Hakutulokset

  1. O

    Kääntymään oppiminen -> nukkuminen

    Moi vaan! Meillä on nyt 4,5kk vanha neiti. Oppi kääntymään reilu vko sitten selältä masulleen. Toisin päin ei vielä käänny. Koko ajan siis käännytään (normaaliahan se on), mut sit masullaan ei viihdytä yhtään vaan alkaa kamala kitinä. Alvariinsa saa olla kääntämässä selälleen, mut sieltä heti...
  2. O

    korvikkeen säilyminen

    Kirjottelin jo tuonne "syntyneet" puolelle tuosta korvikkeen säilymisestä. Me siis jouduttiin käyttämään korviketta (nan) imetyksen lisänä jo sairaalassa. Siellä kätilöt sano, että tuo lämmitetty korvike on käyttökelposta 2h ja sen voi lämmittää uudestaan esim vesihauteessa vaikka omassa...
  3. O

    korvikkeen säilyminen

    Hei! Oisin kyselly vähän mielipiteitä tuon lähinnä jauhosta tehdyn (Nan) korvikkeen säilymisestä. Jouduin antamaan korviketta (Nan) jo synnärillä. Siellä kätilöt sano, että se korvike on käyttökelposta 2h (huoneenlämmössäkin) lämmittämisen jälkeen. Sanoivat myös, että sen maidon voi...
  4. O

    ummetus vaivaa

    Taitaa tuo ummetus olla näin raskausaikana aika yleinen vaiva. Olisinkin nyt kysynyt, että onko jotain (koti)konstia, jolla sitä vois ehkäistä/helpottaa? Tiedän, että kuidut on ehdoton juttu, mutta nyt pahoinvointi on sellasta, että ruisleipä ei mulle uppoa kyllä juuri mitenkään. Normaalisti...
  5. O

    pelottaa keskenmeno/kuinka pian alkaa vuoto

    Olen rv 6+6 ja pelko keskenmenosta on kova (osa oireista heikentyny, osa pysyyy ennallaan, liekö normaalia). Varhaisultrassa (rv 6+4) kaikki oli kunnossa ja syke näkyi :heart: Takana on kolme keskenmenoa ei onnistuneita raskauksia. Nyt mietin, että miten ihmeessä sitä pärjää seuraavaan...
  6. O

    vuoto lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen

    Mulla todettiin tuulimuna :( Tänään sitten oli lääkkeellinen tyhjennys. Miten pitkään tätä vuotoa mahtaa jatkua? Sairaalassa eivät siitä mitään sanonu ja eipä tullu mieleen siinä tilanteessa ees kysyä. Oli vaan niin ihana, kun pääsi kotiin. Vuoto on kyllä vähän jo "rauhottunu", mutta olis kiva...
  7. O

    Kolme keskenmenoa takana - Onko enää toivoa?

    Olen saanu nyt vuoden sisällä 3 keskenmenoa. Yksi, nyt viimeisin, oli tuulimuna. Itseasiassa tämä on vielä "päällä", koska tyhjennys on viikon päästä, jos ei itsestään käy vuotamaan. Mutta syy miksi kirjotan, on se, kun mieltä on alkanut kovasti vaivaamaan, että onko meillä mitään toivoa...

Yhteistyössä