Hakutulokset

  1. O

    Sain eilen

    Minä sain myös peppuseksiä ja mieskin oli niin kiitollinen että kiitti. :saint: Nuo miesten tunteiden palot. :laugh:
  2. O

    koetko vääräksi jos toinen ei halua

    Seksi on kuulkaas aivotyötäkin... kuinka sitä perheessä pystyy toista ottamaan aina huomioon jos ei sitä tehdä otolliseksi. Minun oli pakko sanoa topp kun tuli totaaliuupumus eikä mua sittenkään ymmärretty. Ukkoa harmitti jos en antanut. Pihtaamista tai ei mutta totta on että ne halut tulevat...
  3. O

    Kuinka moni tykkää persseksistä?

    -Kuinka moni tykkää persseksistä?- Jokus on tullut sitäkin tehtyä.On tullut kokeiltua muutaman kerran. Sattui ens alkuun ja tehtiinkin miehen kanssa niin että ensin purki omat paineensa ensin ja kokeiltiin sitten vasta ja upealta tuntui molemmista. :saint: Nautintoasia on kullakin niin...
  4. O

    ex ja mennyt seksielämä

    Kuinka monella täällä on kokemusta jaetusta seksistä ex-puolison ja sen uuden kumppanin kanssa? Tai seksistä exän kanssa?Huomasin juuri että kaipaan exäni komeaa kullia ja toivoisinkin että saisin joskus vielä imeä sitä ja saada tuntea se kaikki komeus vielä kerran täyttäen alapääni kaikkia...
  5. O

    Raskausarvista: TARKOITETTU MYÖS MIEHILLE!

    Olen kanssasi samaa mieltä ja ollut aina. Puolisolla täytyy olla heikko itsetunto jos ei kestä toista sellaisenaan kuin hän on. Tietääkseni valtaosa ihmisistä ei tule naiduksi vain ulkomuotonsa vuoksi vaan siinä on muutakin mukana. :saint:
  6. O

    Työpaikka romansseja?

    Miten helppoa se ihastuminen voi sitten olla jos parisuhde on "kunnossa"? Oletko ollut ihastunut?
  7. O

    nyt tuli seki kokeiltua

    No mitä tästä opit???? :D :saint:
  8. O

    Kerro kuumin seksifantasiasi!

    Kaikenlaista on tullut koettua joten niistä kaikista toivoisin enää seksiä luonnossa, naintia uinnilla. Rantakivillä se on jo koettu monet kerrat. :saint:
  9. O

    Tunnustus

    Minä en sitten olekaan muuttunut frigidiksi. :saint: :p
  10. O

    Naiset!

    asiastahan täällä puhutaan. Seksistä. :saint:
  11. O

    multi orgasmeja?

    Ihmettelin jo että mikä kumma kun ei orkku laannu millään. Olis jatkunut vaan. Mutta jäi siihen yhteen kertaan. :saint:

Yhteistyössä