Hakutulokset

  1. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    No onpas tällä sattunut ja tapahtunut! Mulla on taas tovi vierähtäny, mutta nyt on hyvä rako tännekin kirjotella. Tervetuloa tosiaan kotiSuomeen minunkin puolestani Katju, toivon, että oli hieno reissu. Naistenpäiväkin oli jo, mutta toivottavasti vietitte rentouttavan päivän, tämä pino jos kuka...
  2. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    No jopas on jännät hetket Napsulla käsillä, oiskoha se nyt viimein kuulkaas onnannut?? Voi, kyllä alko muakin jännittää... pidän peukkuja! Mihinkäs suuntaan se Katjuska on lähdössä? Toivottavasti on ihana ja rentouttava lomamatka! ai sulla myös imetys loppunut Nanna? meillä se hiipui...
  3. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Heipähei minunkin puolesta piiiitkästä aikaa ja hyvää tätä vuotta 2009! Mulla on meinannu jäähä tämä palstailu ihan tyystin kun on ollut päivät issekseen tuon tytsyn kanssa. Tuntuu että ei enää kädet riitä koneella kirjottelulle. Mutta nytpäs pääsin kurkkaamaan tänne pikaseen. Toivon hirmusesti...
  4. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Voi ei, voi ei ,voi ei... että se on nyt tiukassa tuo plussan saaminen teillä Napsu! Pakkohan sen on kohta onnistua, luomuna tai inssillä tai ivf:nä, ihan millä vaan, ootte te niin kauan jo yrittäneet. Höh, himpskatti sentää, uskon että sua ottaa päähän ihan kympillä. Mutta ei se auta kun nyt...
  5. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Pitkästä aikaa taas täällä...Tulin kurkkaamaan kuulumisianne. Meillä ollut hieman pelonsekaista aikaa, kun neuvolasta passittivat lapsen tarkempiin tutkimuksiin isohkon pään koon vuoksi. Käytiin viime viikolla ultrassa, kun epäilivät vesipäisyyttä, mitä ei onneksi kuitenkaan ollut. Tänään olimme...
  6. A

    Vauvan pään koosta kysymys...

    Hei Jellonainen, saanko kysellä/udella vielä että mikä syy löytyi sieltä niskasta esikoisenne vinoon pään asentoon? Mua nyt niin kovasti kiinnostaa tämä asia, kun täällä huoli ollut niin suuri... :'(
  7. A

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heips, kävin ilmoittautumassa joukkoonne kirjoittelemaan varmaan jo kuukausi sitten ja siihempä tyssäsi mun kirjoittelut. Mutta mielellään täällä ajatuksia jaan kanssanne, aina vaan kun ehdin tänne itseni taivuttaa. Meilläkään ei vielä ole ristiäisiä vietetty on nyt parin viikon päästä...
  8. A

    Vauvan pään koosta kysymys...

    Hei, kiitokset teille vastauksista. Juuri tultu lääkäristä ja ultrasta, jonka mukaan, ei vesipäisyyttä eikä kasvainta. Vielä varmuudeksi mennään magneettikuvaan parin viikon päästä. Myös neuvolan mittauksista oli hieman heittoa, pää olikin puoli senttiä pienempi kuin mitä meille ensin sanottiin...
  9. A

    Vauvan pään koosta kysymys...

