Hakutulokset

  1. keväänlapsi

    Pesukoneen puhdistuksesta kysyttävää!

    Pyykinpesukoneessa on nukkasihti puhdistettava aika ajoin ja pesukoneen rummun saa puhtaaksi, kun antaa pyykkiohjelman pyöriä ilman pyykkiä 60 asteessa ja laittaa etikkaa ruokalusikallisen sinne pohjalle. Päältä voi pyyhkiä pölyt ja sormenjäljet viikottain.
  2. keväänlapsi

    Toimitus kysyy: Miten vietätte lasten synttäreitä?

    1. Ensimmäinen synttärijuhla järjestettiin kummien luona, jonne tulivat lähes kaikki serkut, tädit, sedät ja isovanhemmat. Seuraavana päivänä juhlittiin kotona perheen ja toisen mummin kanssa ja kävi pikaisesti myös joitakin perheystäviä. Oli mukavaa saada apua juhlien järjestämiseen ja saada...
  3. keväänlapsi

    Toimitus kysyy: Lapset ja elämän suuret kysymykset

    Poikani oli 2v, kun hänen isomummonsa kuoli. Hän ei kysellyt mitään kuolemasta, mutta hänen isänsä ja mummonsa kertoivat hänelle, että isomummo oli iloinen päästessään pois kivuistaan Jumalan luo taivaaseen. Hautajaisissa hän ei ollut. Viime vuoden lopulla lemmikkimme katosi. Poika oli 7v ja...
  4. keväänlapsi

    pistävä kipu kurkussa

    Josko olisi angiina tai nielutulehdus, varmista ihmeessä lääkäriltä! Kävin itse eilen ja todettiin keuhkokuume.
  5. keväänlapsi

    Kotimaan matkailu

    :hug: Ehdottomasti kannatettavaa! Olen aina halunnut käydä Suomen läpikotaisin läpi, yöpyä erilaisissa paikoissa ja kokea iloa kotimaastani. Lappi on minultakin jäänyt kokematta, vielä... :heart:
  6. keväänlapsi

    monelta teidän ekaluokkalaiset menee nukkumaan ?

    Ekalla luokalla meni sänkyyn klo 20 ja luki iltasadun itsekseen, nukahti klo 21 mennessä ja herätyskello soi kouluaamuina klo 7, ellei ollut aiemmin noussut ylös (usein kävi näin). Nyt tokalla luokalla menee klo 20.30 lukemaan iltasatua ja nukahtaa klo 21.30 mennessä, herätys on klo 7...
  7. keväänlapsi

    **LEMMIKKI-GALLUP**

    Kissanpentu.
  8. keväänlapsi

    syöttekö irtokarkkeja?

    Joskus kyllä, en ehkä itse ostaisi irtokarkkeja, mutta jos mies tuo, niin sitten, joo. Suklaata ostan usein ja ksylitolipurkkaa, joskus karkkipussinkin, laivoilta paljon erilaisia karkkipusseja tuon kotiin, messuilta ostan yleensä lakuja.
  9. keväänlapsi

    huolissaan maailman tulevaisuudesta

    Pienillä valinnoilla on suuri vaikutus. :heart:
  10. keväänlapsi

    Äidin oma aika

    Olen saanut viettää päivän aivan yksin! Vuoden odotetuin päivä! Miten rentouttavaa olla vain, tekemättä mitään, mitä pitäisi (siivota, vaatehuoltoa, yms.) ja olen ollut monta tuntia netissä, kenenkään keskeyttämättä! Viime yön nukuin heräämättä enkä kuunnelllut kuorsausta enkä hengitysääniä...
  11. keväänlapsi

    Ja kuinkas sitten kävikään.

    :hug: Voimia!
  12. keväänlapsi

    G: onko teillä "herkkukaappia"?

    tosiaan löytyy omasta kaapista, tosin pieneltä hyllyltä. Siinä on tällä hetkellä keksipaketti, kolme pussia ksylitolipurkkaa, rinkelipussi ja neljä suklaarahaa.
  13. keväänlapsi

    G: Muita joiden lapsilla pääasiassa käytettyjä vaatteita?

    Suosin kierrätysvaatteita ja lapsi pitää niitä mielellään, joten harvoin ostan edes alennusmyynnistä vaatteita lapselle. Kulutusta kestävät vaatteet ja helppohoitoisuus ovat meidän perheen vaatimukset vaatteille.
  14. keväänlapsi

    Vinkkejä minilomaan?

    Ihana luonto ympärillä ja maittava ruoka kaiken hoidon lisäksi...
  15. keväänlapsi

    Toimitus kysyy: Miltä tuntuu palata töihin?

    :hug: Olisin halunnut olla kotona pienen lapsen kanssa koko ajan, en toki neljän seinän sisällä, vaan viettäen aikaa hänen kanssaan enemmän kuin kolme ensimmäistä vuotta. Mutta raha määräsi niin ja töihin oli palattava. Onneksi löytyi uusi ja kiinnostava työ, vaikka huonolla omallatunnolla sinne...
  16. keväänlapsi

    Ideoita nelikymppisille

    :flower: Itse tykkäisin irtiotosta arjesta, koska teen etätyötä tällä hetkellä ja haluaisin pois kotikuvioista. Jos sankari on työelämässä haluaisiko kenties kotibileet tai hemmottelua tai jotain harrastukseensa liittyvää kivaa lahjaksi? Omat nelikymppiset vietin parhaan likkakaverini kanssa...
  17. keväänlapsi

    omaa aikaa?

    :flower: Oman ajan saaminen kesti kauan, mutta hyvällä omallatunnolla nautin niistä hetkistä. Ei ole väärin haaveilla vain omista ajatuksista. Yksin oleminen ei tarkoita yksinäisyyttä. Kun hetken tuulettaa ajatuksiaan jaksaa paljon paremmin kotiaikaa lapsen kanssa.
  18. keväänlapsi

    Onko ketään joka ei halua töihin?

    Olen ollut hoitovapaalla ja nyt ekaluokkalaisen äitinä olen virkavapaalla, jotta voin olla kotona. Töissä olin siis ennen synnytystä ja hoitovapaan loppumisen jälkeen 4 vuotta, sitten piti miettiä koululaisen turvallisen päivä ja jäin kotiin. Tämä on aivan ihanaa! Mies tosin töissä enemmän kuin...
  19. keväänlapsi

    Oletko joskus vaihtanut pankkia?

    kun en halunnut maksaa palveluista joita en käytä. Aiemmin olin Sampon asiakas, vaihto tapahtui jo 1999.
  20. keväänlapsi

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    :hug: Vuosimallia -68 ja tämän miehen kanssa yksissä jo 20 vuotta!

Yhteistyössä