Hakutulokset

  1. K

    LAITTAKAA MAINIOITA,TAKUUVARMOJA RESEPTEJÄ!ruoka&leivonnaise

    Eli, laittakaa tänne takuuvarmoja ja herkullisia ruoka- ja jälkiruokareseptejä! Leivonnaisia, kaikkea mitä olette hyväksi havainneet. Tarvitsen ne kaikki ystäväni lahjaan, ja olen todella kiitollinen jos näette sen verran vaivaa, että rustaisitte ne tänne!
  2. K

    Saankohan ruokamyrkytyksen!

    en usko että saat myrkytystä, nuo hillot sen verta täynnä lisäaineita
  3. K

    Jos laitan 1 1/2 litraa maitoa lettutaikinaan HJÄLP!

    Mun lettutaikinaan tulee: 1½L Maitoa 7 dl Jauhoja 4 munaa 1tl suolaa Noi vaa sekasin ja antaa vetäytyä puolisen tuntia huoneenlämmössä ja sitte vaa paistamaan kuumalla pannulla!
  4. K

    ÄKKIÄ ruoka-apua

    No sitä minäkin vähän mietin,mut varmistin kuitenkin. :ashamed: Kiitos neuvosta! :flower:
  5. K

    ÄKKIÄ ruoka-apua

    Tuossa aloin tekemään makaroonilaatikkoa.. No kuinka ollakaan maito melkein loppu. Löysin kaapista maitojauhetta, mut siinä lukee ei ole tarkoitettu alle 1-vuotiaiden lasten ravinnoksi. Siis tarkoittaako tuo sitä ettei saa antaa alle 1-v ??? :whistle:
  6. K

    Helposti tehtäviä kotiruokia?

    Tehdään lista tähän! Oon niin huono keksimään ruokia...
  7. K

    bataatti

    kuori,paloittele ja keitä. kypsyy aika nopsaa. se on vähän niinku makeaa perunaa
  8. K

    nyt tosi nopeeta APUA!!!

    no jos pilkkua n.ussitaan ni 7dl maitoa ja 3 munaa,ripauta sitruunapippuria sen munamaidon sekaan B)
  9. K

    Uunilohen valmistus

    Kirjolohifileen leikkaan paloiksi, maustan tillillä, suolalla ja valkopippurilla. Päälle purkki kermaa ja uuniin. Lisäksi perunamuussia ja keitettyä parsakaalia, namm!!
  10. K

    maidoton vispi"kerma"

    Go green vanilla, Sitä kun vatkaa tulee löysä vaahto mutta voi laittaa kakun päälle ihan lusikalla ja on vielä hyvän makuista. Minulla on 4 maito allergista lasta. Kaikkien kokeilujen jälkeen tämä on parhaan makuinen. On muuten hyvää omena piirakan ym.vastaavien kanssa.
  11. K

    Muutama vähän erillainen kylmägrilli-kastike

    Sitrussalsa 1 sitruuna 2 appelsiinia 2 limettiä 1 kevätsipulin varsi 1/2dl oliiviöljyä suolaa mustapippuria puolikas chili 1 rkl sokeria ja sekoita kaikki ainekset Sopii kanan ja naudanlihan kanssa Pistaasimajoneessi 2tl hp-kastiketta 2tl sinappia (dijon) 1rkl punaviinietikkaa suolaa...
  12. K

    NYT REPES!!!!!!

    Just joo. Tuleva etä-äiti eli miehen ex pilas hyvän pojan lellimällä pilalle ja nyt kun se on murkkuikäinen tarjoaa jätkää meille ja vaihtaa itse maisemaa yksisuuntaisesti. Ja nyt pyytää minua ilmaisemaan mielipiteeni asiasta. Ei voi muuta sanoa kuin että v-ttaa! Miten te muut joilla on hyvä...
  13. K

    Ja mitähän tänään ruoaksi?

    Uskomatonta millasia ruokia annatte lapsille..Kalapuikkoja tai makaronia ja ruskistettua jauhelihaa! :x :headwall: Oletteko oikeasti noin laiskoja tekemään hyvää,monipuolista ruokaa??Ei ihme et lasten lempiruoka on nykyään hampparit!!Muistakaapa et ollaan jenkkien jälkeen lihavin kansa!!
  14. K

    Topi-keittiön ovien hinta

    Miksi suunnittelet hankkivasi ovet vain Topi-keittiöiltä? Kannattaisi kysellä useammasta firmasta,sillä hintaerot ovat suuret. Me rakennamme ja olemme juuri jättäneet tarjouspyyntöjä koko talon kalusteista:keittiö,kodinhoitohuone WC:t jne.... Hintaan en nyt ota kantaa,vaan toiveiden...
  15. K

    [b]Hygieniapassi[/b]

    tässä teille oivallinen sivustom josta löytyy hyviä vastauksia kysymyksiinne... Kurssin hinta vaihtelee.. Esim. kouluissa ja työpaikoilla työnantaja voi maksa kurssin ja testin... http://www.elintarvikevirasto.fi/hygos/
  16. K

    [b]Hygieniapassi[/b]

    Meillä läpi käytiin kurssilla vaan ruoanvalmistukseen ja -säilytykseen liittyvää hygieniaa.. kurssi sisälty kyllä koulun omiin kursseihin ja passi suoritettiin melkein 2.5 vuotta sen jälkeen.. Muistissa siis pätkii, mutta ne kysymykset on ihan helppoja.. Kuka vaan voi päästä siitä läpi! Suurin...
  17. K

    vaalea kastike verilätyille?

    kiitos! pitääpäs kokeilla iltapäivällä mitä saan aikaseksi.. =)
  18. K

    vaalea kastike verilätyille?

    miten tehään se vaalea kastike mitä yleensä tarjota perunoiden ja verilättyjen kans?
  19. K

    Koliikki-lapset "vaikeampia" myös isoina?!

    Heips! Meillä koliikkia 3 ensimmäistä kuukautta ja yövalvomisia 10kk putkeen.Nyt lapsi 1,2vee ja tod.helppohoitoinen,joten eiköhän kovin koulu ole toistaiseksi takana.Tietty lapsi kun on esikoinen,niin vaatiihan hän oman huomionsa,mutta on niiiin helppo!

Yhteistyössä