Hakutulokset

  1. N

    Mun tuli mieleen että me ei käydä koko perhe kylässä missään ikinä...

    N. kerran viikossa ystäväperheessä ja melkein se kerta viikos isovanhemmilla
  2. N

    tuplamami-05

    laitoin sulle yv:tä!
  3. N

    Leikkikehä kaksosille hakusessa, kertokaapa kokemuksia!

    No mä olin ennen tuplien syntymää täysin varma, että lapset tarvitsevat leikkikehän. Sellanen sit hommattiin ja tasan 2 kertaa siellä käytiin. Meinas mennä remonttiin koko kehä, eivät todella viihtyneet siellä. Leikkikehä pistettiin lopulta osiin ja isi rakensi niistä portit oviin...
  4. N

    Haussa 03-alueelta kaksosten äitejä!

    Itse olen 33v., esikoiset (tyttö ja poika) ovat 2,5v ja kuopus (tyttö) on pian 6kk :wave: .
  5. N

    Mammat vm -74

    Kaksoset (tyttö ja poika) 10/05 ja kolmannen la on 11/07. Saas nähdä sitten piisaako nuo kolme... Neljä on ihan maksimi, jos itse saan päättää ;) . On aina se pieni riski, että pukkaakin taas tuplat...
  6. N

    ikägalluppi:)

    minä ja mies vm-74 (32 ja 33), tuplat 1v. 8kk ja kolmannen la 11/07
  7. N

    Kaksoset ja vauvakuume...

    Alkuraskauden ajan tonne rv12 saakka väsytti ja oksetti 24/7, mutta nukuin aina päiväunet, kun tuplatkin nukkui. Sen jälkeen olo on ollut tosi "normaali", raskaus ei oikein tunnu tällä hetkellä muuten kuin vauvan liikkeinä :heart: . Veikkaan, että tuon nostelun kanssa tulee jossain vaiheessa...
  8. N

    Kaksoset ja vauvakuume...

    Täällä kuumeiltu enemmän ja vähemmän... Muksujen täytettyä vuoden kuume vähän laski (alkoi nääs sellanen rumba ;)), mutta viime vuoden lopulla annettiin kolmannelle kuitenkin lupa tulla. Tärppäsikin aika nopeasti ja kolmannen la on marraskuussa, tuplat täyttävät 2v. lokakuussa. Sama ikäero...
  9. N

    muita tosi hoikkia

    meillä pitkä luikku poika, 1v. 82cm/9950g. Tasaisesti kuitenkin kasvaa ja nyt olen pistänyt vähän ronskimpaa "voi"silmää puuroon. Siskonsa on samanpituinen ja painaa yli 12kg...
  10. N

    Monikko perheistä..

    Täällä 31v. pian 7kk tytön ja pojan äiti. Sähköpostia saa laittaa osoitteeseen napiaiset@luukku.com :wave: .
  11. N

    LAHDESSA synnyttäneitä

    Mulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Mitään kivunlievitystä ei tuputettu, paperit oli kyllä luettu toiveineen. Pitivät kyllä huolen ja kysyivät moneen otteeseen haluanko epiduraalin (jos vaikka olisi mieli muuttunut matkan varrella ;)). Mutta ei sitä tuputetttu. Mulla oli kaksossynnytys...
  12. N

    Apua: Jalat edellä????

    \ Oletko jotenkin lukutaidoton? B OLI poikittain pt:ssa ja SYNTYI jalat edellä.
  13. N

    Apua: Jalat edellä????

    Olin ensisynnyttäjä, kaksosraskaus ja B oli poikittain pt:ssa. Lantio kuvattiin ja sain luvan alatiesynnytykseen. B-vauva syntyi sitten jalat edellä. A oli onneksi raivannut tietä ;) ... Supistuksia ei vaan enää tullut eli aika punnertaminen siinä kyllä oli...
  14. N

    aquarakkulat?

    Mulle laitettiin alaselkään 5 ja vatsaan 7. Laittaminen sattui, tuntui kuin olisi poltettu. Kipu tuntui pistohetkellä ja sitten oli ohi. Kätilö oli todella nopea ja otin ilokaasua toimituksen ajan. Minä sain avun aquarakkuloista.
  15. N

    Eka synnytys ilman puudutteita?

    \ Ja vielä lisään edelliseen... Synnytykseni käynnistettiin kalvojen puhkaisulla ja oksitosiinitipalla...
  16. N

    Eka synnytys ilman puudutteita?

    Minulla oli toiveena myös luomusynnytys. Epiduraalia tarjottiin useaan otteeseen, mutta piikkikammoisena ajattelin aina "jos kipu onkin kovimmillaan juuri nyt, otan sen turhaan". Sain kivun lievitykseen ilokaasun lisäksi aquarakkuloita. Niin ja isäntä lämmitteli jyväpusseja ;)... Kipu tuntui...
  17. N

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Tällekin sais laittaa meilejä päivien piristykseksi osoitteeseen napiaiset@luukku.com. Olen 31v. lokakuussa -05 syntyneiden pojan ja tytön äiti ja kokolailla tavis, kotona viihtyvä maalaismamma :wave: .
  18. N

    5kk kaksosten 31v. äiti huhuilee...

    sähköpostiystäviä hullunmyllyn ;) keskelle. Olen tälläinen tavis "maalais"mamma, elämä pyörii tällä hetkellä koko lailla noiden muksujen, miehen ja kodin parissa. Mutta postissa lisää :wave: ? T. napiaiset@luukku.com

Yhteistyössä