 muistaakseni,terve vauva syntyi rv40+6. :) Olin hiukan paniikissa tuosta ekasta arvosta,mikä oli kyllä viiterajoissa,mutta hiukan matalahko lääkärin mukaan. Tärkeää on kuulema arvon normaali tuplaantuminen,ja sullahan oli...
  2. Annuli81

    IVF, plussaa ja vuoto.

    Heippa, Mulla takana kaksi onnistunutta icsi-raskautta,joissa molemmissa ollut vuotoja. Ensimmäisessä raskaudessa vuoto alkoi juuri pp11 ja jatkui lievänä viikon verran. Olin myös ihan paniikissa,mutta raskaus jatkui normaalisti, vaikkakin rv 7 oli vielä kertaluontoinen runsaampi vuoto,joka...
  3. Annuli81

    5kk vauva raapii ja hankaa kasvojaan öisin

    Allergiselta oireilulta kuulostaa. Oletteko aloittaneet kiinteät 4kk iässä,voisiko sieltä löytyä syy?
  4. Annuli81

    Lapsettomuushoidot läpikäyneet kakkosen odottajat

    Heippa:) Voisin minäkin tänne uskaltautua kirjoittelemaan,kun varhaisultrassa eilen kaikki hyvin. Viikkoja nyt huimat 7+2. Icsillä raskaus saatu aikaan,kuten esikoisestakin. Mennäänkin Ellastiina tosi samoissa:) Pantalaimonin raskaus taisi olla myös aika samoissa,hivenen pidemmällä,mutta...
  5. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Lauratar:hug: Mulle tehtiin PAS lääkkeellisesti,kun siirtopäivä olisi voinut osua/luultavasti osunut vkonlopulle omassa kierrossa, ja hätähousuna ei huvittanut odotella. Aloitin Zumenonit kierron alussa ,ja jossain vaiheessa Luget tuli mukaan kuvioon. Siirto oli joskus kp14 tiennoilla...
  6. Annuli81

    11-hoidot

    Syssylle:hug: Onpa ikävää. Olen kuullut myös sanottavan,että vanha elämä väistyy uuden tieltä. Itseasiassa oma isovanhempani kuoli aika pian esikoisen syntymän jälkeen,jännä sattuma ja hievenen pelottavaakin... Toivottavasti saisit Syssy nyt plussan,peukut on pystyssä! Mizze,loistavaa että...
  7. Annuli81

    11-hoidot

    Mizze,onko vuotoa tullut paljon,entäs hyytymiä? Ja onko sulla niitä kipuja? Minä heräsin esikoista odotellessani aamuyöstä rv 7+0 housut veressä,ja olin ihan varma että keskenmenosta on kyse. Oli tuhrutellut aiemminkin verta heti plussan aikoihin,mutta nyt sitä oli tullut kunnolla. Soittelin...
  8. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Onnittelut Cattus ja Haave,tosi hieno homma!:)
  9. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Tiitille suuri:hug: Onpa ikavaa:( Mutta jos vaan millaan jaksat viela hoitoon menna,teidan taustalla uskoisi pian tarppaavan! Jaksuja! Ellastiinalle suuret onnittelut!!:flower: Koska sulla on ultra? Mulla viela 1,5 viikkoa... Jannittaa kylla jo kovasti,mutta koitan olla miettimatta liikoja.
  10. Annuli81

