Hakutulokset

  1. M

    Apua pikaisesesti (talavihaalarin koko askarruttaa.)

    Heips! Pian 1v2kk olevan poikani on n. 80cm pitkä reilut 11kg. Te joilla lapset ovat olleet samankokoisia, meneekö Legon-talvipuku 86 ensi vuonna koko talven vai pitäisikö haalarin olla jo kokoa 92? Poika täyttää marraskuun lopussa 2v. Meillä on nyt käytössä Lennen 80 haalari, mutta...
  2. M

    Hoidossa käyvän lapsen imetys

    Hei! Meillä lähestyy pian hoitoon lähtö :o ihan hirvittää laittaa kuopus hoitoon. Kuopus on nyt liki 9kk, imetän häntä vielä, pulloa en ole juuri antanut, enkä sitä aio enää antaakaan. Hoitopäivä tulee näin alkuun olemaan 6h, voi olla, että joinakin päivinä menevät hoitoon vasta...
  3. M

    Mitä näppyjä vauvalla, help?

    Hei! Pojallamme 6,5kk on on ollut parin päivän ajan kasvoissa punaisia näppyjä, yksittäisiä, ei mitään syheröä. Noita näppyjä on lähinnä poskissa ja leuassa. Mitähän mahtavat olla? Kiinteitä on maisteltu kuukauden päivät, eikä aikaisemmin ole mitään tullut. Uusia ruokalajeja ei ole mukaan...
  4. M

    Britax Evolva 2-3-turvavyöistuin

    Onko kellään kokemuksia tuosta istuimesta?
  5. M

    Vyöistuin

    Kyselinkin jo tuossa toisessa keskustelussa vinkkejä istuimeiksi kuopukselle. Esikoisella 3v siis Twoway elite. Joku neuvoi hankkimaan esikoiselle uuden istuimen, koska tuo Elite olisi selkämenosuuntaan parempi käyttää, itse olen kokenut, että se on toimivampi juuri kasvot menosuuntaan...
  6. M

    Turvaistuimista kysymys

    Teillä joilla on ennestään Britaxin twoway elite-istuin ja olette kuopukselle hankkineet kaukalon jälkeen istuimen, minkä olette valinneet? Tuo elite on hyvä istuin, tilava, mutta toimii mielestäni paremmin kavot menosuuntaan päin.
  7. M

    Hyvä imetystyyny, suositelkaa :)

    Esikoisen aikana mulla ei tullut imetystyynyä hankittua, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se olisi varmasti säästänyt niskoja ja hartijoita. Antakaahan vinkkiä imetystyynyistä, jotka olette todenneet hyviksi ja toimiviksi; siis merkki, hinta ja mistä niitä vois ostaa. Kiitos =)
  8. M

    Milloin talvihaalari menee parikin kokonaista talvea?

    Hei! Kysyisin teiltä äideiltä, joilla on eri-ikäisiä lapsia, että missä iässä teidän lapsen kasvu on tasaantunut siten, että samalla talvihaalarilla on pärjännyt kaksi kokonaista talvea eli ei tarvinnut seuraavana syksynä ostaa uutta talvipukua? Meillä on nyt 2½v poika ja nyt olen joka...
  9. M

    Carenan Tricar Twin-sisarusrattaat

    Onko kellään kokemusta?
  10. M

    Poreamme

    Suositelkaahan poreammetta =) Jos jollakin on kokemusta ja hyvää sanottavaa myös edullisista/halvoista poreammeista, kuulisin mielelläni. Ihan perustoiminnoilla oleva riittäisi meille.
  11. M

    Carenan Tricar Twin-sisarusrattaat

    Onko kellään kokemusta?
  12. M

    Carena Tricar Twin-sisarusrattaat

    Onko kellään näistä kokemusta?
  13. M

    Carena Tricar Twin-sisarusrattaat

    Onko kellään näistä kokemusta?
  14. M

    Hyvä itkuhälytin

    Hei! Suositelkaahan hyvää ja ennenkaikkea varmaa itkuhälytintä. Itsellä kokemusta kolmesta Philipsin hälyttimestä ja kaikki ovat olleet ihan suseja. Ainoa, joka edes jotenkin toimi oli kavereiltani lainassa ollut halpa malli. Kaksi muuta olen tilannut Hobby Hallista, joista toinen reilun...
  15. M

    Eka sektio, toinen alatiesynnytys

    Hei! Kuulisin meiluusti kokemuksia teiltä, jotka olette ensimmäisen lapsen synnyttäneet suunnitellulla sektiolla ja toisen alteitse. Miten pitkä väli synnytyksissä oli ja miten alatiesynnytys sektion jälkeen onnistui. Itse olen synnyttänyt esikoiseni suunnitelulla sektiolla perätilan ja...
  16. M

    Itämaisen ruoan ystävät

    Lempiruokaani on wokkiruoat ja kanaa osterikastikkeessa himoitsen :p Oletteko odotusaikana käyttäneet kyseistä kastiketta? Äyriäisihän, ravun vaaleaa lihaa lukuunottamatta, ei suositella. Esikoisen raskausaikana lorauttelin osterikastiketta kyllä wokkiin ja herkuttelin kiinalaisessa...

Yhteistyössä