Hakutulokset

  1. V

    Valehtelisin jos väittäisin...

    siit on kai turha tehä lauluja kun näyttää siltä että siit on turha pitää puheita turha piestä suutansa hei laulaja.
  2. V

    Hyvää joulua :(

    äiti on 61v. ja äidilläni on myös astma. Joo kai se on vaan mentävä juhlimaan joulua edes omien lasten takia. Kun ne sitä niin kovasti odottavat, viimeks ollaan äiti/mummu nähty alku kesästä. Mut toivotaan nyt kovasti että pääsee jouluksi edes pois ja saadaan viettää joulu yhdessä. Ei oikeen...
  3. V

    Hyvää joulua :(

    juu ja lisäyksenä viel sen verran että oltiin perheen kans menossa äidin luo jouluks mut mitä me siellä nyt tehdään ku äiti kerran joutuu olemaan joulun pyhät sairaalassa. (asutaan 350km päässä )
  4. V

    Hyvää joulua :(

    Ei tupakoi lopettanut noin 10 vuotta sitten.
  5. V

    Hyvää joulua :(

    Mun äiti joutu tänään sairaalaan ku oli vaikea hengittää. Sillä olin sit keuhkoahtauma. Siksipä nyt täältä kysyn onko kellään tietoa asiasta (joo olen netistä jo lukenut) Mut selviääkö siitä hengissä ja kuinka kauan?
  6. V

    apua nimiasiaan

    miro markus mikael tai sit miro juho mikael
  7. V

    Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=karina78 Kuva on kaukaa otettu ja pirskatin pieni. mut muuten EN osaa meikata ku noin :| ja kulmien muotoon pitäs saaha apua...
  8. V

    Olis mukavaa jos olis säännölliset

    kuten myös, välillä on 2 viikkoo tai 3 tai 4 tai 5 koskaan ei tiiä millon taas vuotaa :headwall: niin surkiaa... Lääkärikään ei mitään "vikaa" löytänyt ei millään kerralla...
  9. V

    ajokortti opetusluvalla

    Onko kukaan täällä ajanut ajokorttia opetusluvalla? Kuka ajatti? Paljonko suurinpiirtein tuli maksamaan? Meillä on autossa "valmiit paikat" polkimille ja ite polkimet. Kovasti tahtoisin kortin, mut koulussa se on niiiin kallista, vaikka saa erissä maksaa.
  10. V

    lempitäyte pizzaan....??? jotain uutta...

    kinkku jauheliha suolakurkku valkosipuli :p
  11. V

    Säälitkö niitä, jotka värjää itse hiuksiaan?

    minä käyn kampaajalla ja värjään myös hiukseni ite. Ei se minusta ole mikään köyhän merkki jos itse värjää! Aina ku ei vaan pääse sinne parturiin....
  12. V

    4-veelle oma telkkari huoneeseen - mitä mieltä???

    meillä on kans pojan huoneessa tv, dvd ja boksi. Mutta boksi on vaan silloin kytkettyä kuin tv:stä tulee lasten ohjelmaa. (joita mellä tosi harvoin edes katsotaan, kuten ei muutenkaan tv:tä)Ite poika laittaa omia dvd levyjä koneeseen ja päälle. mut vai luvan saanneena =) näin meillä. Poika...
  13. V

    Mitä tarkoittaa Shaven?

    www.ilmainensanakirja.fi
  14. V

    Mitä tarkoittaa Shaven?

    siloitettu
  15. V

    SGH-J700

    olen käynyt kysyisellä sivulla mutta ne ei tule noi viestit mulle asti :/ Siksi täältä ajattelin kysyä jos jollain sattus olemaan sama puhelin...
  16. V

    SGH-J700

    ja elisan liittymä. Onko kenelläkään kyseistä puhelinta ja liittymää? jos jollain on niin onko myös multimediaviesti asetukset? itse en niitä saa asetettua koska ei ole ohjekirja tallessa ja elisalle soitin niin pitäs toimia ihan normaalisti muuten mut puhelimessa on kuulema ihan omat...
  17. V

    Olisko kellään myydä

    Meidän neitille semmosta hääpukua :) Neiti on siis morsius neitona ja mistään ei löydy oikeen kokosta, eikä tää äiti jaksa sitä ommella. koko sais olla 74- 80 cm väri joku hempee ;) vaaleahko, ei punainen eikä sininen. Tarjota voi joko yv:llä tai suoraan tähän ketjuun! Kuvia saa kans...
  18. V

    mitä jussin suunnitelmia?

    meen kaverin luo ja sieltä sitten himokseen =) Isäntä jää lasten kans kotia :)
  19. V

    kosteuttako vai kenties hometta

    ajattelin täällä nyt ekaks hiukan kysellä ennen ku ryhdyn soittelemaan. Joo olis poika tyttö ja minä ollaan oltu tammi/helmikuun vaihteesta asti nenut tukossa (vuotaa kirkasta) pääkipee, kauhee yskä, silmät vuotaa. Onko jollain ollut tämmöisiä oireita jos on ollut kosteus tai home vaurio...
  20. V

    miks "että näin" ketjuun ei voi vastata?

    Joo olen ajatellut häipyväni maisemista jo monta kertaa, mutta aina vaan täällä oon :ashamed: Pitää koittaa puhua järkee tuolle ukolle mutta jos ei tehoa niin sit kerään lasten ja omat kimpsut ja kampsut kasaan ja häivytään.

Yhteistyössä