Hakutulokset

  1. vaipparalli

    Korvapolille kitarisatutkimukseen

    mitä siellä käytännössä tapahtuu? Pitäis 3v viedä ja mietin että voinko ottaa parin kk ikäistä vauvaa mukaan.
  2. vaipparalli

    mistä ääntävä juna

    Lapsi haluaisi sellaisen joulupukilta. Onko sellaisia edes olemassa?
  3. vaipparalli

    voi kolme vuotias

    kuinka sä jaksat vängätä aina joka asiassa vastaan. |O :D
  4. vaipparalli

    oonkohan minä jotenki outo

    mutta en ymmärrä miksi lapset leikkii autotiellä. Siis nuilla uusilla asuinalueilla sitä näkee paljonkin. Ja sitten kun itse yrittää ajaa autolla ohi niin ei osata edes mennä laitaan vaan melkein keskellä tietä seisotaan, isotkin lapset. Mulle vaan on opetettu, että tiellä ei saa leikkiä mutta...
  5. vaipparalli

    Lehdet hehkuttaa että korot on laskenu

    eipä näytä ainakaan siltä ku vilkaisee osuuspankin sivuja. Pankki siitä taitaa vaan hyötyä, eikä lainanmaksaja. :/
  6. vaipparalli

    Minkälaiset verhot

    sopisi erkkeriin, joka on samanlainen kuin tämän talon http://www.kastelli.fi/talot/talomallistot/hoviherra/Hoviherra+119 keittiössä?
  7. vaipparalli

    Tuli tuosta takkakeskustelusta mieleen

    Minkälaisia takkoja (tai leivinuuneja) teillä immeiset on ja miten hyvin ne lämmittää taloa? Meillä on tuommonen aika pieni kaakelitakka ja kun polttaa monta monta pesällistä niin että ulkopuolelta on kuuma, niin saattaa lämpötila sisällä nousta pari astetta eli ei meidän mielestä riittävän tehokas.
  8. vaipparalli

    Miten hyvin teidän 2-3-vuotiaat syö?

    Kun minusta tuntuu että tuo meidän esikoinen syö koko ajan huonommin ja huonommin. Kuuluukohan se tuohon ikään? Ja ikää pojalla on 2v 5kk. Oikeasti tuntuu, että millä se elää, ku mikään ei maistu.
  9. vaipparalli

    Aika mielenkiintoista!

    Kuinka moni ostaa yli 3-vuotiaalle semmosen mobilen, joita yleensä on vauvoilla? Mietin vaan, kun tuossa Liberon pistekaupasta ostetussa mobilessa oli, että ei sovi alle 3-vuotiaalle. Minusta se nimenomaan on vauvojen lelu mutta mutta.... :whistle:
  10. vaipparalli

    Vähän niinkö semmonen olo, että oon täällä yksin.

    Lähen tästä kokeilemaan saaha taas unta palloon, jos tältä närästykseltä saan nukkua. Taitaa olla vähemmän kiva päivä tiedossa, kun en ole nukkunut kuin muutaman tunnin ja lapsetki sairastaa. :|
  11. vaipparalli

    Miksi aina astiat jää likaseksi tiskikoneessa?

    Onkohan tuossa joku vika? Välillä pitää ihan kummaa ääntä kyllä. Ei pusketa liikaa kerralla. :kieh:
  12. vaipparalli

    Löytyisköhän nettiputiikeista

    Juhlavaatteita pikkupojille? Ja kohtuuhintaisia. Oisko kellään vinkkiä. =)
  13. vaipparalli

    Paljonkohan mahtaa olla lähihoitajan palkka 5v ikälisien jälkeen?

    Kertyyköhän nuo ikälisät äitiysloman ajalta, entä hoitovapaalta?
  14. vaipparalli

    Tässä selitys miksi sinun vauvasi ei nuku 4 tunnin päiväunia

    Kun imettää vauvaa 60 minuuttia kerrallaa niin sitten vauva nukkuu 4 tuntia mutta jos imetät lyhyemmän aikaa kerrallaan niin ei tarvi ihmetellä jos ei nuku. B) Samaa sarjaa edellisen kanssa. :D
  15. vaipparalli

    Äiti-lapsi suhdetta ei muodostu, jos et imetä kahta vuotta.

    Tällaisen väittämän kerran kuulin ja mietityttää, mitä on jäänyt muodostumatta. :o Tosin itse olen eri mieltä asiasta. =)
  16. vaipparalli

    Tärkeä kysymys

    Laitatko kakkavaipasta kakan pönttöön ja sitten vasta vaippa roskiin, vai laitatko roskiin kakkoineen? Onkohan se kovin "suositeltavaa" jättää se tuotos siihen vaippaan?
  17. vaipparalli

    Mitä maksaa uutena Ok Baby Sirius pyörän istuin?

    Siis lastenistuin?
  18. vaipparalli

    Kiva oli käydä ostoksilla

    Kumpikin huusi kuorossa heti ensimmäisestä kaupasta alkaen. Äkkiä vaan ostaa, mitä löytää ja kotiin. Taisi olla viimenen reissu kun lähden poikien kans. :/
  19. vaipparalli

    vois alkaa vakavasti harkitsemaan vauvan puolelle siirtymistä

    , kun nämä ääliösivut on jatkuvasti epäkunnossa.|O Taas näyttää välillä valkosta sivua. Näyttääkö teillä?
  20. vaipparalli

    Uskaltaako 2-vuotiaanne laskea liukumäestä?

    Käytiin tänään leikkipuistossa lasten kanssa ja en saanut tuota 2-vuotiasta millään alas laskemaan. On kyllä melkonen arkajalka muutenkin. Uskaltaako muut saman ikäiset laskea?

Yhteistyössä