Hakutulokset

  1. L

    saakelin sampo!

    Mulla ei ole onneksi ollut mitään ongelmia.
  2. L

    Voi jestas sentään.. mä olen sanaton.

    No tässä tuli ensimmäinen hyvän kuuloinen vastaus. Kaikki muut on vaan uhonneet viskaavansa miehen pihalle, tms. Tuollasessa tilanteessa ei auta kuin katsoa totuutta silmiin ja lähteä pohtimaan, kuinka velat saadaan maksetuksi.
  3. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Minäkin täältä kommenttia heitän... :) Meillä kotona näyttäs kevät aiheuttavan niin kiireistä elämää, ettei ehdi enää nettiinkään. No, painoa olen tarkkaillut ja merkannut paperille tuonne pyykkikaapin oveen. Käyn nykyisin vaa'alla päivittäin ja opettelen tuntemaan painonmuutoksen...
  4. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Huomenta! Elossa ollaan edelleen. Paino suunnilleen sama kuin pari viikkoa sittenkin. Liikkumaan en ole päässyt (yksihuoltajan elämä... :/ ) ja suunnilleen joka toinen päivä olen syönyt herkkuja ja joka toinen päivä kiristellyt...:) Tsemppiä kaikille!
  5. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Huomenta! Mä jätän tämän viikon punnituksen väliin. Meni sitten 9 päivää kuumeessa, eikä vieläkään ole olo normaali. Liikkumaan en ole päässyt, yöunet on olleet aivan surkeat ja ruokavalio suoraan sanottuna syvältä. Miten täältä vielä noustaan? Ilmoittelen, kunhan olen jälleen saanut...
  6. L

    Montako talofirmaa kilpailutitte?

    Hyvin moni rakentaja päätyy hirteen... :kieh: Anteeksi, oli ihan pakko!
  7. L

    Asuntolainan marginaali

    Otimme vuosi sitten lainan, saimme 0,28 marginaalilla.
  8. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Huomenta... 40 asteen kuumeessa täältä raportoin. +200 grammaa oli viikon saldo. Limeoline Laihdutus alkoi 20. tammikuuta Tavoitepudoitus: vajaa 10 Kg Lähtöpaino: 63,3 Kg Paino nyt: 54,3 Kg Pudoitettu: -9,0 Kg
  9. L

    Sovitaanko, että jos avaat tämän viestin, joudut kirjottaan tänne vitsin?

    Mä aloitan... Kaksi kaverusta lähti autoretkelle ja pelkääjänpaikalla istuva änkytti. He tulivat ensimmäiseen risteykseen ja änkyttävä kaveri totesti: "Sa-sa-saa mennä". Matka jatkui ja tuli toinen risteys vastaan ja taas änkyttävä kaveri totesi: "Sa-sa-saa mennä". Matka jatkui ja tuli...
  10. L

    Uudesta talosta haaveileva

    Käys kattoon Osuuspankin sivuilla Talolaskuri. Antaa arvion talon hinnasta.
  11. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Hyvä hyvä perlos! Pysyhän lujana! =) Ja ina21! Eikö olekin aika hauskaa seurailla tuolla kalorilaskurissa noita syömisiä? Mä en herkuttelupäivinä jaksa kunnolla laittaa kaikkea syömisiä ylös, mutta sitten muuten laitan. Oletko pystynyt hyvin saavuttamaan sen protsku/hiilari/rasvaympyrän...
  12. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Heippa kaikille! Olen käynyt täällä lueskelemassa muiden kuulumisia, mutta en muka ole jaksanut itse kirjoitella, kun tuntuu, että maistuu niin nihkeälle tämä laihdutus nyt. No, laihdutus ja laihdutus, painonhallinta ois se mun juttu nykyään! Alan olla tavoitelukemassa, joten mitään hirveitä...
  13. L

    onko ne tikkurilan värilastut ihan ilmaisia?

    Mä taisin kerran kerätä kaupassa ne kaikki itelle... B)
  14. L

    Asiaa!! Älkää vanhemmat hukuttako lapsianne leluihin!

    http://www.iltalehti.fi/perhe/200803277399267_pr.shtml
  15. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Huomenta jälleen täältäkin... Ruotuun palattu taas. Olipas melkonen mässyviikko. Huh, menin melkeen joka ilta nukkumaan pullanmuruset suupielessä... :ashamed: Nojoo, itkin miehelleni, että miten tässä nyt näin pääsi käymään, että tällainen ahmimisviikko tuli. Ja liikkumaan en ole päässyt...
  16. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Moi! Arvatkaa mitä? Total reps! B) Mulla jäi pääsiäisenä syömisrumba päälle... Tuun ilmotteleen ittestäni joskus, kunhan saan kasattua itteni. Luultavasti ens keväänä... :whistle: Voi ei, ja näin hienosti kun alko... Vähän hävettää ja itkettäää... :ashamed: No, on tässä syömishimossa...
  17. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Huomenia täältä! Tällä viikolla olen käynyt vasta yhden hikilenkin, mutta huomenna alkaa loma ja päästään mökille hiihteleen. Ja mökillähän pitää aina herkutella! :p Olen koittanut olla tämän viikon melko kevyillä eväillä, jotta sais sitten pääsiäsilomalla hieman herkutella. Joo, tuosta...
  18. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Tuosta Callanetics-jumpasta... Kävin lainaamassa kirjastosta sen kirjan, 10 vuotta nuoremmaksi 10 tunnissa. Kirjassa on kuvat jumppaliikkeistä ja muutenkin ohjeistettu jumppaan. Kuvia oli sen verran paljon, että en taida ehtiä tällä viikolla kuin tutustua ja yhdesti kokeilla nuo liikkeet läpi...
  19. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    Arjaana! Olihan se kuitenkin miinusta se tulos! :flower: Muistitko juoda vettä paljon viime viikon aikana? Voisko olla, että sun aineenvaihdunta vaan ois hidastunut jotenkin? Miten muuten viime viikon liikuntahaaste toteutui? Oliko meillä puhe siitä kolmen tunnin liikkumisesta? :xmas...
  20. L

    N. 10 kg pudotus- Onko mukaan lähtijöitä??

    perlos! Tervetuloa vaan! Mukava saada uusi tyyppi mukaan! Kerrohan itsestäsi ja tavoitteistasi enemmän! hassu! Päivitetäänkö tällä viikolla tuo etusivun mukanaolijat-lista? :wave:

Yhteistyössä