Hakutulokset

  1. J

    paljon tästä vois pyytää?

    eli kysyisin nyt teiltä paljonko vois pyytää tästä muutaman vuoden vanhasta kulmasohvasta?kuvassa vielä päälliset pesemättä ja koiran karvat imuroimatta.. ihan liian vaikea hoitoinen koiran omistajille... ainaki meille,ku ei jaksais puolta tuntia imuroida,vaikka koiraa ei päästetä sohvalle kun...
  2. J

    pitkään kestänyt lisääntynyt valkovuoto??

    mulla on nyt varmaa jo viimeiset neljä kuukautta vaivannut lisääntynyt valkovuoto,joka välillä haisee,välillä ei.. vuoto ei ole kokkareista,vaan aika limaista. välillä vuotoa on niin paljon että jo alushousut joutuu vaihtaa pitkin päivää,jos ei oo pikkuhousun suojaa. muita oireita mulla ei...
  3. J

    oon vissii sairas...

    :'( elikkäs olen 22 vuotias 1,5 vuotiaan tytön äiti. minulla on pitkä päihdetausta,joka alkoi jo 10 vuotta sitten. raskaana ollessakaan en pystynyt lopettamaan(pilven polttoa). siitä johtuen olen kamalan pettynyt itseeni,enkä pysty uhonhtamaan asiaa,antamaan anteeksi sitä vaikka lapsi on...
  4. J

    auttakaa!

    soittelin siis tänää tytön allergia kokeiden tuloksia,joista sitten löytyi muna ja maito. lääkäri ei sen tarkemmin selitellyt tuosta maidosta,mitään maito tuoetteita ei saa antaa,kun tulee jo nyt iho ja suolistotoireita.tyttö nyt siis reilu 1 vuotta. mitäs kun varaan lääkärille aikaa...
  5. J

    1 vuotiaiden paino ja pituus

    minkäkokisia muilla on 1 vuotiaat? meidän tyttö tänää 1-vuotis neuvolassa 72,5 cm ja 8780grammaa siro suloinen neiti!
  6. J

    HUOMIO TIINA JOKA otit vastaan tytön vaatteita!

    OLEN HUKANNUT E-MAIL OSOITTEESI ENKÄ OLE SUORITUSTA SAANUT VAATTEISTA. ILMAN RAHAA JA YHTEYSTIETOA ON AIKA VAIKEA LAITTAA VAATTEITA TULEMAAN! JOS ET OTA YTEYTTÄ PIAN,LAITAN ILMOITUKSEN UUDELLEEN KIRPPUTORI OSIOON.. JOHANNA
  7. J

    mitä teen kukkujan kanssa?

    elikkäs meillä olis sellainen ongelma,neiti nyt 11 kk.alkoi nukkumaan yöt kokonaan 2 kuukauden ikäisenä..nyt on alkanut öisin heräilemään huutamaan enemmän kuin pari kertaa yössä!ja likka ei rauhoitu muuten kuin tutin käy takaisin laittamassa!eli neidillä siis tutin käyttö haittaa...
  8. J

    mitä teidän 9 kuiset osaa?

    mitä kaikkien 9-kuiset osavaat? meillä näin: ryömitään istutaan ilman tukea kiipeillään huonekaluja pitkin käydään konttausasentoon pidetään itse pullosta -#- lusikasta sanotaan muutama selvä sana hampaita on 2,kolmas tekee tulojaan... syömisestä vielä sen verran,meillä ei juoda...
  9. J

    voisiko olla maitoallergiaa?

    meidän tyttö on nyt 8kk vanha...olen alun alkaen neuvolassa ollut sitä miletä että tytöllä olisi maitoallergia,kun nykyään jo vehtaileekin maidon kanssa,syntymästä asti ollut tosi huono juomaan sitä.aina ovat neuvolasta sanoneet että johtuu ihooireet ja haiseva kakka soseista,porkkanan ja...

Yhteistyössä