Hakutulokset

  1. Marianna

    miten äidinkielelllisesti taipuu nimi

    Luukas, siis Luukkaan vai Luukaksen?
  2. Marianna

    Asenneongelmia kenellä

    Tuossa mammat kokoontuivat. Kutsuva mamma julisti isoon ääneen että en ole kyllä sitten huomoinut yhtää niitä allergioita. Tarjolla on sitä ja tätä. Ei kai kukaan odota että tavallinen taukki allergiset huomioisi. Eikä sitä tarvi edes selittää eikä setviä. Se vain ihmetyttää että kun ihan...
  3. Marianna

    2v sisko kiusaa pikkuveljeään, mikä neuvoksi?

    Tilanne on nyt menny aika ilkeäksi, en enää itse tiedä mikä neuvoksi ja siksi täällä teiltä kyselen. On tästä varmaan aikasemminkin ollut monasti juttua täällä mutta nyt vasta osui omalle kohdalle. Siis meidän 2-vuotias tyttäremme on alkanut kiusaamaan 8kk ikäistä pikkuveljeään. Aikasemmin ei...
  4. Marianna

    KYSiin tulijoita parin päivän sisällä?

    Ite täällä istuskelen jo ja odottelen ihmettä tapahtuvaksi. Yliaikaseks menny jo 9 päivää ja käynnistelevät. Ajattelin vain että jos on tulijoita niin törmäillään jos kunto sallii. Minut varmaan bongaa käytävältä jos tunnistaa ilman meikkiä ja tukka pystyssä... :whistle: profiilissa kun on...
  5. Marianna

    Halusin vain nostaa teille hattua!

    Oli pakko tulla kommentoimaan. Itse en ole yh, eikä minusta sellaiseksi varmasti oliskaan... Mies on ollut leikkauksen takia toipilaana, eikä siksi ole voinut auttaa kotihommissa ja lstenhoidossa. Itse olen viimesilläni raskaana ja hoitanut siinä sitten esikoisen ja kipeän ukonkin... Tuskaa on...

Yhteistyössä