Hakutulokset

  1. P

    Kohdevinkkejä keväälle-11

    Haaveilemme ensi keväälle (huhti-toukokuu )matkaa johonkin eteläiseen Eurooppaan. Perheeseen kuuluu vanhemmat ja silloin 4½v, 2½v ja 8kk ikäinen. Ei mihinkään isoon kaupunkiin. Vinkkejä kaipailisin! Ei varsinaista rantalomaa.
  2. P

    Etelään keväällä

    Nyt kaipaan apuja ensi kevään etelän matkaa varten. Kohde siis etsinnässä. Mulla on aikasta paljon vaatimuksia ja siksi löytäminen on hankalaa.. eli -ranta..pehmeää hiekkaa, matala, lapsille sopiva, lämmin -lämmintä n.+25 -hotelli rannalla -lyhyehkö lento max.8h -siisti ja turvallinen...
  3. P

    Käsidesi vauvalle ja taaperolle matkoilla

    Nyt kaipaan käytännön vinkkejä käsidesin käyttöön? Olemme pian lähdössä Egyptiin vauvan 8kk ja taaperon 2½v kanssa ja ostin mukaan Apteekista käsidesipullon. Kysyin voiko sitä vauvalle käyttää niin sanottiin ,että kyllähän se on 70% alkoholia niin sehän imeytyy iholta ja voi isoina määrinä...
  4. P

    Hempeitä vauvanvaatteita

    Missä nettikaupassa olisi sellaisia hempeitä vauvanvaatteita pikku prinsessalle? Aika monta kauppaa ole katsellut ,mutta en vielä riittävän sööttejä vaateta ole löytänyt :) . Nyt on retrot ja värit niin muotia ,että varmaan siksi söpistyksiä vaikea löytää.
  5. P

    Egypti tai Emiraatit lasten kanssa

    Valtaisa matkakuume jo päällä ,vaikka matkan ajankohta vasta talvi/kevät 2009 :) . Selailtuani tänään Finnmatkojen lomakohteita ihastuin ikihyviksi Emiraatteihin ja myös Egypti kiinnostaa. Ensi keväänä lapsemme on 2½v ja n.8 kk (olen siis nyt raskaana ). Minua kuitenkin vähän arveluttaa...
  6. P

    Tuplarattaat

    Mistä löytää sellaiset tuplarattaat joissa vauvalle koppa työtöaisaan päin ja taaperolle kasvot menosuuntaan olevat rattaat? Pitäisi olla myös ketterät liikkumaan sorateillä ja kestävät. Carenallahan on tämän kaltaiset ,mutta kestävyys arveluttaa. Onko muilla merkeillä vastaavia? Lomalla näimme...
  7. P

    Korvatulehduksista

    Vinkkejä korvatulehduksen hoitoon kaivataan. Mitä voi tehdä kotona? Miten katkaista kierre? Mistä teillä korvakierre johtuu? Oletteko saanneet TK:sta apua? Yms... Meillä tyttö 1v3kk ja syksyn aikana ollut 4 korvatulehdusta, jotka hoidettu aina erilaisilla antibiooteilla. Tulehdusta ennen on...

Yhteistyössä