Hakutulokset

  1. A

    Slurps, suosittelen tätä omena-rahkapiirakkaa!

    Kiitos vinkistä, tykkään tuollaisista ohjeista, missä ei tarvitse hirveästi vatkailla.
  2. A

    Slurps, suosittelen tätä omena-rahkapiirakkaa!

    voikohan tuota pakastaa?
  3. A

    voinko lähteä

    Poliisi ja sossu korjaa sitten nuo äitiään etsivät lapset kadulta. Kaikkien ei pitäisi saada lapsia, jos itsekin ovat sille tasolle jääneet.
  4. A

    Floran muumimuki kampanjasta

    mulla olis kolme koodia kun en ehdi varmaan enkä viitsi enää kerätä, haluatko Nanna85, laita s-postios yv:nä
  5. A

    KIRPPIS-kerho perustettu!

    saisinko myös salasanan, kiitos
  6. A

    Hei nyt kaikki auttamaan jotka ovat saaneet isoa??

    molemmilla voi olla luukku auki, sillä ja miehelläs :laugh:
  7. A

    Voi luoja..isä saa varmaan nukuttua ensi yönä näki pojan kuolevan

    Jos tapaa joskus jotain juoda, niin vie sille whisky tai konjakkilasi. Tietysti parempi jos voi puhua asiasta jollekin...
  8. A

    Oletteko tienneet vauvan sukupuolen ennen syntymää?

    Ensimmäinen lapsi ja toisessa ultrassa "näytti" pippelinsä, juuri mies oli kysynyt että näkeekö kätilö sukupuolen. Purskahdettiin kätilön kanssa nauramaan, mies ei oikein pysynyt mukana. Tiedotteessa oli kyllä, etteivät kerro sukupuolta ultrassa, lapsi itse sitten kertoi.
  9. A

    inventaario tehty poitsun vaatekomerossa - vaatteiden määristä pohdintaa

    Paljolta tuntuu. Mulla reilu kaksi vuotias ja itse kertoo mitä haluaa päälle eli autopaidan, muut ei tahdo millään kelvata. Eli on kolme lemppari autopaitaa, niitä sitten pidetään ja pestään tiuhaan. Ja housuja on kaikkiaan alle kymmenet ja niissäkin selvät suosikit eli vähemmälläkin pärjäisi.
  10. A

    Mustapäät

    Neuvoisin vaihtamaan kosmetologia, mekaaninenpuhdistus kosmetologilla on ainut joka oikeasti poistaa ne. Minulla sama ongelma ja valitettavasti ne tuppaa tulemaan takaisin aika pian, vaikka kuinka puhdistaisi. Säännöllinen ihon kuorinta myös pitää vähän kirkkaampana ja puhtaampana ihon pidempään.
  11. A

    kyllä noi lehtimyyjät voi olla sit inhottavia

    On olemassa numero mihin voi ilmoittaa markkinointikiellon, itse tein ja on tehonnut onneksi
  12. A

    Pitääkö anoppia muistaa äitienpäivänä?

    Lapsen puolesta laittaisin onnittelut mummolle, vaikka välit ei niin läheiset.
  13. A

    Mitä mä teen 2kg porkkanoista? :/

    porkkanapiirakkaa, nam nam
  14. A

    Lapsella silmä ärtynyt *kuvakin*

    Varsinkin jos rähmii, niin lääkäriin.
  15. A

    Lapsella silmä ärtynyt *kuvakin*

    Näyttäisi kyllä silmätulehdukselta, käyttäisin lääkärissä
  16. A

    Pika-apua!!Mistä cars-pyyhe?

    citymarketissa on ollut ainakin
  17. A

    Millä saan houkuteltua lapset mukaan kaupungille huomenna?

    Olisko siellä kaupat joissa lapset haluais käydä ja sais myös jotain ostaa, lelukauppa tai tiimari tms. Jäätelöt voisitte silti ostaa, jos ei roskaruokaa. Mielestäni shoppailuun kuuluu kyllä jotain syötävää.
  18. A

    Musta tuntuu, että mä kuolen. ;(

    Menehän terveyskeskuslääkärille ja pyydä lähete jollekin psykiatrian polille. Lapsen tulon pitäisi olla iloinen asia ja tuolla menolla et kyllä jaksa, kun kohta on itsesi lisäksi lapsi jonka puolesta murehdit samalla lailla.
  19. A

    Kuivaa ihoa?

    ceralan on noin 25 e, kortisonivoide apolar mutta hintaa en nyt muista, varmaan kyllä alle 10 e.

Yhteistyössä