Hakutulokset

  1. menninkäinen87

    **JOULUVAUVAT** helmikuussa

    heips,mekin voitais allekirjoittautua pinoon,eli 7.12 menninkäinen & "ti-ti-uu", (rv 40+1,3880g ja 50cm) meillä menee edelleen hyvin,tietenkin on univelkaa yösyötöistä ja vauva välillä itkee ilmavaivoja,ja rasvatukan ja kurisevan vatsan kanssa yrittää pitää hermot kasassa kun kummatkin...
  2. menninkäinen87

    JOULUVAUVAT 2007

    kirjoittelempa minäkin tänne,jos nyt kukaan enää mua muistaa.... meillä menee hyvin. isosiskon uhmakin on jo lähes unohtunut,ja on tosi rakastava ja hellä pikkusiskolle;"ihanIhanalle". isosisko on alkanut myös emännäksi,tiskaa,vie roskat,pesee lattioita kattoja ja vessanpönttöjä,luutii...
  3. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    hups,oli mustaukset menny vikaan... kitos joulumami linkeistä. taittelen harson juuri noin,mutta tota kiristystä neukkatäti yritti nopsaa näyttää,yritän vielä ton sun linkkis avulla uudestaan,kun on vähän eri näköinen.kun vauva sätkii vaippaa laittaessa niin ei taho onnistua yhtä tarkkaan...
  4. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    meillä tyttö on niin rauhallinen,että ehtii itse ihan rentoutua välillä tänne teidän ihanien kanssasisarien kuulumisia lueskelemaan! nyt ekaa kertaa vauvakin on koneen äärellä,otin sen tohon pystyyn pötköttää mua vasten niin tulee röyhtäykset ulos,eikä jää vaan mahaan.ei täällä kyllä viellä...
  5. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    mä nyt vähän raapustelen kun vauva nukkuu ehkä vielä hetken..... en ehtinyt kaikkia tällä välin tulleita juttuja lukea,mutta kiitos kaikille tsempittäjille!!!! tosiaan ei tullutkaan lasta itsenäisyyspäivälle.lähdin sairaalalle kun supistukset jatku vaan,vaikka eivät muuttuneet sen...
  6. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    7.12 ( rv 40+1) syntyi meille kaunis tyttö,3 880g ja 50cm,pisteet 10-10-10. synnytys meni loppujen lopuksi nopeasti ja ihanat muistot jäi! tyttö on hiljainen,rauhallinen ja tyytyväinen. kotiuduttiin eilen,eli kahden vuorokauden ikäisenä sai reipas jousimies kehut lääkäriltä ja tervemenot...
  7. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    täällä vielä,kun en uskalla ihan vielä lähteä,jos supistukset loppuuki...... tullu koko yön aika tasasesti 5-10 min välein,välillä tekee tosi kipeää,mutta välillä vaan vähän jomottaa...... ja siinä välissä ei ole kipeä olo.pelottaa jos ne loppuuki kokonaan matkalla tai jotain. yöllä en paljoa...
  8. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    tilannekatsaus! :wave: ne mun kovettumissupistukset jatku jtn kymmenen-parikymmenen minuutin välein,ja valvoin kahteen kuulostellen,oli sellasta menkkamaista jomotusta ne supistukset.äsken heräsin kun alko tosissaan sattua supistukset,tuli parin kolmen minuutin välein,nousin nyt ylös kattoo...
  9. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    täällä vielä kasassa,:wave: ,mutta toivottavasti ei kauaa! ollu koko päivän enenevästi huono olo,eikä ruokaa tehny mieli...... vatsakin tehny tyhjennyksensä...... saunottua tuli tänään oikein antaumuksella,varasin kunnolla vettä ettei ala heikottaa niinkuin yleensä mun saunoessa. ja nyt...
  10. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    hapikolle voimia pikkuisen kanssa!! ei kyllä ole mitään kauheampaa kuin se kun pieni itkee eikä mikään auta....... suosittelen minäkin sitä vyöhyketerapiaa mieluummin ennenku alkaa voimat loppua.... voi asrai,kunpa pian jo kärsivällinen odotuksesi palkittaisiin....! :hug: eikös...
  11. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    ihanaa kun on hyviä uutisia kaikki tähän asti olleet...... hapikollakos se eteisvärinä oli,kuulostaa pelottavalta,onneksi voit nyt hyvin! ja voimia valvomisiin,meilläkin tyttö oli pienenä kovin itkuinen aluksi,ja kokoajan kaikki kyseli että ai onkos sillä koliikki,mutta hän onneksi rauhoittuikin...
  12. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    nii hulivilille piti sanoa että mä kävisin jo kohta tarkistuttaa kohdunsuun tilanteen,ja melkein haluaisin jo päästä osastolle...... mä pelkäisin että syntyy sitte lopulta viidessä minuutissa,kun sulla on tainnu aika nopeita muutenki olla...... oot rohkee kun oot malttanu kotona vielä olla...
  13. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    asraille täältäkin :hug: kaunista ensimmäistä adventtia täältäkin!! ihanaa muuten kun täällä oli ekaa kertaa sellanen sää tänä talvena että pääs tyttö pulkkailee ja vihdoin tekemään lumiukkoakin! mä täällä oon silmät ristissä,vaikka jo yhet päikkärit sain nukkua........ yöllä ei...
  14. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    suzycolle tsemppiä!! mä nyt taas täällä jaarittelen....ei ole tilanne edistyny mulla,vaikka kovasti toivoin viikonlopputapahtumia.no,sunnuntai on vielä jäljellä. mulla on edelleen kävely ihan tuskaa,joka askel sattuu alapäähän,ja siellä alhaalla on ihan sellasia tuntemuksia että ois paikat...
  15. menninkäinen87

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    :flower: :flower: :flower: piti tulla kesken päivää lueskelee,kun on niin kauheen levoton olo...!! siis sellanen tutina että ihan ku kohta tapahtuis......eilinen oli sitä supistelua,tosin kivutonta,ja sama jatku epäsäännöllisen säännöllisesti koko yön,ja edelleen......ja lanneseutu on...
  16. menninkäinen87

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    mm ja papana onnea hurrrrjasti pikkuisista!!!! :flower: :flower: :flower: täälläkin tahtoo kans jo vauvan....! oon nyt sen verran tööt että alotan omallanavalla....eli nyt moneen päivään tänään on ollu sellanen olo taas että mietityttänyt josko se lähtö pian tulis.....eilisen oli ihan...
  17. menninkäinen87

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    yllätys että mä oon taas täällä teitä häireemässä...! hulivili just noita lactoseveneitä mäkin ostin.....isot tsempit että sun vaivat pian hellittäis ja että vauvakin sais olla ilman allergioita,te ootte jo aika paljon saanu kaikkea kestää. :hug: lilleriina :hug: :hug: toivottavasti...
  18. menninkäinen87

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    pinkeijulle vielä,mä ostin tollaset doron digitaaliset itkuhälyttimet,joissa 2vanhempien yksikköä jotka on kans radiopuhelimet keskenään(niinkuin sellaisia tarvitsisin...)+vauvan hälytin,mutta ostin kyseisen pakkauksen vaan kun oli tarjous,muuten oisin ostanu philipsin sen...
  19. menninkäinen87

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    unohdin sitte koputtaa puuta..... :headwall: eilen kun pääsin sänkyyn niin eikös se kurkkukipu ja vilu iskenykkin heti päälle......nyt on sit ihan naatti olo,pää tuntuu täyttyvän limasta ja särystä ja väsyttää.....ei ihme että meijän neitikin oikeasti kipeenä ollessaan on ihan sylivauva...

Yhteistyössä