Hakutulokset

  1. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Morjensta, Teretulemast sennukka mukaan. Minä 08/05 syntyneen tyttösen äippä Kalajoelta. Ikää 23 vuotta.
  2. M

    Mikä maito sopi teidän maitoallergikolle?

    Meillä käytössä Profylac-niminen korvike, kenelläkään muulla ei näytä olevan samaa. Taitaapi olla paikkakunta kohtaista mitä lääkärit määrää. Mutta tuo korvike ollut alusta asti käytössä (maitoallergia todettu 2kk iässä ja lapsi nyt kohta 8kk) ja ollaan erittäin tyytyväisiä =)
  3. M

    maitoallergiasta

    Meillä käytössä profylac niminen korvike, joka maksaa ilman korvauksia 25 euroa purkki. Siitä tulee kolme litraa joten litrahinta noin 8 euroa eli ei mitään halpaa homaa. Suosittelen teille pikaista menoa lastenlääkärin puheille, että saisitte mahdollisimman nopeasti korvausta
  4. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Hei, Eli huomenna klo 16 meille!Osaatko minniie perille?
  5. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Ei tarvi tuoda, mie väsäilen jotain kivaa =) Pitäs saaha niskasta itteensä kiinni ja ulos lenkille vai ei kyllä meinaa mitenkään jaksaa...
  6. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Moikka! Käytiin tuossa ykassa kirppareilla. Jotain tuolta jäi kainaloon, mutta eipä paljon kyllä ollu mitään mielenkiintoista. No äisti ja sisko oli ostanut neidille puolivuotissynttäreiden kunniaksi vaatteita=) No käviskö keskiviikkona klo 15.30 meillä? Nyt kutsuu sohva =)
  7. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    No mutta kuis täälä näin hiljaista? Miten ois ens viikolla "reffit" meillä? esim. ke tai to? Ollaan kohta lähössä sinne talvimaan avajaisiin, joten täytyneempä mennä haukkaamaan jotain ennen sitä....
  8. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Moikka kaikille =) Mites on nyt sen dyynin kans?Mä ainaskin voisin lähtä jos on muitakin tulossa...eikä haittaa vaikka on teinejä kunhan näkee vähän muitakin kun nämä kotona olevat ihmiset =) Meidän neiti nukkui viime yönä elämänsä eka kerran yhdellä syötöllä läpi yön. Piti kattoa monesta...
  9. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    hellou! Siis 25.päiväkös? Minkäslaiset ne karnevaalit on? Mul käy ainaskin...
  10. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Käykääpä kattoon: http://dingo.care-mail.com/cards/flash/5407/ilikeyou.swf Aivan ihana!
  11. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    kaffet juotu ja leivokset syöty, hyvää oli =) Beetin: olin tytön kans vaunuilla sie hekul, et oon voinu kävelläkin. Oisit huutanu vaan =) HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE MAMMOILLE TASAPUOLISESTI! :flower: Kattokaapa sieltä merisytkän sivuilta niitä esiintyjiä ja ehotelkaa millon lähettäs...
  12. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Terve! Miten ois huomenna ystävänpäiväkaffet, vaikka hekulla? Onkos Henriika tuplaantunut jo? Kyllä meitin neitillä on joku ihme nyt menossa kun ei nuku liiemmin yöllä eikä päivällä. Tänään laitan kyllä supon jos se auttas kun luulempa nuiden hampaiden tulevan.
  13. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    kävimpäs tuossa kattelemas merisytkän sivuja ja huomasin et avajaiset ois ens lauantaina! Et millos mennään? Siel näytti olevan ihan hyviä juttuja tulossa esim. DINGO ja Anna Erikson jne...
  14. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Morjensta! Miten se tuo viikonloppu menee aina niin vauhdilla, ettei mitään kerkiä tehä...Käytiin anoppilassa ja miehen sisko oli ostanut karaoke laitteet, piti vähän testata =) Mekin kuulemma hankimme kotio sellaiset, joten seuraavaksi mammat laulamme meillä karaokea :laugh: Emppuliina...
  15. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Morjensta! Tuossa käytiin kaverilla kylässä ja se kertoi ilouutisen, niille tulee toukokuussa vauva! ihanaa, että tulee vauvoja =) Ajeltiinki Henriikan ohi äsken ja vielä näytti valot olevan tuvassa =) Mitähän tuota viikonloppuna, isäntäkin ilmoitti menevänsä töihin...
  16. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Moikkelis! Mulla kiehuu nyt kaikki sisäelimet oon nii pahalla päällä tälle suomen vakuutuslaille ja kaikille kela hömpötyksille :kieh: Nyt meille tänään yhtä'äkkiä sanotaan että mikään ei korvaa neitin maitoa omasta pussita menee kaikki. Tähän asti sanottu et vakuutus korvaa kaiken. Huomenna mä...
  17. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Kerkesin jo kaupassakin käydä, ku tehtiin isännän kans vaihtokaupat tos pihassa. Se sai huutavan äkäpussin ja mä auton :laugh: Juu oli kyl ihan mukavaa vaihtelua tähän kotiäidin arkeen tuo tapaaminen...Sovitasko vaikka niin et lähtään sin viihdykkeelle sit merisytkän avajaisiin? Jos ne kerran...
  18. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Hellou, Minä ollut päivän kirpparilla ja tein hyviä löytöjä =) Nyt mulla oman lisäksi yks hoitolapsi, mut nuil neideil tuli uni silmään. Kylläpäs on rankkaa olla meikäläisel hoidossa ku heti rupee nukuttamaan :laugh: Meikäläisen laihis on mennyt nyt ihan kuuseen. Ei pysty tänään menee vaa'alle...
  19. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Heipä hei, näin talvisin on näyttänyt olevan ihan hyviä esiintyjiä tuolla kultakalassakin. Vaikkakin paikka tai siellä käyvät henkilöt eivät välttämättä niin hehkeitä olekaan :laugh: Voitas miettiä sitä illanviettoa, vaikka sit keskiviikkona emppuliinalla. Täytys jaksaa lähtee hakeen leipää ja...
  20. M

    Pohjois-POhjanmaa, onko ketään?

    Moro, tyttelikin nukahti ihan itekseen sänkyyn, oli vissiin niin mielenkiintoinen kerho että rupesi väsyttämään. Toivottavasti nukkuis nyt vähän pidemmät unet niin äiskäkin kerkeis nukahtaan =) Henriika: Mites meni neuvolas? ja lenkille lähtö erittäin hyvä idea kunhan ilmat hieman lämpenevät...

Yhteistyössä