Hakutulokset

  1. A

    Budjetti?

    No jos mä nyt sitten muotoilen toisin: 99% tapauksissa ei pystytä rakentamaan 286m2 asuinneliön taloa alle 300 000e :) Mutta joo, eli teillä noi 286 oli kerrosneliöt, ei asuinneliöt (melkein 40 neliöö heittoa, joka vaikuttaa mm. neliöhinnan laskemiseen kun niitäkin lasketaan eri tavalla). Ja...
  2. A

    Budjetti?

    Niin, kyllä mäkin olen taipuvainen uskomaan ettei 286 asuinneliön taloa saa millään pystyyn alle 300 000e. Vai oliko ne kerrosneliöitä (autotallit/varastotilat halvempia rakentaa). Kaikki maksaa ihan sikana, vaikkei edes valkkaisi mitään parasta mahdollista laatua ja design-kamaa.
  3. A

    rintamamiestalossa asuvat

    Se on ihan se ja sama jos kaakeleiden välissä on rakoja... sinne taakse menee vettä joka tapauksessa. Jos ei oo rakoja, se vesi menee sinne saumoista, jos rakoja on, se vesi menee sinne saumoista ja raoista, mistä se myös sitten kuivuu pois ja niin sen kuuluukin toimia. Ihan sama vaikkei ois...
  4. A

    Sisustusasiaa; laminaattikysymys

    Meillä ei oo lapsia (eikä tuu) mutta elukoita kyllä. Laminaatti on osoittautunut hyväksi ja kestäväksi. Puuta se laminaattikin sisältä on, eri muodossa vaan kuin parketti, ja vähän muovia päälle niin kyllä se vettä kestää siinä missä parkettikin ellei paremminkin. Kunhan ei jätä lammikoita...
  5. A

    Sisustusasiaa; laminaattikysymys

    Edellisessä kämpässä mulla oli 2 vuotta sileä halpislaminaatti (Starkista ostettu joku "nimetön" tuote) eikä siihen tullut 40kg koirasta minkäänlaisia jälkiä, ei siis naarmun naarmua. Sen sijaan makkariin metallikehikkoisen ja -jalkaisen sängyn alle tuli kyllä kunnon reikä :O Se oli sillon ku...
  6. A

    Sisustusasiaa; laminaattikysymys

    ^^ minkä firman mikä tuote, oliskohan voinut tulla asennusvirhe tai joku viallinen satsi?
  7. A

    Gallup: Lainan määrä ja nettotulot

    Lainaa just nyt n. 137 000 (nostettu osuus, myönnetty on 200 000) Nettotulot meillä yhteensä n. 4100e/kk (ei lapsia, eli kahdestaan asutaan) Kuukausierä sis. lyhennys+ korot 1000e/kk, laina-ajaksi tullee näin jotain 25 vuotta
  8. A

    Sisustusasiaa; laminaattikysymys

    Mulla ei oo vastausta (sori!) mutta meillekin olis tulossa wenge-laminaatti, viistoreunainen (laivankanneksi sitä kai sanotaan). Meillä myös noita elukoita (paljon!) joten villakoiria on aina nurkat täynnä. Eli kiinnostaa se paskan näkyminen ja kestävyys (yksi iso koira) =).
  9. A

    asunnon koko?

    saa tunnustaa haluavansa ison talon ja paljon neliöitä, mut sais kyl silti myös uskoa jos joku sanoo olevansa tyytyväinen pieniin tiloihinsa. Että ei tarvi taivastella jos joku asuu ahtaasti ja vielä kehtaa olla tyytyväinen :saint: Mua ärsyttää näissä meidän runsaissa neliöissä se että saa...
  10. A

    miksi ihmiset himoitsevat

    eli paljon neliöitä! monastihan niissä on vain jotain reilu sata, toki jotkut laskee sen kellarinkin mukaan... Noi rintsikat monasti sijaitsee loistavilla paikoilla, niissä on valmiit pihat ja koko seutu on "valmista". Mulle sijainti merkkaa hiton paljon enemmän ku neliöt tai yleensäkään onko...
  11. A

    Tärkeämpiäkin asioita kuin uskollisuus

    No, jotkut pystyy elämään sen petetyksi tulemisen kanssa, jotkut ei. Ei se sen kummempi juttu ole. Jotkut kokee sen pahempana kuin toiset. Itsestä tuntuu että en pystyisi enää elämään ihmisen kanssa joka olisi pettänyt minua; mieli voi toki muuttua jos tuollainen tilanne vastaan tulee. Kukin...
  12. A

    asunnon koko?

    Ehheh... en nyt ole Essi mutta... Tuo on vähän tuommoinen "mikseivät ne syö leivoksia?" -tyyppinen kysymys. Samalla voisit tiedustella miten joku voi ajaa ladalla kun sinulla on citymaasturi; ladan (tai normaalikokoisen asunnon) kanssa EI VAAN VOI olla hyvä elämänlaatu vai? Että on ihan...

Yhteistyössä