Hakutulokset

  1. T

    Kauppojen palvelutiskistä?

    Nyt kun kauppojen aukioloajat vapautuu niin ihan mielenkiinnosta kyselen että haluaako ihmiset että myös palvelutiskit (lihatiski/kalatiski) olis avoinna sunnuntaisin? Jos haluaa niin mitä sieltä ostais? Olen itse töissä palvelutiskillä =)
  2. T

    Victoria's Secretistä..

    Onko joku joskus tilannut tuolta mitään vai onko se edes mahdollista? Siis eikös tuo ole Amerikassa? Löysin tuolta vaan ihania mekkoja ja uikkarit suht. edullisesti :D
  3. T

    Miten sais lapsen syömään?

    Meidän vajaa 2v lapsukainen ei suostu syömään. Tai siis syö hyvin hoidossa, mummolassa (molemmissa) mutta kun mä yritän antaa ruokaa niin ei suostu syömään. Ruokalajeja on vaihdeltu, on ollut kaupan valmisruokaa, on oma tekemää jne jne. Aina syödään yhdessä saman pöydän ääressä jne jne..kaikkee...
  4. T

    soijarouheesta..

    mulla olis pussillinen soijarouhetta (tumma). Kertokaas mitä siitä voipi tehdä?
  5. T

    mesekavereita tampereen suunnalta?

    Kaipailisin mesekavereita Tampereen suunnalta..miksei muualtakin. Olen 23v yhden lapsen äiti (tyttö 1,5v) ja tampereella siis asustellaan. yv:llä osote!!
  6. T

    Hoi Tampereen nuoret äidit!

    :attn: Kaikki Tampereen nuoret äidit ilmottautukaa tänne. Jos vaikka saatas ryhmätapaaminen järjestettyä :D Minä 22v, tyttö 1v ja asuinpaikka on Linnainmaa
  7. T

    me naiset

    Me naiset Miksi naisilta loppuvat kuukautiset? -Täytyyhän verta riittää suonikohjuihinkin. Miksi naiset tanssivat valssia vain yhteen suuntaan?- Että kierukka pysyy paikallaan Mikä on naisen ja roskapussin ero? -Roskapussi viedään ulos ainakin kerran viikossa. Millainen on...
  8. T

    Eiköhän olis aika lähtee.

    Nyt saa kyllä itsekeskeinen ukko vaihtua. Ja nyt mä tahtoisin olla tosissani...jos noin voi sanoa :D Tajusin juuri noin kk sitten miten meillä ei todellakaan ole normaalia suhdetta. En nyt varsinaisesti vertaa suhdettamme muihin mutta lähinnä sen olen tajunnut muista että siellä mies...
  9. T

    Kynsien laitto Tampereella?

    Tekis mieli mennä laittaan kädet ja jalat nätiks kun kesä on tulossa niin jos joku kertois minkä verran maksaa Tampereen seudulla manikyyri ja/tai pedikyyri? :)
  10. T

    Miten hieman lisää rahaa?

    Olis kiva saada vähän ylimäärästä rahaa (100-200e) nyt oliskin kiva tietää jotain ideoita mitä ihmiset on tehny. Äitiysloma (vanhempainvapaa) jatkuu vielä huhtikuulle ja sen jälkeen mahd. jotain pientä hommaa. Vielä en siis aatellu laittaa lasta hoitoon. Mut nyt siis jotain vinkkejä rahan...
  11. T

    Tampere !!!

    Kaipailisin juttu/lenkki/kahvittelu ym. ym. kavereita Tampereelta. Olen 22v äiti jolla on 6kk tyttö ja asutaan Linnainmaalla. Mailia voi lähettää osotteeseen a_virola@hotmail.com =) :flower: =)

Yhteistyössä