Hakutulokset

  1. all day long

    korujen teosta

    Itsellä kauheasti himottais alkaa väkertämään koruja, tai ainakin ideoita mulla ois aivan kauhenana, mutta en siitä toteutus puolesta oikein tiedä. Mistähän kannattaisi aloittaa? Te jotka teette itse koruja hopeasta ja helmistä ym. oletteko jonkun kurssin käynyt vai ihan itsekseen oppineet...
  2. all day long

    mikä toinen astiasto pentik inkivääri(sininen) kavereiksi?

    Olen siis tota pentikin sinistä inkivääri sarjaa keräillyt. Sarjan teko loppuu kuitenkin vuoden kuluttua, että en ehdi kerätä sitä ns. täyteen. Mikähän toinen sarja tuohon rinnalle voisi sopia? Ehdottakaapa joku. Ei tarvitse olla pentikin, voi olla minkä sarja vain...
  3. all day long

    pukeutuminen pk:n juhlaan

    Mitäs äidit laittaa ylleen pk:n joulu-/kuusijuhlaan?
  4. all day long

    mistä sen omalla nimellä-sadun pystyi tilata?

    Tarkoitus olisi kummipojalle teettää se satukirja omalla nimellä, mutta en nyt löydä sitä verkkokauppaa mistään. Osaiskos joku auttaa?
  5. all day long

    sain kukkia <3

    Lapset kävi anopin kanssa kaupassa ja palasivat sieltä äsken. Esikoinen oli ostattanut mulle ruusuja :) Tytär sanoi, että tahtoo ilahduttaa mua. Ja minä itkeä vollottamaan. Kysyi sitten, että etkö äiti ilahtunutkaan? Siinä sitten itkun sekaisena yritin selittää, että ilahduin ja siksi juuri...
  6. all day long

    "pikkujoulu" vaatetus

    Mä en ole ihan vähään aikaan käynyt missään ihmisten ilmoilla, siis juhlimassa tmv. Kavereiden kanssa mennään loppu kuusta Kuusamoon mökille ja pidetään ns. pikkujolutt. Tarkoituksena on ehkäpä käydä myös Rukakeskuksessa taika Kuusamon keskustassa yöelämässä. Mitä hiivattia sitä nykyään...
  7. all day long

    runo tmv. kummipojan kastekorttiin

    Nyt joku kiva teksti. Ostin tuollaisen käsintehdyn kortin jossa ei ole ollenkaan tekstiä, ja aivot lyö tyhjää...
  8. all day long

    Kuinka usein vaihdatte lastenne pyöräilykypärät?

    Siinäpäs se kysymys olikin. Mietin tuossa, että kuinka usein olisi hyvä uusia, kun ei ne nuo tenavat taida aina niin hellävaraisesti niitä kohdella...
  9. all day long

    Suositelkaa hyvää turvavyöistuinta

    Tyttö (4v) ois siirtymässä turvavyöistuimeen, mutta mikähän kannattais hommata. On niin monenlaisia ja hintasia, että soukeus meinaa tulla. Tietty mielellään sellainen, että menee sitten ns. loppuun asti. Neiti on pienikokoinen, jos se nyt vaikuttaa istuimen hankintaan. Laittakaapas nyt mulle...
  10. all day long

    on se ihana kapine..

    riisipuuro hautuu kerroskattilassa, níin helppoa ja vaivatonta. Ihmettelen, kuinka edes olen ennen ilman kerroskattilaa pärjännyt :D
  11. all day long

    Mä meen huomenna naimisiin!

    On aivan onnisoikea olo, piti päästä se sanomaan. Eipä mulla muuta.
  12. all day long

    mihin säälaitokseen luotatte?

    Tuolla netissä kun surffailin, huomasin eri säälaitoksilla olevan aika poikkeavat sää ennustukset. Mikähän on luotettavin? Itse en oikein luota neloselta tuleviin sääennustuksiin, ne taitaa olla forecan? Ilmatieteenlaitos lupailis mun kannalta parasta säätä, luottaisko siihen :D
  13. all day long

    monestako munasta munavoi n. 50 hlö:lle?

    eli siinä se kysymys tulikin...
  14. all day long

    suositelkaa suoristusrautaa

    tahtoisin suoristusraudan, kun kävin kampaajalla hän teki mulle sillä niin nätit kampauksen. Nyt oon kaupoissa pyörinyt ja pörrännyt ja siellä on jos minkänäköstä vekotinta. Eli suht edullinen perus vekotin. Kits. Katoin sellasta ihanan pientä pirtsakkaa pinkkiä, oisko ollut sassoonin. se...
  15. all day long

    kuinka täällä tehdään linkki?

    Ihan pölö oon, pakko kysyä neuvoa. Yritin tonne kirppikselle laittaa aijaa:sta linkkiä, mutta en saanut sitä toimiin... valitsin eteen ton ketju-kuvan(missä siis lukee linkki), laitoin sen kuvan osoitteen ja sitte painoin tota linkki nappia uudelleen.. Mitä tein väärin?
  16. all day long

    Kansanlaulu

    Nyt minulle kauniita kansanlauluja tai vastaavia, jotka sopivat kirkossa esitettäväksi, kiitos. Niin ja siis häihin tulis, että sen tyylisiä siis :) Ällylälly rakkaus höpötystä
  17. all day long

    Terveisiä pulkkamäestä o/

    Olipas se kivaa. Käytiin lasten kanssa laskemassa muutamat mäet. Lapset oisi jaksaneet vaikka koko päivän jaksaa, mutta äitillä iski jo uupumus ravata mäkee ylös ja alas, ylöspäin kun vielä sai lapsia vetää pulkassa tai muuten auttaa. Maha-tenavakin tuntui tykkäävän, kun niin kovasti alkoi...
  18. all day long

    Minnoon ilonen :)

    Ihanaa, lapset on tervehtyneet kuumeesta. Lunta tulla tupruttaa ja on varsin mukava fiilis. Mieskin toi mulle kukkia ja suklaata, ihan hyvää hyvyyttään. On hyvä olla :D
  19. all day long

    Mineraalipuuteri

    Onkos kukaan hurahtanut nuihin mineraali meikkeihin? Lähinnä tuosta puuterista kokemuksia kaipailisin. Mulla on hivenen huono iho ja oikein mikään meikkivoide ja puuteri ei tunnu passaavan mulle, että sais kasvoista "siistit" ja yleensä kun olen kaksi kolme päivää peräkkäin meikkivoiteita ym...
  20. all day long

    Elloksen sivut-tilaaminen

    Mä oon tässä kolmatta päivää yrittänyt laittaa ellokselle tilausta, mutta se ei vaan lähde. Antaa mennä kassalle ja täytän tiedot se palauttaa mut taas takaisin siihen mun omaan ostoslistaani. Siittä pidemmälle en pääse. Toiminut muilla ihan okei? Pitää vissiin alkaa as.palveluun soitteleen...

Yhteistyössä