    11-hoidot

    Mörkötykselle:hug: Voi harmi,jaksamista sinne kovasti! Meillä nyt viimeksi lääkäri sanoi,että ovat huomanneet että lyhyempi pidättäytymisaika on parempi,eli mies pidättäytyi vain 2vrk ennen punktiota. Meillä tosin ongelmana on vasta-aineet,jonka takia siittiöt ei liiku,niin en tiedä koskiko...
  11. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Hcg oli tänään pp14 176,eli hyvin lähtenyt nousuun:) Huh,mikä helpotus! ellastiina ja Tiiti,teillä tosiaan hyvät hermot testaamisen suhteen:D Itsellä on tullut pissittyä niihin aina turhan aikaisin... Siisami,hetki enää odotusta,kohta alkaa piikitykset. Tsempitykset kaikille! Nyt pitää...
  12. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Kiitti onnitteluista kaikille! Mun hcg-arvo oli vaan matalahko,joten ei tässä oikein uskalla iloita. Oli siis 43 pp11. Menen huomenna uudelleen verikokeeseen,jotta näkee onko nousussa. Ollaan vielä lähdössä pe reissuun pariksi viikoksi,joten hivenen jänskättää miten kaikki nyt sujuu... Mites...
  13. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Ihan nopsasti vain omaa napaa,olen testannut selkeän plussan! :) Huomenna saan verikokeiden tulokset,nyt olo on vielä tosi epäuskoinen...
  14. Annuli81

    11-hoidot

    Joku_Päivä,olen niin pahoillani puolestanne:hug::'( Minä aloitin hätähousuna testaamisen jo pari päivää sitten,ja tänään testiin piirtyi samantien selkeä plussa! Olo on aika häkeltynyt. No huomenna saan vielä verikokeiden tuloksen,kävin tänään niin myöhään että saan vastauksen vasta sitten...
  15. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Tervetuloa Cattus ja Siisami! Nyt alkaa olla koossa paljon vanhoja tuttuja:) ONNEA luomuplussasta Soja,vautsi!!:flower: Hienoa että saitte kyytiläiset Tiiti ja Ellastiina,nyt sitten vaan tsemppiä piinailuun! Täällä alkaa tänään hajota pää tähän piinailuun,ja pp6 vasta. Ajoittaiset...
  16. Annuli81

    11-hoidot

    AdAstra,ihan kamala moka,miten tuollaista voi käydä!! :hug: Missä olette hoidossa? saisivat ehdottomasti korvata myös lääkkeet,ihan suututtaa puolestasi! MT79,tsemppiä teille! Ikävää että kaikki menee vaikeimman kautta. Me kokeiltiin syksyllä lyhyttä kaavaa,ja aluksi follikkeleita oli...
  17. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Ritza tervetuloa! Osanottoni poikanne kuoleman johdosta:hug: Tyttö voi ilmeisesti hyvin? Teillä on kyllä ollut todella ennenaikainen syntymä,huh! Jaksatko kertoa vähän miksi syntyivät niin aikaisin ja miten kauan tyttö oli sairaalassa? Varmasti ollut todella rankkaa! mutta nyt tsempitykset että...
  18. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Haaveelle tsemppiä,toivottavasti alkio selviää! Puhuit tuosta lapsen mukaan ottamisesta klinikalle. Meidän klinikalla lapsia aina välillä näkyy,ja eikai siinä tietenkään ole vaihtoehtoja jollei hoitajaa ole. Tietenkin sen muistaa miten totaalilapsettomana ei tuntunut kovin kivalta nähdä näitä...
  19. Annuli81

    11-hoidot

    Smirg onnea paljon plussasta,hienoa:flower: Janttu,voi että mikä tilanne,olen pahoillani:hug: Teillähän tuli hyvä määrä soluja,eikö niin? Tehtiinkö ivf vai icsi taikka kenties molempia? Saitko lääkäriltä mitään mahdollisia syitä miksi noin kävi? Voin vaan kuvitella fiiliksen,kun meilläkään ei...
  20. Annuli81

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Ellastiina,kiva kuulla että punktio sujui hyvin ja saitte hyvän määrän soluja! Kyllä niillä siirtoon pitäisi päästä:) Saatko maanantain ajotain väliaikatietoja vai vasta sitten tiistaina? Mites muuten Tiiti?? Milloin teillä olikaan siirto vai onko ollut jo? Täällä kärsitään ajoittain...

Yhteistyössä