Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun pikkutontut

    Heips, tääkin ilmoittautuu tälle puolelle nyt vasta ekan kerran! Miedän oma netti on jumissa, joten eipä ole tullut paljoa tietsikalla roikuttua! Poika on huomenna jo 4 vkoa vanha ja hyvin ollaan toisiimme totuttu :) Ainakin öisin ollaan keretty toisiamme ihan reilusti ihmetellä. Meillä...
  2. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Täällä kotiuduttu tänään sairaalasta. Elikkäs 19.12. syntyi meidän ihana pikkupoika. Painoa 3360 g ja pituutta 52 cm. Sektio sujui hyvin, haava on vielä tietenkin kovin arka, mutta alkanut paranemaan hyvin. Olen niin totaalisen rakastunut tuohon pieneen tuhisevaan muruseen <3 Nyt ei malta...
  3. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Onnittelut taas vauvat syliin saaneille :) Huomenna pitäisi sitten munkin saada muruseni syliin, aamulla pitää klo 6.30 olla osastolla ja sektiolla tulee sitten muru maailmaan. On todella outo fiilis, uni nyt ei silmään ainakaan tule...! Klo 24 asti saan vielä syödä ja juoda, joten tässä...
  4. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    m0308 toivottavasti saat keskusteltua jonkun kanssa tuosta synnytyksestä. Esikoisen synnytys oli omalla kohdallani hieman saman tyyppinen, tosin siinä päädyttiin sitten lopulta kiireelliseen sektioon. Henkisesti synnytyksestä toipuminen vei todella pitkään ja tapahtuman muisteleminen toi...
  5. M

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Täällä piipahdettu tänään myös polilla, laittoivat neuvolasta sinne lähetteen, ku sf mitta oli noussut 2 vkossa lähes 5 senttiä. Nyt oli siis jo 38 cm ja nousu käyrällä melkoinen! Myös painoa oli tullut viikossa 1,5 kg lisää ja suurin osa tuosta ihan silkkaa turvotusta. Alan olemaan jo aika...
  6. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Alkaa olemaan jo melko liuta noita syntyneitä... Sid-84 mulla oli eilen myös synnytystapa-arvio ja lääkäri teki myös sisätutkimuksen. Varoitti jo etukäteen, että ei muuten tunnu sitten kivalta, koska tarkistaa lantion kokoa. Joten on ihan normaalia...
  7. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Onnittelut kaikille vauvautuneille ja vauvanhaussa oleville :) Tänne ei ihmeempiä kuulu, tätä samaa odottelua vain...joten ainakin mä tulen olemaan täällä vielä pitkälle joulukuuhun. Ja se on ihan okei, malttamattomuus on hävinnyt jonnekin. Mä olen menossa k-sks synnyttämään ja mulla on...
  8. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Onnea garden pienestä pojasta :heart: Onkohan myös Fantaihana jo vauvanhakureissulla, kun ei ole tainnut pariin päivään mitään kirjoitella...? Ja eiköhän se Adalmiinankin vauva kohta ole maailmassa (jollei jo siis ole) tavalla tai toisella. Kyllähän tässä itsekin väkisinkin muuttuu jo...
  9. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Voi adalmiina, uskon että on turhauttavaa odotella synnytyksen käynnistymistä päiviä sairaalassa. Toivottavasti nuo vahvemmat tabut auttaisivat! tirppa82 mä kärsin myös jonkin asteisesta kuolemanpelosta, mutta oikeastaan niin päin, että pelkään kuolevani, jos en saakaan sitä sektiota. Tai...
  10. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Tsempit täältäkin adalmiinalle, aika huimaa! Ja tirpalle piti kommentoida, että ainakaan mulla edellisessä raskaudessa nuo niin ihanat sukkapuikkovihlaisut eivät kyllä saaneet aikaiseksi yhtikäs mitään...mur! Meillä on vauvalle jo nimi valmiina :) Etunimi on ollut päätettynä jo vuosia ja...
  11. M

