Hakutulokset

  1. M

    istumapaikka perhehyttiin vai leikkivaunuun?

    ja siis junamatkasta kyse.. matka on pitkä ja tuskainen :D , seuraneidillä ikää 2v.. päikkäritki osuu matka-aikaan, niin oisko tuo perhehytti siinä mielessä kivempi niin saa olla rauhassa sen hetken? kokemuksia? :flower:
  2. M

    Mikäs nyt avuksi?

    Tyttö (ensi kuussa 2v.) luopui tutistaan tuossa joku aika sitten ja nyt aina nukkumaanmenotilanteissa syö sitten näköjään sormiaan tai pehmorotan kuonoa.. Pitääkö sille nyt antaa se tutti takaisin vai mitä ihmettä???
  3. M

    Auttakkee!!! (herpespanikointia)

    Voiko herpes tulla sormeen?:ashamed: Mulla on ollut sillon tällön (max kerran vuodessa ) huuliherpes ja ekan kerran kun se puhkesi, se tuli silmään :o . Niin nyt mulla on sormessa semmosia kipeitä herpesmäisiä rakkuloita.. Ja alkoi just samalla tavalla kun mitä huulessa on ollu, eka tikkuilee...
  4. M

    pitiköhän lähtee päivystykseen??

    lapsella (reilu 1v) menossa nyt toinen melko peräkkäinen antibioottikuuri korvatulehdukseen. alkaa olla nyt tuo kuuri lopuillaan. on heräillyt tänään nukkumaan mentyään tunnin välein aivan hysteeriseen huutoon, puoltoista tuntia sitten annoin 150mg edestä suppoja, ei vaikutusta, kun huusi äsken...
  5. M

    suosittele 1veelle talvihaalaria!!

    niin eli tällanen ongelma mulla ois, viittiskö joku auttaa?? ei oo varaa mihinkään hiiiirmu kalliiseen ja kun niitä näkyy olevan kaikenlaisia niin ois kiva kuulla suosituksia :D ! onko esim. noista prismoissa myytävistä puvuista mihinkään vai pitääkö olla joku laatumerkki? entäs kengät? onko...
  6. M

    kun sattuu niin ettei henkikään kulje..

    oon tainnu kirjoitella erostani tänne jo aiemminkin.. siitä on nyt reilu kuukausi aikaa, kun miehen kanssa erottiin ja lapsi, 1vee, jäi mulle. tai me muutettiin pois. alku lähti jo jotenkin sujumaan, mut nyt viikonloppuna sorruin ja tavattiin exän kanssa. oltiin niinkuin joskus ennen, kaikki...
  7. M

    Opiskelevat yh:t!!

    Paljonko teillä on vuokra? Miten tulette toimeen? Opiskelen amk:ssa ja edessä on muutto vuosikkaan lapsen kanssa kahdelleen.. Mietin vaan että millaiseen vuokraan on varaa.. Onko 600e liikaa? Kiitos avusta =) !
  8. M

    mahtaako onnistua?

    mitäs tästä luulette..: oon muuttamassa toiselle puolelle Suomea lapsukaiseni kanssa, joka on muuton aikaan 1v1kk-vanha. meillä on pinnasänky, joka on lainattu tästä lähistöltä. nyt mietinkin, että mahtaisikohan onnistua millään sellainen, että siirtäisi lapsen jo tuon ikäisenä ns. oikeaan...

Yhteistyössä