Hakutulokset

  1. Kylmä ämmä

    Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

    Pääsen rintojen pienennysleikkaukseen ja kuppikoko tippuu H:sta C:hen. Ei millään malttais odottaa ajan kulumista! :p
  2. Kylmä ämmä

    Millä ilveellä saan tän vatsakivun häviämään?

    Vatsa on ollut kolme päivää niinkuin pinkeä pallo, koko vatsan alue painellessa arka ja tuntuu koko ajan sellaista pakotusta suolistossa(?). Mitä ihmettä teen, alkaa jo kyllästyttää tämä pakotus ja turvotus. : /
  3. Kylmä ämmä

    Monta kuukautta päiväkuivana ollut lapsi alkanut lirautella housuunsa...

    Tarviiko tällä edes vaivata päätään,onko vain joku takapakki-vaihe? Lapsi 2,5v on ollut n.4 kuukautta täysin kuiva päivisin,mutta nyt viimeisen viikon ajan on saanut pestä pissapyykkiä urakalla. Ei oo tarvinnut päiväunilla vaippaa,mut nyt tuntuu et pitäisköhän laittaa,kun viikon ajan joka...
  4. Kylmä ämmä

    Kierrätäkännykkä.fi.Onko kukaan käyttänyt?Neuvoja!

    Ajattelin lähettää vanhan puhelimeni tuonne.En kuitenkaan löytänyt sivuilta tietoa siitä että jos puhelin on sim-lukittu (kytky),täytyykö se lukitus purkaa ennenkuin luurin lähettää tuonne?Ja entä jos ei muista puhelimen suojakoodia että siihen voisi palauttaa alkuperäiset asetukset,haittaako se...
  5. Kylmä ämmä

    Hirveä homma pestä ja puljata noita vaatteita kirpparille.

    Aloitin pesemään kolmea täyttä jätesäkillistä vauvanvaatteita ja vien ne sit kirpparille myyntiin kun kaikki on käyny koneessa.Zanussi-parka on laulanu tänään koko päivän ja vasta murto-osa on pesty. |O Ois ehkä kannattanu viedä pienissä erin noita vaatteita myyntiin sitä mukaa kun jää...
  6. Kylmä ämmä

    Jokohan kohta uskaltaisi sanoa olevansa "selvillä vesillä"

    Viikko sitten lopetin tupakoinnin.Poltin 12 vuotta askin päivässä.Fyysisiä vieroitusoireita ei ole juurikaan ollut,mut henkisiä sitäkin enemmän...:snotty: Oiskohan nyt jo pahin ohi,vai tuleeko tässä vielä vaikeita päiviä?
  7. Kylmä ämmä

    Tulis nyt vaan flunssa päälle eikä vaan yrittäis! *jupinaa ja marmatusta

    Ärsyttää!Kolmatta päivää kurkku kipeä,niskat ja kallonpohja jumissa,kuumeinen olo mut ei kuitenkaan lämpöä ole ja pää on kipeä.Tulis nyt se flunssa eikä meinais.Veto poissa. :|
  8. Kylmä ämmä

    Nyt on menossa mun päivittäinen pyhä hetkeni.

    Lapsi päiväunilla,nenän edessä kuppi kahvia ja pari palaa suklaata.Puhelin on äänettömällä ja lojun mekanismisohvalla läppärin kanssa.Ah tätä olemisen ihanuutta. :xmas:
  9. Kylmä ämmä

    Mietiskelen tässä kestovaippa-asioita.Vinkkejä ja mielipiteitä kaipaisin!

    Eli mulla 2v3kk lapsi jolla käytössä enää yövaippa.Mietiskelen kannattaisko hommata 3-4 kpl kestovaippoja tuohon yökäyttöön,vai pysyttelenkö kertiksissä? En oo siis koskaan perehtyny tähän aiheeseen,voiko kestot pestä muun pyykin seassa,vai onko ne pestävä erillään?Sen tiiän et huuhteluainetta...
  10. Kylmä ämmä

    Jos lapsi on saanut vesirokkotartunnan 4 päivää sitten..

    Milloin on odotettavissa kuume ja näpyt?
  11. Kylmä ämmä

    Miten pääsen ampiaispesästä eroon?

    Ulkovarastoon on ilmestyny oven yläpuolelle iso ampiaispesä,onko siihen jotain tököttejä olemassa millä se tuhotaan vai tiputanko vaan sen? Kiva tuolta hakea rattaita tai fillareita kun hirmuinen pörinä käy pään yläpuolella.
  12. Kylmä ämmä

    Ihmettelinkin jo että miten tuo lapsi kävi oma-aloitteisesti kahdeksan aikaan nukkumaan...

    Ja syykin selvisi,poikareppana heräsi äsken oksentamaan rajusti ja kuumetta on 39.4. Voi pientä. :/
  13. Kylmä ämmä

    Kaikesta sitä ihminen kehittääkin itselleen addiktion... :D

    Ruokalusikallinen öljyä pannulle,karkeaa porkkanaraastetta ronski läjä ja ripaus suolaa päälle.Paistellaan niin että raaste pehmenee ja sitten ääntä kohti.Tähän tulee himo! :kieh:
  14. Kylmä ämmä

    Atkinsin dieetti.Kertokaa kokemuksia,hyvät ja huonot puolet?

    Siinäpä se tulikin.
  15. Kylmä ämmä

    Lapseni on päiväkuiva!*turhis*

    2v2kk poikani on nyt päiväkuiva.Olen niin ylpeä pikku natiaisestani että meinaan pakahtua! :heart:
  16. Kylmä ämmä

    On se kumma ettei ihminen saa itseään niskasta kiinni!

    Jos laihduttaisin 15 kg,olisin ulkonäkööni tyytyväinen ja vois ostaa kauniita ja istuvia vaatteita.Mikä ihme siinä on niin vaikeaa ettei saa pidettyä näppejään kurissa herkuista!? |O
  17. Kylmä ämmä

    Suositelkaas hyviä kuomurattaita!

    Eli pitäis olla kepeät työnnellä ja kivannäköiset.Enimmäkseen lenkkeilykäyttöön,ja koska oon pitkä ja lampsin pitkillä askelilla niin "jalkatilaa" pitäis olla hyvin ettei jalat osu kävellessä rattaisiin. Linkkejä kiitos! :)
  18. Kylmä ämmä

    Onko Liberon teippivaipoista poistettu kuvat?

    Ostin 6-kokoa teippivaippoja paketin ja niissä ei oo yhdessäkään kuvia.Sattuko mulle sekundapaketti vai onko ne muuttunu valkeiks?Käyttöähän se ei haittaa millään lailla,ihmettelin vaan.
  19. Kylmä ämmä

    Millä ihmeellä saisin tuon lapsen nukkumaan omassa sängyssään?

    Lapsi 1v 10 kk ja on nukkunut parisen kuukautta vieressä.Sitä ennen nukkui omassa sängyssään,kunnes alkoi yöhulinat ja meillä ei ois nukuttu ollenkaan jos en ois ottanut viereen. Oon nyt vähitellen alkanu laittaa hänet päikkäreille nukkumaan omaan sänkyyn,aika hienosti sinne...
  20. Kylmä ämmä

    Saa kai sitä ihminen olla sen verran itsekäs..?

    Että ottaa lopputilin työpaikasta jossa on kitunut jo 6 vuotta ja jota inhoaa sydämensä pohjasta? :snotty:

Yhteistyössä