Hakutulokset

  1. K

    Emmaljunga Mondial Duosta kokemuksia?

    Heippa! Ollaan kateltu tässä Emmaljungan Mondial Duo- vaunuja sillä kapeammalla classic-rungolla ilman työntöaisaa. Onkohan kellään sellaisia, olisi kiva kuulla plussia ja miinuksia näistä vaunuista niin vaunuina kuin rattaina. Ja mitä ootte joutuneet maksamaan näistä? Onkohan niistä mitään...
  2. K

    vauvan ulkovaatteet

    Meillä on lapsille kaksi haalaria; kevät, kesä, syksy-säähän kuorihaalari ja talveksi toppahaalari. Minusta Suomessa pitää varautua niin kylmään säähän, että toppahaalari on oltava ja senkin alle täytyy joskus laittaa villaa lisää. Alle näihin molempiin haalareihin tosiaan lisään villahaalarin...
  3. K

    Onko täällä paljon kotiäitejä? Joudutko selittelmään muille kotona oloa?

    Mä oon kans nyt 8v ollut kotona. Viihdyn erinomaisesti kotona ja vuorotyöläisenä työ tuntuu kamalalta vaihtoehdoltakin. Edetäkin töissä pitäisi jatkuvasti ja pitää työtä etusijalla... ei sovi meille. Onko nykyään monia ammatteja olemassakaan missä olis kl.8-16 työ joka ARKIpäivä ja ei tarvis...
  4. K

    Tampereen synnytyssairaalat

    Onko Tampereen alueella synnytyssairaalaa, joka olisi vähän kuin Helsingin Haikaranpesä, että olisi kodinomaisempi ympäristö, kätilö kuuntelee sun omia mielipiteitä jne.? Mulla haaveissa olisi rauhallinen synnytys, missä oman miehen lisäksi olisi apuna kätilö lähestulkoon vain ponnistuksen...
  5. K

    G:Unelmiesi rattaat!

    Heippa! Laittakaapa listaan, mitkä on teiän unelmarattaat tai vaunut!! Mulla olis Inglesinan Classicit tummansinisinä!
  6. K

    kuinka usein te muut pesette 1v. hiukset?

    Me ei kans olla innokkaita kylpijöitä... Ehkä noloa kuulua tähän kastiin, mutta meillä on epämukava kylppärikin ja lapsia monta, että raskasta pestä; sarjatyöksi menee! Pestään kaikki lapset kerran kaksi viikossa (vartalo vedellä ja vähällä saippualla) ja 1-vuotiaalta pestän tukka sampoolla vain...
  7. K

    Millainen kulkupeli 3 lapselle?

    Inglesina tekee kolmella penkillä olevia istuinrattaita. Kerran näin netissä kuvan kolmosten rattaista, missä oli kaksi makuupaikkaa ja yksi istumapaikka. Luultavasti olivat inglesinan nekin, muttei kai kukaan enää sellaisia tee harmi kyllä.
  8. K

    Brio DW vs. Emmaljunga Twin City cross

    Kuulostaako hyvältä: Ostin Emmaljungan ceroxit, vaikka oikeastaan oisin halunnut Emmaljungan Mondial duon pelkän vaunuosan ja Scooterit tai Ceroxit rattaiksi(mutta aivan pimeen kallis vaihtoehto..). Sitten on kaksosrattaat päätettävä: Emmaljungan City crossit vai Brion Double Wavet... City...
  9. K

    Graco Stadium Duo

    Tuli virhe, piti sanoa, ettà takimmainen on kantokassissa...
  10. K

    Graco Stadium Duo

    Lisätietoa näistä rattaista kaipaisin, kun suunnittelen niitä lapsilleni, joille tulee olemaan ikäeroa 1v2kk. -Että meneekö siis takapaikan istuin 3 eri asentoon eli pysty, puoliväli ja ihan alas? -Entä etummainen penkki, onko se joko pystyssä tai puoli-istuvassa? -Ja näihin...
  11. K

    Telttailemaan lasten kanssa?

    Mekin aiotaan tänä kesänä elokuussa mennä kokeilemaan ihan mettään vaan. Saa nähdä miten käy, lapsia on 5,5v, 2,5v ja 7kk vauva... Ajateltiin, että palataan sitten vaikka autolla kotiin, jos menee kaikki pieleen. :) Kävellään vaikka kilsan päähän ja mies hakee autolta kamat. :) Tää 2-vuotias on...
  12. K

    sisarusistuin vaunuihin?

    Mua sama harmittaa, ettei niitä enää myydä. Jos itse aina pitää kiinni vaunuista, ei kai ne pääse kaatumaan, mutta rattaiden runko saattaisi vääntyä kyllä ennen pitkää. Ootte varmaan huomanneet, että Emmaljunga-merkkisiä sisaristuimia kyllä myydään käytettyinä.
  13. K

    milloin kuukautiset?

    Ekaa imetin 6kk ja siitä 1-2kk kuluttua alkoi kuukautiset. Toista imetin 1,5v, mutta 1v kohdalla alkoi kuukautiset.
  14. K

    synttärilahja 12v tyttö!!

    Millasta synttärilahjaa ehdotatte 12-vuotiaalle tytölle? En tiedä minkä kokonen se on, eikä se välitä lukemisesta kuulemma. Leikkiikö sen ikäiset vielä vai oisko joku "tyttöjen tavara" hyvä idea, vai vai??
  15. K

    sisarrattaat, vierekkäin vai peräkkäin?!

    Mulla ei kans omakohtaista kokemusta, mutta naapurilla oli peräkkäinistuttavat ja se valitti, että ne on tosi raskaat nostaa vaikka kanttikiven yli, kun ylitetään katua; aina piti pysähtyä ja painaa jalalla siitä edestä, että etupää nousi. Mutta ne olikin sellaiset kunnon teräsrunkoiset...
  16. K

    Inglesina Classic

    Onko kellään omaa kokemusta tai kuultua tietoa Inglesinan Classic- vaunuista? Pääseekö niillä renkailla eteenpäin talvellakin? Ihan pikkuvauvan vaunuaikaan ajattelin semmoisia.
  17. K

    pikkurattaista kysymyksiä

    Millaset renkaat on Brio Racessa, en oikein ymmärtänyt kuvasta. Entä Teutonian Timmyissä? Saako Timmyihin periaatteessa laitettua pehmeän kantokassin? Entä onko näissä molemmissa malleissa 5-piste-valjaat vai 3-piste? Entäs Emmaljungan Softyt, onko niissä 5-pistevaljaita ja saako laitettua...
  18. K

    Minibussin kortti?

    Tarvitseeko minibussin (9-12 tai 15hlö) ajamiseen erityisen ajokortin? Mikä on se henkilömäärän raja?

Yhteistyössä