Hakutulokset

  1. A

    Kaikki kotonako?

    No jopas on =D
  2. A

    Kysymys Dynagine Gelistä

    Uppistahuijakkaa!
  3. A

    Kysymys Dynagine Gelistä

    Eikö kellään oo tietoa?
  4. A

    Kysymys Dynagine Gelistä

    Ohjeissa kielletään käyttö raskauden aikana ja ymmärrän kyllä miksi. Mutta miksi kyseistä tuotetta ei saa käyttää jos imettää??? Tietoa kiitos, ei arvailua =D
  5. A

    APUA! Unipupu hukku!

    Kiitos!!! :hug:
  6. A

    APUA! Unipupu hukku!

    Semmonen pupun pää ja siitä lähtee valko-vihreäruudullinen riepu.
  7. A

    APUA! Unipupu hukku!

    No en nyt moisesta asiasta väittelemään viittis ruveta, mutta kyllä vaan meillä päin tavarat on hukkuneet ja on hukassa kun katoavat...
  8. A

    APUA! Unipupu hukku!

    Anteeksi vaan, nyt ei naurata! Ootko kuullu murresanoista mitään???
  9. A

    APUA! Unipupu hukku!

    Jollakin muullakin oli näköjään kevään aikana käynyt niin kuin meillä, eli lapsen unipupu, sellainen liberon pupu jossa on riepu samassa, hukku eilen palokassa kauppareissulla. Viime yö meni huutaen kun lapsi on aina nukkunut sen pupun kanssa ja nyt sitä ei sitten ollut :'( Sattuuko kenelläkään...
  10. A

    Mitä saa Juissi koodeilla?

    Kertokaa mulle et mihin noita koodeja sit voi jaella jos niitä ei saa täällä "kaupata"?
  11. A

    Mitä saa Juissi koodeilla?

    No voi elämän kevät!!! Niitä keräämällä saa juissi-paidan ja muita duudson palkintoja.
  12. A

    Mitä saa Juissi koodeilla?

    Ai että semmoset säännöt :'( Mistäs moinen johtuu, mitä hallaa siitä kenellekkän kertyy jos noita koodeja "lahjottaa"???
  13. A

    Mitä saa Juissi koodeilla?

    Eikö noita koodeja saa tarjota jakoon vai miks se poistettiin?
  14. A

    Anoppi sai taas ison perinnön, muutenkin varakas eikä anna meille mitään.

    :laugh: En minäkään antas tollaselle ahneelle ja katkeralle tyypille mitään :laugh:
  15. A

    kuinka mahdollinen raskaus on kun imettää`?

    Kyllä mulle lääkäri minipillerit anto jälkitarkastuksessa vaikka kuinka täysimetän, eikä ees kysyny imetystiheydestä ym. vaan ilmaisi raskauden mahdollisuuden. Ja käski vielä testin tekemään jos ilman menkkoja aloitan pillereiden syönnin.
  16. A

    G:Mitä teet työksesi?

    Lähihoitajana hoidan vanhuksia =)
  17. A

    Miksi omaa elämää täytyy netissä hehkuttaa jos sitten ei kestä kritiikkiä yms

    Joo, mullakin on tunnukset sinne sun tänne mutta kun en halua et mua kukaan yhdistää mihinkään tai kommentoi mun elämää niin en missään tuo "itseäni ilmi".
  18. A

    Oma lähiönimesi :)

    Auttakaa nyt mua... Mulla ei raksuta :(
  19. A

    5-vuotiaalle hyviä pelisivustoja?

    :flower: Kiitos :flower:

Yhteistyössä