Hakutulokset

  1. N

    Voiko joku neuvoa?

    Kiitos Hissukka vastauksista! Näistä oli paljon apua :hug: :flower:
  2. N

    Voiko joku neuvoa?

    käytitkö molempia yht aikaa? Kävin kans eilen ostamassa noita Reladropseja ja cuplatonia meil oli ennestään..Jos nyt ei muu auta niin vyöhyketerapiaan ollaan sitten menossa..Se auttoi esikoisen kanssa ja vältyttiin koliikilta. Kyseessä on ihan parin viikon ikäinen vaaveli jos en tuossa ole...
  3. N

    Voiko joku neuvoa?

    entä onko kellään kurrku aiheuttanu? tai porkkana? kun mulla on omien allergioiden vuoksi niin rajalliset noi kasvikset ja hedelmät,, kiitos oikein paljon vastanneille ruisleivän jätin nyt hetkeksi pois kokonaan.. :flower:
  4. N

    Voiko joku neuvoa?

    Laitetaan nyt vielä tännekkin, vaikka en tiedä kuuluuko just tähän kategoriaan. Eli voisko joku neuvoa mitkä on niitä ruoka-aineita mitkä aiheuttaa vauvalle ilmavaivoja? Ja tarkotan nyt niitä mitä itse kun imetän.. pikkuisella tuntuu niitä olevan mut en tiedä mistä johtuu kun en yhtään muista...
  5. N

    Voiko joku neuvoa?

    En tiedä onko tämä nyt ihan tänne kuuluva mut laitan nyt tännekkin. Voisko joku kertoa mitä oli niitä ruoka-aineita mitkä aiheuttaa vauvalle ilmavaivoja? Ja tarkoitan nyt niitä mitä itse syön. En muista yhtään enkä tiedä mistä etsiä pikkukakkosella vaan tuntuu niitä olevan..Kiitos etukäteen...
  6. N

    voiko joku neuvoa?!

    Eli, on päässy unohtumaan mitkä ovat sellasia ruoka-aineita mitkä voivat aiheuttaa vauvalle ilmavaivoja? TArkoitan nyt sellasia mitä itse syön. On päässy unohtumaan ja meidän pikkukakkosella tuntuu noita ilamvaivoja olevan. Haluaisin neuvoja kun en itse muista mitä ne oli ja en oikein tiedä...

Yhteistyössä