Hakutulokset

  1. R

    Annetaan postikuluja vastaan parit raskaustestit!

    Eli tälläisiä olis ylimääräisenä kaapissa: Raskaustesti SAS. Luotettava testi, esim. sairaalat käyttävät näitä. Ei ole liuskatesti vaan tälläinen kotelo. Parasta ennen lokakuu 2010, mutta enpä usko että ihan heti miksikään menevät. 4kpl muistaakseni on. Vastaa yv:nä jos olet kiinnostunut...
  2. R

    Minne viedä 2,5v. tampereella aamupäivällä huvittelemaan?

    Tyttö haluaa lähteä pikku kesäloma reissulle junaan ja kohteeksi olemme valinneet Tampereen. Eli oltais tulossa yhdeksäksi tampereelle ja lähdössä puolen päivän aikaan päiväunille junalla takas kotiin. Minne hänet veisin? Särkänniemi aukeaa vasta aamupäivällä, joten se on pois suljettu...
  3. R

    Minkä paksuisella limakalvolla teille tullut plussa?

    Minkä paksuisella limakalvolla teille tullut plussa? Itsellä ivf menossa ja limakalvo näyttää ohuelta...
  4. R

    Prednisolonin käyttäjät

    Kertokaahan kokemuksia te joilla on prednisolon hoitojen tukena! Onko tullut sivuvaikutuksia? Ja varsinkin olen kiinnostunut, että onko siitä ollut hyötyä eli oletteko raskautuneet?
  5. R

    Keskenmenon/ kemiallisen raskauden jälkeen koska uuteen hoitoon?

    Elikkä koska voi lähteä taas uuteen yritykseen hoitojen suhteen? Tarvitseeko pitää taukoa hoidoista? Tänään sunnuntai eikä klinikka auki :(
  6. R

    koska menkat on alkaneet inssin jälkeen?

    Eli minä pp vuoto on alkanut? onko alkanut ennen testi päivää vai sen jälkeen? Kiitos vastauksista!
  7. R

    Astma lasten ECP arvo?

    Minkälaisia ECP arvoja teidän lapsilla on mitattu? Lääkäri kertoi et alle 14 on normaali. Meillä arvo oli 55,9.
  8. R

    suositelkaa pikaisesti jotain hyvää lasten astmalääkäriä tampereelta!!

    suositelkaa pikaisesti jotain hyvää lasten astmalääkäriä tampereelta!! Yksityiselle siis oltaisiin menossa.
  9. R

    Kreeta vai rodos/ ixia?

    Kumpi olisi mukavampi paikka lähteä lokakuussa matkalle? Lähdössä on itseni lisäksi mies ja alle vuoden ikäinen lapsi. Suositelkaa hyvä paikkaa Kreetalta!
  10. R

    Tampereen vaunuliikkeet?

    Vauvalla ollaan lähdössä vaunuja Tampereelta katsomaan. Onko siellä muita liikkeita missä vaunuja myydään kuin muksutalli ja vauvatalo johanna?
  11. R

    Myydään mammaksin 2x raskaustesti ja 2x ovulaatiotesti! ALE

    Myydään mammaksilta tilatut Aconin erittäin herkät raskaustestit 2kpl ( parasta ennen 2007-10) sekä ovulaatiotestit 2kpl ( parasta ennen 2008-06). 1e kappale hintaan + pk Jos kiinnostuit, laita s.postia riksu82t@pp.inet.fi
  12. R

    Myydään multi-tabs inkiväärikapselit

    Apteekista ostamani multi-tabs inkiväärikapselit siis myynnissä raskaus pahoinvointiin. Kaksi tablettia puuttuu pakkauskseta. Eivät sopineet minulle. Hintapyyntö: 7e postikuluineen! Muistaakseni apteekissa maksoi n. 14e. Laita yv, jos kiinnostuit!
  13. R

    Tyhmä kysymys... Roiboos tee!

    Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä... Saako roiboos teetä juoda raskaus aikana? Eikös se roiboos joku yrtti ole? Ekaan neuvolaan vielä piiitkä aika =)
  14. R

    Myydään Aconin liuskaraskaustestejä 5kpl

    Myydään tarpeettomana Aconin erittäin herkkiä liuskaraskaustestejä 5kpl hintaan 10 euroa. Postikulut maksan minä! Muistaakseni mammaksilta olen ne ostanut. "Parasta ennen" päivämäärä 10/2007. Testien herkkyys on 10mIU/mL hCG. Jos kiinnostuit, ota minuun yhteyttä sähköpostin kautta...
  15. R

    Myydään Aconin liuskaraskaustestejä 5kpl

    Myydään tarpeettomana Aconin erittäin herkkiä liuskaraskaustestejä 5kpl hintaan 10 euroa. Postikulut maksan minä! Muistaakseni mammaksilta olen ne ostanut. "Parasta ennen" päivämäärä 10/2007. Testien herkkyys on 10mIU/mL hCG. Jos kiinnostuit, ota minuun yhteyttä sähköpostin kautta...

Yhteistyössä