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Tässähän rupeaa ihan tuntumaan siltä, että taidan jäädä tänne kirjoittelemaan joulukuuksi ihan yksikseni! Tuntuu kaikilla olevan jo ties mitä ennakko-oireita...Oma olo on turvonnut, kömpelö, jomottava ja kurja, mutta eipä tässä taida vielä synnyttämään olla hoppua. Olen kyllä jo niin kyllästynyt...
  12. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Täällä käyty tänään myös neuvolassa, eikä mitään ihmeempiä siellä. Hemppa oli 108, joten rautakuurille jouduin...vauva oli kääntynyt menosuuntaansa ja siltä olotila tuntuukin. Tekee välillä aika kipeetä, kun pieni päätään kääntelee tuolla jossain lantion uumenissa! Ja muutenkin nuo liikkeet...
  13. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Influessanrotkotetta ei ole aikomusta ottaa, ikinä en ole ottanut eikä ole tautiakaan ollut. Edellisestä kunnon flunssastakin on jo pari vuotta...Epäilemättä tauti iskee nyt sit heti|O Mun napa on jo pullahtanut, se on kyllä tosi kumman näköinen! Vähänku joku ruskea tähti:laugh: Mulla on...
  14. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Meillä hieman erilainen tilanne noiden isovanhempien suhteen: / Tällä hetkellä asutaan miehen vanhempien luona oman rempan takia...vois siis sanoa, että asuvat AIVAN LIIAN LÄHELLÄ!!!!Mun vanhemmat asuu noin 60 km päässä, se on sellainen ihan sopiva etäisyyys. Vauvalle ei varmaan ite hommata...
  15. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    SariP mulle ei kyllä jäänyt esikoisen odotuksen jälkeen minkäänlaista raskausnostalgiaa. Muistan niin hyvin, ku sektion jälkeen olin heräämössä ja ajattelin vain, että onpa ihanaa, kun kukaan ei enää myllää mun mahassa! En usko, että tulen tämänkään jälkeen raskaanaoloa kaipaamaan, vaikka siis...
  16. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Mun sairaalakassiksi pääsee varmaan mun Niken urheilukassi, taitaahan tuo synnytys melkoinen urheilusuoritus ollakin...En ole kyllä vielä yhtään miettinyt, että mitä sinne pakkaan. Varmaan aika minimi tavaroilla mennään, vauvalle jotkut vaatteet ja itelle samoin. Tuokoon mies sit, jos jotain...
  17. M

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Täällä alkaa olotila muuttumaan kanssa jo aika vaikeaksi. Helpollahan olenkin tähän asti päässyt. Eilen alkoi jomottamaan alakertaa ihan kivasti ja jokseenkin sitä jatkui koko yön. Ei mitään suppareiden kaltaista, mutta kurja tunne kuitenkin. Viimeksi neuvolassa oli kohdunsuu pehmennyt ja mitään...
  18. M

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    MiMa86 mulla oli eilen mitattaessa paineet 106/62...Tosin mulla on kaiketi aina aika alhainen tuo paine, mutta on se nyt raskauden aikana kuitenkin koko aika laskenut. Mulla tuo ei juurikaan elämiseen vaikuta, ainoastaan saunasta tullessa saattaa jonkin aikaa pyörryttää...Itse en usko, että...
  19. M

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Heipsan ja tervetuloa uusille :) Kävin juuri neuvola-lääkärissä ja jouduin nuoren mieslääkärin tutkittavaksi, eihän sillä sinäänsä mitään väliä, mutta olen tottunut, että sisätutkimukset tekee joku nainen tai sit joku vanha ukko: / No, ihan hyvin kaikki kuitenkin meni ja kai kaikki ihan hyvin...
  20. M

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Imetystyynyt on mun omasta mielestä ihan turha, ainakin itse pärjäsin ihan tavallisella tyynyllä. Ei ollut edes mitenkään järjettömän suuri...Ei mun mielestä kannata ainakaan ennakkon hankkia, koska eihän sitä edes vielä tiedä, että onnistuuko imetys: / Ja tuskin se imetyksen onnistuminen siitä...

Yhteistyössä