Hakutulokset

  1. H

    Iltarukouksia lapselle?

    Kädet pienet ristiin liitän, Isää taivahista kiitän. Kiitos sulle suuri luoja, sä oot kaikkein pienten suoja. Suo myös pienen lapsosen maata taas yö rauhainen, suo myös rauha vanhemmille sekä pikku siskosille.
  2. H

    Gallup: Lapsenne/Lastenne nimet?

    Anni Eveliina -06 Lotta Maria -08
  3. H

    LAUANTAIN KUNNIAKSI PAIKKAKUNTA G :)

    Kokkola
  4. H

    Hei mikä toi kotihoidontuen uus laki on?

    Mulla sama tilanne että syksyllä jäin kotihoidontuelle ja silloin toimitin uuden verokortin (tai siis soitin verotoimistoon ja ne ilmoitti kelalle veroprosentin) ja kyllä mä tein nyt alkuvuodesta saman homman että soitin verotoimistoon ja yllättäen putosi veroprosentti 1% verran. Mä olen aina...
  5. H

    Kokkolalaiset HUOMIO!!

    Meillä kanssa kaksi kuvattu Alfassa ja tyytyväinen olen ollut. Onnistu jopa saamaan kuopuksesta hymykuvia vaikka musta tuntui ettei hymyillyt ollenkaan :)
  6. H

    Kokkolasta äitejä

    Huomenna oli tarkoitus mennä mutta on vähän vielä epävarmaa, varmistuu vasta aamulla mennäänkö vai ei. Mutta jos mennään ja haluat huomenna tulla kanssa niin laita mulle vaikka yv:nä puh.numeros niin voin laittaa aamusta tekstaria :) Muutkin saa tulla!
  7. H

    Kokkolasta äitejä

    En ole facebookissa eikä oo meseosoitettakaan, taidan olla hieman vanhanaikainen :ashamed: Missä päin Kokkolaa asustelet? Tule ihmeessä joku kerta meidän kanssa puistoon :)
  8. H

    Kokkolasta äitejä

    :wave: mutta vasta uuden vuoden jälkeen :)
  9. H

    Kokkolasta äitejä

    VenlEmi, sulle on yv:tä!!
  10. H

    Kokkolasta äitejä

    Heippa! Olisko ketään keskustan alueella asuvia ja mahdollisesti Länsi-puiston lähellä?3-vuotias Anni kaipaisi puistoleikkiseuraa ja äiti juttukaveria. Mukana kulkee kohta 1v tyttö :)
  11. H

    Kelpaatko veren luovuttajaksi?

    Peesi
  12. H

    ONKO KOKKOLALAISIA?

    Minäkin lähtisin mukaan jos en olis yksin tytön kanssa ja raskaana ;) Juon täälä alkoholitonta siideriä ja olen hengessä mukana. Pitäkäähän hauskaa :wave:
  13. H

    Hei kaikki Kokkolan äipät!!

    Me tullaan Annin kanssa :wave: Olikin tarkoitus ottaa suhun yhteyttä kun ollaan taas kotiuduttu :)
  14. H

    Kokemuksia labia synechiasta?

    Onko kenelläkään kokemusta labia synechiasta eli pienten häpyhuulien umpeen kasvamisesta. Meillä 1v10kk tyttö jolla ilmeisesti tämä vaiva, neuvolan terveydenhoitaja ei ollut huolissaan vaan sanoi että katsotaan tilanne 2v neuvolassa. Kiva olisi jos joku kertoisi kokemuksista, miten hoidettu ym.
  15. H

    Hei Kokkolalaiset ja lähi ympäristön äidit!!

    Elisa1:lle olisi yv:tä....
  16. H

    Hei Kokkolalaiset ja lähi ympäristön äidit!!

    Elisa1, sulle on yv:tä!
  17. H

    Hei Kokkolalaiset ja lähi ympäristön äidit!!

    Heippa! Me ollaan Annin kanssa mukana :wave: Meille käy sekä aamupäivä että iltapäivä tuossa joskus kolmen jälkeen. Ja paikka käy vallan mainiosti :)
  18. H

    ¤¤ Kokkolanseudun Taaperot ¤¤

    Elävien kirjoissa ollaan. Olen ollut niin mahdottoman väsynyt ettei ole pahemmin tullut nettiä avattua ja syykin tähän väsymykseen on eli olen raskaana, nyt olis viikkoja 13+4. Eli marraskuun alussa olisi laskettu aika. Oon ollut niin huonovointinenkin että viitisen viikkoa meni melken joka...
  19. H

    ¤¤ Kokkolanseudun Taaperot ¤¤

    Siis ei ollut kyllä tarkoitus tuonne alas laittaa noita hymiöitä eikä noin paljoo....
  20. H

    ¤¤ Kokkolanseudun Taaperot ¤¤

    Heippa! Miamiksen kanssa eilen nähtiinkin, sopii hyvin että tulette huomenna. Ollaan pysytty terveinä, ei onneksi mahatauti iskenyt. Oltiin sittenkin pääsiäinen Vaasassa siskon luona vaikka alunperin piti olla kotona. Lähdettiin torstaina ja tultiin eilen aamupäivällä. Siskon tytöt oli...

Yhteistyössä