    mielenkiinnosta kysyn selvisikö tämä Mantsun asia? Meillä nyt kaksikuisen tytön pää myös yläkäyrän yläpuolella, 2kk-neuvolassa mitattu 41,5. Syntyessä pääympärys 37 ja syntyi myös sektiolla perätilan takia. Nyt pään kasvu seurannassa ja huomenna lastenlääkärin pakeille...Hirvittää, mitä sieltä...
  10. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Ehdimpäs minäkii täällä pyörähtämään kerranki! Napsulle iso lohtu :hug: taas tädin tulosta mutta mielettömästi onnea ylennyksestä,aika hieno juttu! =) Katjuskalle myös peukkuja vielä tähän kiertoon, eihän sitä koskaan tiedä vaikka oliskin tärpännyt...Toivotaan ainaski viimeseen asti...
  11. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Heippa pitkästä aikaa! Päivät menee niin vauhdilla tuon pikkuneidin kanssa ettei tänne ehdi kun vilkasemaan onko uutisia...Nyt kun tytsy nukkuu niin tulin pikaseen kirjotteleen.. :) Kurjaa että Napsu ja Katjuska joudutte nyt niitä plussia ootteleen oikeen toden teolla. :hug: Mutta vielä se...
  12. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Onnea Nannalle kovati pojasta!! :flower: :flower: On ollu ihan kunnon kokonen syntyessään. Rinkinkin pojalle tuli kiva nimi, meillä ristiäiset eessä vasta marraskuun puolella. Napsuahan nyt koetellaan, tuo luomijuttukin nyt sitten kaupanpäälle mut hyvä ettei oo mitn vakavaa. :hug...
  13. A

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heipsis,mahdummeko mukaan tarinoimaan kanssanne? Olen seuraillut/lueskellut odotuspuolen palstaanne, sillä itsekin olin syyskuun "massukka" mutta ikinä en saanut aikaiseksi kirjoitella mittää...Kuitenkin tunnutte jo tutulta porukalta kun tuli suht ahkeraan luettua odotuspuolen juttujanne...
  14. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Hei tytsyt! Kotona ollaan taas, hengissä selvitty leikkauksesta ja sairaalassa olosta. =) Pieni tyttömme syntyi sectiolla 4.9.2008 klo 12.55. On kyllä pieni, 2785 gr ja 47 cm pitkä mutta niiiin ihana. Tumma tukka jo syntyessä ja iskän simmut. :heart: Hurmannut meijät ihan tyystin. Kova on...
  15. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Huomenia. Tulin ilmoittelemaan sen verran, että eilen kuvattu ja mitattu mulla lantio, joka liian ahdas perätilasynnytykseen alakautta, joen mulla sitten keisarinleikkaus edessä huomenna torstaina. Sitä nyt tässä kauhulla odottelen ja panikoin...tuun sitte myöhemmin kertoilemaan kuinka kävi...
  16. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Hei, tulin teijän kuulumisia kurkkaamaan, mitä kuuluupi... Mulla tuli inha ylläri eilen eteen. Lähettiin suhteellisen kiireellä sydänkäyrille sairaalaan kun ei liikkeitä tuntunut aamulla. No sairaalassa syke ja lyönnit kyllä löytyi, mutta syy liikkeiden vähenemiseenkin selvisi; vauveli...
  17. A

    Perätilavauvan synnyttäminen alateitse?

    Mulla lapsonen yllättäen viime metreillä kääntynytkin perätilaan, nyt rv 38+3. Koko ajan ollut RT:ssä muutoin. Päätös olisi tehtävä tiistaina, alatiesynnytys vaiko sektio; ensin kuvataan tietty lantio, että mahtusko edes alateitse tulemaan. Vasta kauhean sektiokuoleman lukeneena...
  18. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Napsu, :hug: :hug: :hug: , muuta ei nyt voi sanoa... Mutta vielä tulee teijänkin aika. :heart:
  19. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Huomenia! Ja ensteks Napsulle , mut niin kauan kun se inhatätsyliini pysyy poissa, niin niin kauan voiaan uskoa! :heart: Täällä tosiaan itse vielä kasassa ollaan, ihan yhtenä kappaleena vaikka alkaa jo pikkasen epäilyttään ettei tää lapsi tahdo tuolta ulostautua lainkaan...Ei ainakaan yhtään...
  20. A

    Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

    Huomenii! Kiva kun Napsu kävit tuolla toisessakin pinossa moikkailemassa. =) Nyt jännätään porukalla sun puolesta, ja toivotaan että tää on nyt SE kierto, joka tuo sen toivotun tuloksen. Jännittää sun puolesta melkein yhtälailla kuin tää mun LA!! :D Onpas Nannalla jo hyvänkokonen...

Yhteistyössä